Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Iezekil » Пет 07 юни 2013 15:10


Има вариант,описан е в темата.Мисля,че клапите е трябвало да ги лепиш напречно,така освен всичко друго ще уплътняват и малкия просвет който все пак остава при затворено положение.




Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот kr1s0 » Нед 09 юни 2013 19:10


На едната клапа лепих,но ако започне да опира ще стане още по трудно местенето от врътките,затова се отказах от този вариант.И все още не мога да си обясня как може да се случи подобно нещо,като звук точно на това наподобява...Не знам дали изобщо ще се занимая да правя нещо по въпроса.. :bishop


Потребителски аватар
valkodav
Мнения: 138
Регистриран на: Пет 31 авг 2012 20:39
Автомобил: VW Golf 3 TD
Двигател: aaz 1993
Местоположение: Сливен

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот valkodav » Съб 15 юни 2013 17:13


:redface а ако налепя клапите с изолирбанд дали ще удържат на времето и топлината ?


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот kr1s0 » Съб 15 юни 2013 17:45


Не,нитове с тънка ламаринка колега,за да не тежи на врътката като мести клапите.Ако сега бях пръснал парното щях да направя това,но сега ме мързи да разглобя колата отново..


the saint1972
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 14 яну 2013 16:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот the saint1972 » Пет 12 юли 2013 18:04


Благодаря за ценните указания! :th_up


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 985
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
Двигател: ABS 1993-AAB 1996
Местоположение: Сливница/Благоевград/София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот plamen000000 » Чет 25 юли 2013 13:11


Колеги след тридневна епопея с радиаторчето на парното, монтирах всичко и се оказа че не отваря клапата топло/студено докрай към топлото и клапана за насочване на въздуха към купето/купето и краката не върти, и се чудя какво аджеба съм осрал та прави тая мизерия има ли вариант да не съм спазил последователност жила/кабеляк за букси при монтажа.


Потребителски аватар
ifch0
Мнения: 171
Регистриран на: Пон 27 авг 2012 13:37
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP - 1991
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот ifch0 » Чет 25 юли 2013 14:11


Най-вероятно си объркал жилата.

Жилото за топло студено ще го нацелиш като си покарал колата (да е стоплила) - пускаш да духа, 'земаш едното жило и го прибираш/вадиш до край - ако има смяна топло/студено - това е.

После, гледаш каналчетата на врътката за разпределението (че не ги помня как бяха точно) - там, която е с двете жила.
Едното (ако се не лъжа - дали да духа на джама) прибрано до край духа там, а опънато до край - не.

Това ще ти е второто открито жило. Третото е ясно.

Също, ако нямаш климатик ще си с 4 жила - 4-тото е на степените за вентилатора - м/у 1 и 0 затваря клапата за притока на въздух отвън.
Там, при работещ вентилатор ще го усетиш, кога ще почне да се мъчи.


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 985
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
Двигател: ABS 1993-AAB 1996
Местоположение: Сливница/Благоевград/София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот plamen000000 » Чет 25 юли 2013 20:41


Жилата не съм ги свалял от местоположенията им просто се въртят със зор и си мисля дали не съм ги оплел с кабели или просто опират или се трият някъде, отворих декоративния пластмасов капак на врътките и на врътката топло/студено забележих че се мандахерца една алуминиева пластинка.Има вероятност да има допир някъде вътре в нишата със врътките или да се опират в буксата за вентилатора.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Stenly » Нед 28 юли 2013 10:52


Клапите като се облепят се пробват с цялата кутия навън поне 10 пъти да е сигурно че се движат леко и тогава се сглобява на колата. Дупките се затварят с алуминиево тиксо за климатици...много по лек вариант от нитоването на ламарини + това издържа на температура.


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 985
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
Двигател: ABS 1993-AAB 1996
Местоположение: Сливница/Благоевград/София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот plamen000000 » Нед 28 юли 2013 21:02


Стенли колега всичко е изпълнено както казваш, само без да се пробва, пробата я направих при сглобена кола, но ще разглобя за и ще погледна. Разбира се че съм работил с алуминиева лента вместо да слагам дунапрен и да изгаря след време.


Потребителски аватар
ti6ogb
Мнения: 379
Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
Двигател: AVF - 2001
Местоположение: Gabrovo

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот ti6ogb » Вто 30 юли 2013 16:27


plamen000000 написа:Жилата не съм ги свалял от местоположенията им просто се въртят със зор и си мисля дали не съм ги оплел с кабели или просто опират или се трият някъде, отворих декоративния пластмасов капак на врътките и на врътката топло/студено забележих че се мандахерца една алуминиева пластинка.Има вероятност да има допир някъде вътре в нишата със врътките или да се опират в буксата за вентилатора.

Колега тази пластина вероятно е от някое жило,точно тя стяга външната обвивка на жилото към пластмасата.Там се и регулира жилото и е голяма игра с нагласянето + зор докато щтракне на мястото си. :love.vwclub


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот kaiser666 » Съб 28 сеп 2013 18:36


Благодаря за темата, беше много полезна!
Някой да знае за къде са тези кабели, без букса са, две обувки, едната с кафяв, а другата с жълто-черен кабел. Нещо ми артисаха.Много кабел, много нещо. :mhihi
Прикачени файлове
kabeli2.jpg
kabeli.jpg


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот kr1s0 » Съб 28 сеп 2013 20:54


Колега 99% съм сигурен,че са за осветлението на жабката (още повече ако едната кабелна обувка е по-тясна от другата).Аз съм с CL модификация и нямах плафон,но си купих и го свързах към тях.Виж по дължина дали стигат до жабката,моите бяха прокарани до там,над парното вървяха.
От опит знам,че жълто-черен кабел е ACC кабел (когато включиш на контакт идват 12V).Поне при мен беше така.Замерих ги и видях,че идват след контакт волтажите и сега се радвам на осветление в жабката. :mhihi


radik90
Мнения: 96
Регистриран на: Нед 05 сеп 2010 14:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofiq

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот radik90 » Вто 15 окт 2013 14:50


Някой пробвал ли е с duck tape лепенка? И на нея ли казвате алуминиева ?


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6170
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: RP 94
Местоположение: Шумен

Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки

Мнениеот Iezekil » Нед 20 окт 2013 13:58


Аз ги лепих с някво сиво армирано тиксо,яд ме е ,че не купих алуминиева лента но нямаше и от къде.
Та миналата година писах за смененото радиаторче.Да припомня-сложих някво менте и не бях доволен.Старото го разглобих,половината тръбички бяха запушени.Извадих серпентините в тях-само в тях и го сглобих.А миналата седмица пък взех,че пак разглобих таблото и го върнах в кутията.Имах притеснения за теч но вече 600-700км. няма проблем.Парното си топли почти като преди,много по-добре от ментето.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 155 госта