Защо : "Презастраховам се срещу бъдещи изгаряния на дунапрена с алуминиева ламарина и нитове"
Въпросната ламарина няма ли да пречи на въздуха?!
Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- onion
- R.I.P
- Мнения: 569
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 17:52
- Автомобил: Passat B3 1800 mono
- Двигател: ABS 92
- Местоположение: София
Re: Въпро към темата:
kunch написа:Защо : "Презастраховам се срещу бъдещи изгаряния на дунапрена с алуминиева ламарина и нитове"
Въпросната ламарина няма ли да пречи на въздуха?!
За да работи клапата през дупките НЕ трябва да минава въздух, т.е. дунапрена и ламарината вършат една и съща работа , ама ламарината не изгаря с времето това е имал предвид колегата.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Благодаря за пояснението колега, остава да проверя някои летен ден дали ще ми се наложида резглобявам втори път ако не се справя от раз А пост-а е :
- onion
- R.I.P
- Мнения: 569
- Регистриран на: Чет 15 яну 2009 17:52
- Автомобил: Passat B3 1800 mono
- Двигател: ABS 92
- Местоположение: София
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Приготви си нужните неща, премисли процедурата и какво може да ти се наложи да правиш и тогава започвай. Опита показва , че когато си подготвен на теория се справяш по-лесно с практиката и отнема по-малко време.
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Здравейте, и аз имам сходен проблем с GOLF 3 с климатик `92г.Вентилатора си работи нормално на 4-те скорости духа си от кадето трябва според врътките на таблото, но не духа топло и хвърля дунапренчета.За клапите разбрах.За радиатора ако въпросния байпас е в двигателния отсек то значи че аз нямам такъв, аз мисля, че в такъв случай остава радиаторчето да е запушено-разглобих под жабката, махнах вентилатора и получих достъп до радиаторчето,запалих колата двата маркуча които влизат в купето загряват но радиатора е студен. Питам е ли е възможно да се отпуши тоя радиатор или да търся нов, ако вобще е там проблема
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Най-вероятно си стигнал до радиатора на климатика. Ако все пак си успял да стигнеш до този на парното - най добре нов
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Воала!!! Най-после свалих гадния радиатор.
1. Искам да благодаря и да изкажа своите адмирации на bobchо без когото може би нямаше да се захвана и спаравя. Сърдечно БЛАГОДАРЯ
2.С много зор извадих въпросния блок с радиаторчето и клапите (само него защото съм с клима) радиатора се оказа че е 80% чист ( направих му няколко цикъла с оцет за всеки сличай )но клапите нямаше и помен от дунапрен,лепило и всякакви там материали ( даже и боклук в котията нямаше )
Сега следва процедурата по оправяне на клапите и монтажа ( който малко ме притеснява )
1. Искам да благодаря и да изкажа своите адмирации на bobchо без когото може би нямаше да се захвана и спаравя. Сърдечно БЛАГОДАРЯ
2.С много зор извадих въпросния блок с радиаторчето и клапите (само него защото съм с клима) радиатора се оказа че е 80% чист ( направих му няколко цикъла с оцет за всеки сличай )но клапите нямаше и помен от дунапрен,лепило и всякакви там материали ( даже и боклук в котията нямаше )
Сега следва процедурата по оправяне на клапите и монтажа ( който малко ме притеснява )
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Всичко е готово, монтирано само дето се прецаках сам- при монтажа прецаках изходната трабичка на радиаторчето, в момента се показва около 0,7 см. в двигателния отсек.Отидох при стругар и ми направи бронзова тръбичка която да влезе в старата с 1мм. по-малка ( умишлено )сега трябва да я залепя, и се чудя м/у поксипол или бизон. И двете ги дават да издържат на 120 градуса.
Използвам случея да кажа че при Golf 3 за свалянето на блока с радиатора и клапите се налага откачането на стоманената греда под кормилото. Освен 4-те болта ( 2 от ляво и 2 от дясно ) които са до пантите на вратите има още 2 които са точно под кормилния прът. Там е по сложно защото болтовете са с обли и гладки глави. Аз лично им направих канал с малък ъглошлайф и след това с голяма права отверка и чук ги развих-бяха много стегнати. В последствие разбрах, че умишлено са сложени такива болтове за да неможе всеки да ги развие, имало специален инстромент. Иначе цялата работа ми отне 1 ден.
Ето и снимки с тези болтове надявам се да съм полезен:
Използвам случея да кажа че при Golf 3 за свалянето на блока с радиатора и клапите се налага откачането на стоманената греда под кормилото. Освен 4-те болта ( 2 от ляво и 2 от дясно ) които са до пантите на вратите има още 2 които са точно под кормилния прът. Там е по сложно защото болтовете са с обли и гладки глави. Аз лично им направих канал с малък ъглошлайф и след това с голяма права отверка и чук ги развих-бяха много стегнати. В последствие разбрах, че умишлено са сложени такива болтове за да неможе всеки да ги развие, имало специален инстромент. Иначе цялата работа ми отне 1 ден.
Ето и снимки с тези болтове надявам се да съм полезен:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Има ли някакъв начин да се стигне до тоя дунапрен без да се разглабя цялата кола? Дори и да е трудно за достъп?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
- basis4eto
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Колеги , някой може ли да даде идея от къде да си купя материалите / в частност ламарината с която се облицоват клапите / дунапрена е ясен , защото е доста специфична работата . мерси предварително !
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Ламарина във всеки склад за строителни материали.Защо не опиташ с изкуствена кожа, лепило и нитове?Уплътняването е по-добро и клапите се движат по-мазно.
- holi_jolie
- Мнения: 58
- Регистриран на: Вто 14 сеп 2010 16:59
- Автомобил: Golf 4 1600 16v
- Двигател: AZD 2001
- Местоположение: Мездра
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Уникална тема!!!Ако не я бях прочел,никога не бих се наел да направя това.Благодарение на Бобчо сега в пасата е Африка.Огромно Благодаря на Бобчо за търпението и адмирации за темата!!!
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
Момчета, направихме цялата процедура с батчеда - клапи + радиаторче, благодаря и аз на автора на темата! Но ми остана един куплунг, койтоне мога да се сетя дали и къде е бил включен: http://dravko.snimka.bg/other/misc.452330.21818448.big
http://dravko.snimka.bg/other/misc.452330.21818449.big
Някой сеща ли се откъде може да е? На мен ми се мота около централната конзола, но принципно може да е някъде от под волана - за около жабката е къс кабела му!
http://dravko.snimka.bg/other/misc.452330.21818449.big
Някой сеща ли се откъде може да е? На мен ми се мота около централната конзола, но принципно може да е някъде от под волана - за около жабката е къс кабела му!
- vanko_VW
- Мнения: 2380
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
- Автомобил: Ford Focus
- Двигател:
- Местоположение: Враца/из България и чужбина
Re: Ремонт на парно - Пасат B3 + снимки
zdravko написа:.....
колега погледни осветление на пепелник,запалка и осветлението на врътките за парно...
приличам ми на една от тези букси
по-нагоре колега пита за материали за облепване на клапите мойте ги облепих с тиксото(някво текстилено) с което лепат бризенти на тирове и по ръбовете сложих капчица
да става и с ламарина,но според мен тя е по-тежка
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта