Здравейте колеги
Преди два дни и аз минах през процедурата смяна на външно каре (дясно) на голф 3.Започнах както е описано тук във форума.Развих гайката на главината доста лесно-с хубав камък 30-многостен, върток и половин метър рамо.Свалих гумата и спирачния апарат за да имам повече място.Развих гайката на шарнира, но не успях да го избия надолу и го затегнах обратно.От там да ме пита човек, защо отвих биалетката.След като видях, че нищо не става я сложих обратно на носача.Накрая развих двата болта на амортисьора като изкарах горния, а долния леко отхлабих за да мога да наклоня главината към мен.Избих и свалих старото каре, сложих новото до щракване, затегнах скобите на маншона.След това си сложих болта на амортисьора, затегнах всичко добре, но само това.. Слагам гумата, тръгвам и колата дърпа на дясно.Трябва да държа волана леко на ляво, за да върви колата в права посока.Реално виждам, че дясната гума ми седи леко надясно, когато волана е изправен, а другата си е ок.Кормилните накрайници не съм ги пипал грам.Преди интервенцията с карето колата вървеше в права линия, грам не дърпаше.Въпросът ми е мога ли да карам така, понеже след 2 дни тръгвам на път за БГ - 2000км.Като се прибера ще сменям и други неща по ходовата част, та след това да я карам на реглаж след като сменя каквото е нужно.Задните гуми са ми за хвърляне, мисля да ги сложа отпред, ако ги яде да изяде тях.Възможно ли да е от крива джанта?Кое от нещата които съм разкачил, може е оказало влияние за сходимостта на предните колела?Благодаря предварително колеги и лека вечер