Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Отварял съм си моето оригинално радиаторче-състои се от 10/ може и да са по-малко,беше отдавна/ U образни тръбички,на които извивката е в долния край.С времето от боклуци в системата тръбичките се запушват от утайките. Аз имах само 2 ''проходими''. След отпушване на останалите карам по къс ръкав зимата.
Последна промяна от 4i4o-dido на Вто 01 яну 2019 9:31, променено общо 1 път.
- ktamen
- Мнения: 6156
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Оригиналното е 10 - 20лв.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
На стр.19 има снимка на радиаторчето от вътре,тръбите са 8.
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Колеги нормално ли е новото радиаторче сложено преди 3 седмици да омазнява леко предното стъкло, миризмата си я има все едно прегаря ( на нов котлон или фурна ). Колата е карана не повече от 200 км за този период филтъра на купето е чисто нов купуван след ремонта. Преди като ми се запотяваше и омазняваше стъклото заради теч на антифриз беше по различно...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Радиаторчето е омазнено и би трябвало да се измие с обезмаслител преди монтаж. Мирише гадно докато обхори, но чак пък да омазнява стъклото, сигурно е друг проблем
- VWPASSATGL
- Мнения: 296
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 14:13
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBDC 2009
- Местоположение: Габрово
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Сега се сетих, че не почистихме добре кутията на парното където е текло предишното. Почистихме я но с парцали само не сме я мили обстойно.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Нед 07 окт 2018 22:36
- Автомобил: VW PASSAT B4
- Двигател: 1994 ABS
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Абе и мойто стъкло се омазняваше, ама смених радиаторчето и ей така по същият начин почистих леглото му с парцали и като че ли вече нямам тоз проблем. Въпросът ми обаче е за жилата на модула за настройка на въздуха, колата е пасат 1.8 абс с климатроник/климатик, на врътката за степените на вентилатора имам жило, което като завъртиш копчето от 0 на долу и започва да се движи, докато цъкаш 1,2,3,4 стпените, не мърда, излезеш ли от нула и тръгва, обаче за какво е и къде му се свързва краят, тъй като е откачен. Някой, който знае ако сподели супер ще е.!
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Жилата са за местене посока въздух,и да намаляш/усилваш топлото в купето.
Нещо сте объркали при монтажа.
Нещо сте объркали при монтажа.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Александър Олито написа:Абе и мойто стъкло се омазняваше, ама смених радиаторчето и ей така по същият начин почистих леглото му с парцали и като че ли вече нямам тоз проблем. Въпросът ми обаче е за жилата на модула за настройка на въздуха, колата е пасат 1.8 абс с климатроник/климатик, на врътката за степените на вентилатора имам жило, което като завъртиш копчето от 0 на долу и започва да се движи, докато цъкаш 1,2,3,4 стпените, не мърда, излезеш ли от нула и тръгва, обаче за какво е и къде му се свързва краят, тъй като е откачен. Някой, който знае ако сподели супер ще е.!
Такова жило имат колите които са без климатик. Другия край се свързва на едно лостче малко след вентилатора и спира притока на въздух в купето. Предполагам че климатика е слаган допълнително и са си спестили смяната на управлението
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта