Благодаря ти много за отговора!
От няколко дни чета из форума, но след като не намерих инфо се реших да попитам знаещи а не да рискувам да начупя нещо. За 4-5 часа го свалих а от 2 дни стои и го оглеждам не се притеснявам да го кажа и ако трябва 5 дни ще чака още.
Миенето на радиатора го направих.
Жилата откъм клапите възнамерявам да ги откача, но не ми я ясно -ламаринките ли да откача с отверка или болтовете да развия с които са хванати клапите.
Благодаря предварително!!!
Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Дида
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 2:36
- Автомобил: VW Passat B3- B5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Последна промяна от Дида на Чет 16 юни 2011 22:53, променено общо 1 път.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
За жилата - пурво се маха ламаринката която държи бронятя на жилото, после се откача жилото.
Кутията по средата има едни щипки(ламаринки). Аз с отверка съм ги махал. Като се махнат се разделя на две - едната част с мотора, а другата с клапите. После тази с клапите се разделя на горна и долна част и клапите излизат
Може някъде да има и винтчета, но не си спомням
Кутията по средата има едни щипки(ламаринки). Аз с отверка съм ги махал. Като се махнат се разделя на две - едната част с мотора, а другата с клапите. После тази с клапите се разделя на горна и долна част и клапите излизат
Може някъде да има и винтчета, но не си спомням
- Дида
- Мнения: 38
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 2:36
- Автомобил: VW Passat B3- B5.5 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: Варна
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Откачих жилата, но преди това ги белязах къде са били скобите.
Тъй като неможах да намеря тънка ламарина по магазините а ми се мярна една около дигателя закачена от страна на купето:D ама се сетих, че щеше да ме дразни липсата и
Ще ползвам алуминиеви кутийки от бири- бекс, загорка и др. даже ги нарязах вече.
Тъй като неможах да намеря тънка ламарина по магазините а ми се мярна една около дигателя закачена от страна на купето:D ама се сетих, че щеше да ме дразни липсата и
Ще ползвам алуминиеви кутийки от бири- бекс, загорка и др. даже ги нарязах вече.
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 03 авг 2005 18:35
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Видин
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Да попитам > ако се налага ремонт на само на клапите ,можели да се спести изпускане на антифриза ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Антифриз не изтича сигурно повече от 20-30 милилитра. Като откачиш скобите отпред вдигаш маркучите право нагоре да излезнат над нивото на разширителния съд и си готов. Остава само антифриза вътре в самото радиаторче да не го изсипеш в колата
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
aifos написа:Да попитам > ако се налага ремонт на само на клапите ,можели да се спести изпускане на антифриза ?
Аз имам същия въпрос като колегата, дали все пак не е възможно да не се разкача радиаторчето на парното т.к. засега няма проблем с него а да успеят да се облепят клапите. Колата е Г3 с оригинален климатик.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Антифриза ако се откачат маркучите от радиаторчето загубата му е пренебрежително малко 2-300 мл. Виж фреона на климатика е друга работа. Трябва да отидеш примерно при колегата zfa159 и да ти го дръпне с машината /поне мисля ме съм прочел някъде че има такава машина с която да го източи фреона/ Иначе изпускане в атмосферата.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Колега това с малката загуба на антифриз го разбрахме, въпроса е дали може да се залепят клапите без да се стига до разкачане на радиаторчето. Например така на място с разглобяване до някъде и бъркане ... и т.н. Разбрахме че става номера на коли без климатик и то с доста по малко разглобяване (даже и таблото не махат). Та затова питанката е на кола с климатик може ли да се бръкне от някъде до клапите без да се стига до сваляне на радиаторче и .... изпарител пък още по малко.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ние разбрахме, че вие разбрахте, но разгледайте снимките в темата и ще си отговорите сами на въпроса.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Колеги помогнете със съвет,
Реших да си оправя парното , че духаше където си иска и много слабо.
Изчетох всичко , успях да облепя тия клапи , уж всичко наред но.........
Мисля , че стана по -лошо , духа много слабо, даже километража ми се изпотява /досега поне това не се е случвало/, днес сутринта го пускам на макс., но пак се изпотяват стъклата яко.
Жилата ли обърках - не знам.
Ако може да ме посъветвате откъде да почна , тия жила при мен са три - черно ,синьо и жълто - да ми кажете кое за къде е , че няма такива снимки като са закачени.
Иначе мотора работи на всички степени - добре се чува да духа , но нещо не е както трябва.
Пасат , без клима.
Реших да си оправя парното , че духаше където си иска и много слабо.
Изчетох всичко , успях да облепя тия клапи , уж всичко наред но.........
Мисля , че стана по -лошо , духа много слабо, даже километража ми се изпотява /досега поне това не се е случвало/, днес сутринта го пускам на макс., но пак се изпотяват стъклата яко.
Жилата ли обърках - не знам.
Ако може да ме посъветвате откъде да почна , тия жила при мен са три - черно ,синьо и жълто - да ми кажете кое за къде е , че няма такива снимки като са закачени.
Иначе мотора работи на всички степени - добре се чува да духа , но нещо не е както трябва.
Пасат , без клима.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
И аз ако може да попитам, самата "врътка" за избора накъде да духа не иска да мръдне към различните други степени и все едно нещо опира и се съпротивлява. От година си карам само да обдухва предния прозорец и не ми е проблем, но все пак ми се иска да го оправя... Б3 е колата, няма клима и благодаря предварително!
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Виж жилото или клапата да не задържат,смажи жилото,уплътни клапите,почисти и смажи зъбния механизъм при копчетата.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
nokiangage написа:И аз ако може да попитам, самата "врътка" за избора накъде да духа не иска да мръдне към различните други степени и все едно нещо опира и се съпротивлява. От година си карам само да обдухва предния прозорец и не ми е проблем, но все пак ми се иска да го оправя... Б3 е колата, няма клима и благодаря предварително!
Тоя момент го има и при мен, но не в пълна степен. В смисъл че си се върти избирача, но като стигне долу в средата запъва в един момент и го преминава. Проблема си остана въпреки че сменях радиаторчето на парното миналата седмица. Опитах се да регулирам жилата като ги разкачих от скобите които държат броните и преместих скобата в самия край на бронята на жилото. Има леко подобрение, но не е кой знае какво. А тая врътка най- дясната дето избира накъде да духа ако не ме лъже паметта отзад механизма и е на две части и движи 2 клапи заедно.
П.С Правилно мисля, ето снимката https://lh6.googleusercontent.com/-g4He ... 010600.jpg в случая е най- лявата с двете жила. Може там нещо да са се покривили пластмасите понеже едната се приплъзва в другата.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Утре и аз се заемам с тая трудоемка задача да си залепя някакво киче на клапите и ще си сменя радиоаторчето на парното-така и така съм съмкнал всичко.Ходих преди това до един сервиз, където човека се занимава със авто климатици и ми обяви цена от 150 лв за труд.Видяха ми се прекалено много и предпочитам аз да се занимая по въпроса.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2923
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Mercedes W210
- Двигател: 290TD
- Местоположение: Силистра
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Искам да попитам тънкото маркуче, което излиза от радиаторчето на парното за какво служи и къде отива На снимката съм го отбелязал със червена стрелка.Със синя стрелка съм отбелязал маркучето от вътрешната страна, което в моя случай аз не го вкарах така както е на снимката.Не го вкарах понеже не бях сигурен че е за там и на самия преходник, който свързва двете маркучета от вътрешната страна нямаше дупка.Така както съм оставил вътрешното маркуче ще имам ли проблем
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта