Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
За клапите няколко слоя алуминиево тиксо за климатици и за уплътнение - К-ФЛЕКС микропореста гума това няма разлепяне... и е термоустойчиво.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Аз пък ги покрих с някакъв материал, от който се правят клишетата - тънка алуминиева ламарина, покрита с някаква, подобна на гума материя. После с няколко поп-нита за здравина и накрая само по края от онази изолация за прозорци на ТЕСА, която се лепи по старите дограми. Толкова добре уплътнява сега, че за малко да изкъртя едната врътка, защото се опитах да превключа при пуснат вентилатор, а тогава има голямо съпротивление.
Появи е обаче един неочакван проблем - СМЪРДИ на нещо при пуснато парно, дали е от радиаторчето или от материала, с който съм облепил клапите?
Появи е обаче един неочакван проблем - СМЪРДИ на нещо при пуснато парно, дали е от радиаторчето или от материала, с който съм облепил клапите?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ако не си го измил радиаторчето с обезмаслител хубаво, сега смърди от нагряването на консервационната смазка. Иначе на 2 пасата Б3, на Ауди Б4 и Сеат толедо съм правил клапите, като само затиснах дупките с ламаринка и телоподаващото. Не съм уплътнявал с нищо и няма проблем. Само на сеата е увито с 5-6 пласта домакинско фолио.
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ми не се сетих да го измия уфф как ме е яд, дали ще се измирише някога?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ще се измирише предполагам, на мен не ми се е случвало, обаче тук във форума съм чел че така става!
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
zdravko написа:Момчета, направихме цялата процедура с батчеда - клапи + радиаторче, благодаря и аз на автора на темата! Но ми остана един куплунг, койтоне мога да се сетя дали и къде е бил включен: http://dravko.snimka.bg/other/misc.452330.21818448.big
http://dravko.snimka.bg/other/misc.452330.21818449.big
Някой сеща ли се откъде може да е? На мен ми се мота около централната конзола, но принципно може да е някъде от под волана - за около жабката е къс кабела му!
САрам ме е, но се оказа куплунга за стоповете, който се включва в стоп-машинката на педала И повече ме е срам, че забелязах чак сега, че нямам стопове
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Вече съм горд собственик на ПАСАТ, с работещо парно - благодарение на колегата BOBCHO! Благодарности и на всички писали по темата! Аз ползвах алуминиево тиксо за клапите и всичко работи добре.
Благодаря още веднъж на колегата съставил темата, иначе нямаше да се навия, а по сервизите искат около 150 - 200 лв.
Благодаря още веднъж на колегата съставил темата, иначе нямаше да се навия, а по сервизите искат около 150 - 200 лв.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 21:36
- Автомобил: VW Passat Golf mk4
- Двигател: 1.9 AFN 98 1.8t AGU 99
- Местоположение: elin pelin
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Mомчета и момичета не че искам да ви разочаровам ама има и по лесен начин за смяна на радияторче значи първо сваляте жабката после джоба под нея отвартате въздоховода отвън и махате щипките на ръкава за моторчето така тои излиза сам после развъртате другите 2гаики и махате марку4ите и дърпате корубата към жабката и излиза от там без да сваляте цялото табло!!!!
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
[quote="spaikur"][/quote]
Момченце,ние знаем това ,но като гледаш отстрани е лесно а като почнеш да го монтираш всички "майки "не ти стигат.
Момченце,ние знаем това ,но като гледаш отстрани е лесно а като почнеш да го монтираш всички "майки "не ти стигат.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 21:36
- Автомобил: VW Passat Golf mk4
- Двигател: 1.9 AFN 98 1.8t AGU 99
- Местоположение: elin pelin
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
аве може да съм "момченце" ама поне едно 20 табла така съм направил и нито една майка неми е трябвала за помощ!!!
- danielmihov
- Мнения: 111
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Радиатора не се измирисва.Аз просто спях да усещам аромати и сега ми е все тая.
- stefanov65
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
- Автомобил: vw golf 1.9 tdi
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Русе
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Здравейте ,вчера и аз свалях радиаторче на парното ,много мик се искаше да излезе от мястото на жабката но нема шанс когато имаш и климатроник да пречи, 6 часа с ремонта на клапите и измиване и е готово,като цяло доста майки споменавах при сглобката когато уж лесно ,и не могат да се сбъркат 30 те различни букси които се тикат по таблото .
Като цяло си е гадно ,трябва много търпение.
Като цяло си е гадно ,трябва много търпение.
- Дида
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 2:36
- Автомобил: VW Passat B3- B5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Здравейте! Благодарности на BOBCHO и на всички останали спомогнали за развиването на тази полезна и улеснена със снимков материал тема!
Може би съм първата жена която си поправя парното почти сама. Вчера аз бях за снимки а не колата мръсна и ядосана.
Свалих всички пластмасории и болтове както е описано и парното го издърпах леко в купето, мъжът ми като си дойде от работа разви волана, но с ръчките ме хвана шубето и ни ги бутнах, развихме 4 те бота в страни на таблото и той надигаше таблото а аз издърпах парното, стана много лесно. На всяка букса и кабел лепвах лепенки за цени и с еднакви номера на мястото откъдето ги свалям и на буксите, така ще ги върна на мястото им.
Моля за помощ миналите през този ад да помогнат с някой отговор!!!
1-Радиатора е страшно мръсен отвън от към ребрата, с вода може ли да се миe?
2-За жилата ако ги откача трудно ли ще ги върна на мястото им?
3-Тези чопчета пластмасовите как се избутват, за да стигна до клапите( до го разделя mна две )
Може би съм първата жена която си поправя парното почти сама. Вчера аз бях за снимки а не колата мръсна и ядосана.
Свалих всички пластмасории и болтове както е описано и парното го издърпах леко в купето, мъжът ми като си дойде от работа разви волана, но с ръчките ме хвана шубето и ни ги бутнах, развихме 4 те бота в страни на таблото и той надигаше таблото а аз издърпах парното, стана много лесно. На всяка букса и кабел лепвах лепенки за цени и с еднакви номера на мястото откъдето ги свалям и на буксите, така ще ги върна на мястото им.
Моля за помощ миналите през този ад да помогнат с някой отговор!!!
1-Радиатора е страшно мръсен отвън от към ребрата, с вода може ли да се миe?
2-За жилата ако ги откача трудно ли ще ги върна на мястото им?
3-Тези чопчета пластмасовите как се избутват, за да стигна до клапите( до го разделя mна две )
Последна промяна от Дида на Пет 15 юли 2011 23:16, променено общо 1 път.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
1. Няма проблем да се мие, стига струята да не е с голямо налягане и да изкриви ламелите
2. Не е толкова трудно. Препоръчвам да ги откачиш от клапите, защото пластмасата на конзолата с врътките е доста чуплива
3. Аз ги надигам с малка отверка
Успех
2. Не е толкова трудно. Препоръчвам да ги откачиш от клапите, защото пластмасата на конзолата с врътките е доста чуплива
3. Аз ги надигам с малка отверка
Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 135 госта