Смяна на маншон на външно каре Голф2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6175
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот vanesto » Вто 30 окт 2012 16:08


znainainai написа:Пичове слабо чукате (със чука имам в предвид). Няма не иска да излезе бой му е майката резки силни и точни удари а не галене със чукче за ядки. Чук си требе еееееей :twisted:

:да:
Точно по този научен метод сменяхме карето на двойката онзи ден. "Управителя" върши чудна работа.




Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот kr1s0 » Съб 03 ное 2012 17:46


На пасата ми (там ситуацията е аналогична) действахме много ИНЖЕНЕРНО mhihi
Камък за по-големите тресчотки,защото счупихме малкия.. mhihi на него 2метра рамо,което да седи под напрежение от някой якичък.Другия удря с чука точен удар в карето,като в момента на удара човека с рамото вкарва импулсен натиск.С тази тактика за точно 4-5удара карето тръгна ,а преди това какво ли не му правихме :lol:


Потребителски аватар
TODOROV_24
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 19:23
Автомобил: golf -audi
Двигател:
Местоположение: Ст.Загора

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот TODOROV_24 » Нед 24 мар 2013 11:37


С колко нютона се стяга гайката на главината?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 24 мар 2013 12:01


265Nm според аутодата :smile


Потребителски аватар
TODOROV_24
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 18 дек 2010 19:23
Автомобил: golf -audi
Двигател:
Местоположение: Ст.Загора

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот TODOROV_24 » Нед 24 мар 2013 13:06


да ясно,ето защо моя ключ е вече за скраб,беше до 210 :banghead


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 25 мар 2013 8:58


За отвиване ми се е налагало с електрожен да нагрея гайката почти до разтопяване, че изпотроших всичките ключове с размер 30 из махалата които намерих. Невероятно клеясване беше!
Сега с един камък, веднага на него квадрата и една тръбица 1 цол дълга около метър се справям от раз и с отвиването и със затягането.


Потребителски аватар
kr1s0
Мнения: 919
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот kr1s0 » Пон 25 мар 2013 20:55


Аз също счупих доста камъни,но накрая взех дападжийски ,2метра рамо,напъване и пиковия момент на напъването беше съобразен с удар с чук по гайката :mhihi И стана! :mhihi


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот badov » Вто 09 юли 2013 22:38


Здравейте колеги :biggrin Преди два дни и аз минах през процедурата смяна на външно каре (дясно) на голф 3.Започнах както е описано тук във форума.Развих гайката на главината доста лесно-с хубав камък 30-многостен, върток и половин метър рамо.Свалих гумата и спирачния апарат за да имам повече място.Развих гайката на шарнира, но не успях да го избия надолу и го затегнах обратно.От там да ме пита човек, защо отвих биалетката.След като видях, че нищо не става я сложих обратно на носача.Накрая развих двата болта на амортисьора като изкарах горния, а долния леко отхлабих за да мога да наклоня главината към мен.Избих и свалих старото каре, сложих новото до щракване, затегнах скобите на маншона.След това си сложих болта на амортисьора, затегнах всичко добре, но само това.. Слагам гумата, тръгвам и колата дърпа на дясно.Трябва да държа волана леко на ляво, за да върви колата в права посока.Реално виждам, че дясната гума ми седи леко надясно, когато волана е изправен, а другата си е ок.Кормилните накрайници не съм ги пипал грам.Преди интервенцията с карето колата вървеше в права линия, грам не дърпаше.Въпросът ми е мога ли да карам така, понеже след 2 дни тръгвам на път за БГ - 2000км.Като се прибера ще сменям и други неща по ходовата част, та след това да я карам на реглаж след като сменя каквото е нужно.Задните гуми са ми за хвърляне, мисля да ги сложа отпред, ако ги яде да изяде тях.Възможно ли да е от крива джанта?Кое от нещата които съм разкачил, може е оказало влияние за сходимостта на предните колела?Благодаря предварително колеги и лека вечер :love.vwclub


azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот azrod » Сря 10 юли 2013 8:15


Според мен е от шарнира, амортисьора едва ли е проблема да дърпа надясно.
А не е ли по-лесно да си минеш реглажа там, където си отколкото 2к км да се возиш некомфортно и в риск ?


Потребителски аватар
vovo6808
Мнения: 344
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: РУСЕ

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот vovo6808 » Сря 10 юли 2013 8:38


Не е трябвало да развиваш двата болта на амортесйора.От там си разместил страничния наклон на колелото и съответно сходимостта.Задължително мини на реглаж защото ще ти износи гумите за отрицателно време а и се нарушава стабилността на автомобила.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11902
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 11 юли 2013 23:04


Колегата над мен е дал точния отговор :th_up


Потребителски аватар
badov
Мнения: 205
Регистриран на: Пон 23 авг 2010 11:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv/Strasbourg-France

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот badov » Пет 12 юли 2013 9:25


Колеги благодаря за съветите и отговорите :smile Ще мина един реглаж тук и тръгвам.Доста е скъп - 70 евро и дано не се наложи да сменям още нещо, че нали трябва предницата да е изрядна и ще ми отрежат главата :death .Но какво да се прави като развивам и аз там дето не трябва :Mr Green Fun Лек ден на всички


Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот Explode12 » Съб 28 сеп 2013 8:34


Един може би тъп въпрос, но..речи ли ако сложа по 2 пакетчета грес в каретата..с идеята да има :D


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот 6669 » Съб 28 сеп 2013 8:44


Пакетчето си е с точно количество грес за 1 каре, ако сложиш 2 пакетчета, считай, че след 1 месец ще сменяш маншон icon_idea


Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот Explode12 » Нед 06 окт 2013 10:26


Днес реших че съм събрал достатъчно смелост и знания..та реших да сменям..обаче в темата снимките не ми излизат и не мога да разбера тези 2 чудесиИ къде се слагат http://i.imgur.com/Kb1Upzv.jpg



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта