Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Stenly » Вто 21 дек 2010 15:42


За клапите няколко слоя алуминиево тиксо за климатици и за уплътнение - К-ФЛЕКС микропореста гума това няма разлепяне... и е термоустойчиво.




Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот zdravko » Сря 22 дек 2010 8:17


Аз пък ги покрих с някакъв материал, от който се правят клишетата - тънка алуминиева ламарина, покрита с някаква, подобна на гума материя. После с няколко поп-нита за здравина и накрая само по края от онази изолация за прозорци на ТЕСА, която се лепи по старите дограми. Толкова добре уплътнява сега, че за малко да изкъртя едната врътка, защото се опитах да превключа при пуснат вентилатор, а тогава има голямо съпротивление.
Появи е обаче един неочакван проблем - СМЪРДИ на нещо при пуснато парно, дали е от радиаторчето или от материала, с който съм облепил клапите?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 22 дек 2010 8:46


Ако не си го измил радиаторчето с обезмаслител хубаво, сега смърди от нагряването на консервационната смазка. Иначе на 2 пасата Б3, на Ауди Б4 и Сеат толедо съм правил клапите, като само затиснах дупките с ламаринка и телоподаващото. Не съм уплътнявал с нищо и няма проблем. Само на сеата е увито с 5-6 пласта домакинско фолио.


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот zdravko » Сря 22 дек 2010 10:35


Ми не се сетих да го измия :banghead: уфф как ме е яд, дали ще се измирише някога?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 22 дек 2010 10:39


Ще се измирише предполагам, на мен не ми се е случвало, обаче тук във форума съм чел че така става!


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот zdravko » Чет 13 яну 2011 21:39


zdravko написа:Момчета, направихме цялата процедура с батчеда - клапи + радиаторче, благодаря и аз на автора на темата! Но ми остана един куплунг, койтоне мога да се сетя дали и къде е бил включен: http://dravko.snimka.bg/other/misc.452330.21818448.big
http://dravko.snimka.bg/other/misc.452330.21818449.big
Някой сеща ли се откъде може да е? На мен ми се мота около централната конзола, но принципно може да е някъде от под волана - за около жабката е къс кабела му!

САрам ме е, но се оказа куплунга за стоповете, който се включва в стоп-машинката на педала :oops: И повече ме е срам, че забелязах чак сега, че нямам стопове :oops: :oops: :oops:


kamenarskia3k
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 03 фев 2011 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот kamenarskia3k » Пон 07 фев 2011 1:07


Вече съм горд собственик на ПАСАТ, с работещо парно - благодарение на колегата BOBCHO! Благодарности и на всички писали по темата! Аз ползвах алуминиево тиксо за клапите и всичко работи добре. :D

Благодаря още веднъж на колегата съставил темата, иначе нямаше да се навия, а по сервизите искат около 150 - 200 лв. :)


spaikur
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 21:36
Автомобил: VW Passat Golf mk4
Двигател: 1.9 AFN 98 1.8t AGU 99
Местоположение: elin pelin

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот spaikur » Вто 01 мар 2011 22:28


Mомчета и момичета не че искам да ви разочаровам ама има и по лесен начин за смяна на радияторче значи първо сваляте жабката после джоба под нея отвартате въздоховода отвън и махате щипките на ръкава за моторчето така тои излиза сам после развъртате другите 2гаики и махате марку4ите и дърпате корубата към жабката и излиза от там без да сваляте цялото табло!!!!


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2078
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот vladtod® » Сря 02 мар 2011 8:47


[quote="spaikur"][/quote]
Момченце,ние знаем това ,но като гледаш отстрани е лесно а като почнеш да го монтираш всички "майки "не ти стигат.


spaikur
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 21:36
Автомобил: VW Passat Golf mk4
Двигател: 1.9 AFN 98 1.8t AGU 99
Местоположение: elin pelin

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот spaikur » Сря 02 мар 2011 21:03


аве може да съм "момченце" ама поне едно 20 табла така съм направил и нито една майка неми е трябвала за помощ!!!


Потребителски аватар
zara
Мнения: 24
Регистриран на: Пет 30 ное 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот zara » Чет 05 май 2011 21:18


spaikur можеш ли да пуснеш някоя снимка?


Потребителски аватар
danielmihov
Мнения: 111
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 22:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот danielmihov » Пет 13 май 2011 15:40


Радиатора не се измирисва.Аз просто спях да усещам аромати и сега ми е все тая. heavy metal zork :drinking:


Потребителски аватар
stefanov65
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 9:22
Автомобил: vw golf 1.9 tdi
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Русе

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот stefanov65 » Вто 07 юни 2011 17:38


Здравейте ,вчера и аз свалях радиаторче на парното ,много мик се искаше да излезе от мястото на жабката но нема шанс когато имаш и климатроник да пречи, 6 часа с ремонта на клапите и измиване и е готово,като цяло доста майки споменавах при сглобката когато уж лесно ,и не могат да се сбъркат 30 те различни букси които се тикат по таблото .
Като цяло си е гадно ,трябва много търпение.


Потребителски аватар
Дида
Мнения: 38
Регистриран на: Съб 11 юни 2011 2:36
Автомобил: VW Passat B3- B5.5 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: Варна

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Дида » Сря 15 юни 2011 13:29


Здравейте! Благодарности на BOBCHO и на всички останали спомогнали за развиването на тази полезна и улеснена със снимков материал тема!

Може би съм първата жена която си поправя парното почти сама. Вчера аз бях за снимки а не колата :) мръсна и ядосана.
Свалих всички пластмасории и болтове както е описано и парното го издърпах леко в купето, мъжът ми като си дойде от работа разви волана, но с ръчките ме хвана шубето и ни ги бутнах, развихме 4 те бота в страни на таблото и той надигаше таблото а аз издърпах парното, стана много лесно. На всяка букса и кабел лепвах лепенки за цени и с еднакви номера на мястото откъдето ги свалям и на буксите, така ще ги върна на мястото им.

Моля за помощ миналите през този ад да помогнат с някой отговор!!!
1-Радиатора е страшно мръсен отвън от към ребрата, с вода може ли да се миe?
2-За жилата ако ги откача трудно ли ще ги върна на мястото им?
3-Тези чопчета пластмасовите как се избутват, за да стигна до клапите( до го разделя mна две )

Последна промяна от Дида на Пет 15 юли 2011 23:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Winner25 » Чет 16 юни 2011 0:47


1. Няма проблем да се мие, стига струята да не е с голямо налягане и да изкриви ламелите
2. Не е толкова трудно. Препоръчвам да ги откачиш от клапите, защото пластмасата на конзолата с врътките е доста чуплива
3. Аз ги надигам с малка отверка
Успех :)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта