Смяна на маншон на външно каре Голф2

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
nmnvento
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Първомай

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот nmnvento » Сря 01 дек 2010 12:12


zdravko_jett написа:колега предполагам че е горе доло така, следваи реда който е показан тука, и не забравяй сентралната гаика е отвиваи предид а е дигнеш на крик, и не се плаши стегнатка е ама се отвива. успех


Централната гайка се отвива на нормалната страна или е с обратна резба?
При Венто смяната на външния маншон как става,пак ли се вади само външното каре като при голф 2-ка или се вади и вътрешното каре?
При вадене на болта на шарнира не се ли разваля резбата му и ако се развали,какви са размерите на болта(става въпрос за венто)?Благодаря предварително!

Последна промяна от nmnvento на Сря 01 дек 2010 12:56, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот fox_vt » Сря 01 дек 2010 12:55


garvan06 написа:ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ НА СНИМКИТЕ "Вдигаме и осигуряваме автомобила " НИКОГА НЕ ПОДПИРАИТЕ КОЛАТА НА ТЕЗИ ИЗДАДЕНИ КУХИ БОМВЕНЦА!!! ТЕ СА ЧАСТ ОТ ТАПИ НА ДЪНОТО ЗАЛЕПЕНИ С СИЛИКОН КОИТО БИ МОГЪЛ ДА СЕ ОДЛЕПИ . ТРУПЧЕ С ПО ГОЛЯМ РАЗМЕР ОБХВАЩАЩО ПО ГОЛЯМА ПЛОЩ Е ПО СИГОРНО КАКТО ЗА АВТОМОБИЛА ТАКА И ПО ВАЖНОТО ЗА САМИТЕ ВАС. СПОДЕЛЯМ ГО ОТ ЛИЧЕН ОПИТ С ТЕЗИ ТАПИ. БЛАГОДАРЯ НА "znainainai" ЗА ПОДРОБНАТА ТЕМА :beer
6205_300.JPG


Тези кухи бомбенца 4 на брой са за вдигане на колата на подемник и са в повечето случаи по здрави от изгнилите ви прагове за които оригиналния крик е предназначен :deal


globetrance
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 28 апр 2010 21:45
Автомобил: VW Golf
Двигател: 1.8 T
Местоположение: Казанлък

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот globetrance » Нед 20 ное 2011 15:21


Благодаря на човека създал урока. Благодарение на него ''чукането'' изчезна. :beer


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот ZeroCool » Пон 21 ное 2011 0:41


nmnvento написа:
zdravko_jett написа:колега предполагам че е горе доло така, следваи реда който е показан тука, и не забравяй сентралната гаика е отвиваи предид а е дигнеш на крик, и не се плаши стегнатка е ама се отвива. успех


Централната гайка се отвива на нормалната страна или е с обратна резба?
При Венто смяната на външния маншон как става,пак ли се вади само външното каре като при голф 2-ка или се вади и вътрешното каре?
При вадене на болта на шарнира не се ли разваля резбата му и ако се развали,какви са размерите на болта(става въпрос за венто)?Благодаря предварително!


Чакай че никой не ти е отговорил....хората са заети с други работи явно...

Смяната при венто и голф е 1 към 1 с тази на двойката...то устройството на окачването е същото.
Гайката на полуоската е с нормална резба, НЕ обратна...доста трудно се развива особенно ако отдавна не е правено.....аз моята я развивах с тръба дълга около метър....като много внимавах!
Не виждам как ще развалиш резбата на болта, който държи шарнира.....но ако стане мисля че беше 10 мм болт...обаче аз лично не бих сложил, обикновен болт от железарията...че са от супер мека стомана...и като знам 8мм как си го късам без проблем...

А отностно вдигането на колата.....аз лично отпред я вдигам където носача е хванат за магарето.....а отзад...директно на моста


Потребителски аватар
plamen000000
Мнения: 985
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
Двигател: ABS 1993-AAB 1996
Местоположение: Сливница/Благоевград/София

Re:

Мнениеот plamen000000 » Пет 25 ное 2011 22:20


wili98 написа:само с това ключе ли стяга гайката...
по спомени, тя се стяха с около 200 нм.. с това ключе надали си ги направил....

Само да предупредя, че ви трябва СЕРИОЗЕН инструмент + евентуално тръбичка за да развиете гайката на главината.!!!

най-добре...
колата на земята..
някой напиня яко спирачките..
а вие напиняте да отвиете гайката.

Само Внимавайте като напиняте някой да се не усере междувременно :D .Гайката действително е много кофти за развиване.Изпитано лично.


svetlastf
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 13:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот svetlastf » Вто 23 окт 2012 10:52


Здравейте,
да изтупам темата от прахта...
Тези дни мисля и аз да сменя маншона на карето, понеже имам още горчив спомен от последния майстор пипал "бабичката"...
Има ли някакъв пиниз за по лесното вадене на шарнира от шенкела без наличието на специализиран инструмент?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 23 окт 2012 11:02


По-лесен начин от това да развиеш един болт 17 със гайка 17 няма :D
След това трябва с нещо като щанга да напънеш носача шаринира да излезе


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот parno » Вто 23 окт 2012 13:38


аз повдигам главината (така ,че да се свие пружината) с крик , преди това съм махнал болта на шарнира и с щангата избутвам целия носач надолу - излиза си като пич


Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот ZeroCool » Вто 23 окт 2012 20:16


От всички неща по-окачването най трудно ми е да извадя кормилния накрайник.....уж с чукане отстрани излиза...ама моя последния път нерачи


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 23 окт 2012 20:41


Като го чукаш, отдолу го напъни с един крик и излиза по-лесно


dreammaker
Мнения: 88
Регистриран на: Пон 02 мар 2009 10:56
Автомобил: Mk2 golf
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re:

Мнениеот dreammaker » Вто 23 окт 2012 22:23


kaiser666 написа:Я кажете има ли някакъв чалъм за избиването на карето,че до колкото знам май става доста трудно. :roll:

Аз лично избивам карето с мек дорник(алуминий,мед) по вътрешната част на карето(с шлиците).Всичко става с един плътен удар, не с множество слаби удари.При голф 1 карето е обезопасено със зегерка,която трябва да се разтвори преди удара.Иначе няма да стане.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот parno » Сря 24 окт 2012 5:42


Golf_Diesel_ написа:Като го чукаш, отдолу го напъни с един крик и излиза по-лесно

ако нямате скоба не започвайте смяната защото може до накрайника да стигнете и пак да сглобявате после mhihi


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот znainainai » Сря 24 окт 2012 6:26


Пичове слабо чукате (със чука имам в предвид). Няма не иска да излезе бой му е майката резки силни и точни удари а не галене със чукче за ядки. Чук си требе еееееей :twisted:


svetlastf
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 13:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот svetlastf » Вто 30 окт 2012 12:01


Смених маншона онзи ден.
В магазина ми дадоха кутия като от първия пост с маншон и скоби само. Попитах къде е пружиниращата шайба и пластмасовата втълка. Търговчето получи спазъм като от дълбок кариес, заби се в склада и се върна с една шепа въпросни джаджи. Както и да е до тук добре.
Шарнира излезе сравнително лесно. Първоначално излизаше до половината и се връщаше обратно. Вдигнах още крика и излезе като го напънах с тръбичката.
Карето излезе от първия път. Както си беше с маншона отнесе премерен удар с чукче към 1 кг. Липсваха пружиниращата пружина и пластмасовата втулка ??
Направи ми впечатление, че старият маншон / видимо е сменян / е по дълъг от новия. Сложиш маншона, като е право карето сгъвките леко се разтегнаха. Не знам нормално ли е това ?
Както и да е, сглобих го пък то ще си покаже.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2923
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Mercedes W210
Двигател: 290TD
Местоположение: Силистра

Re: Смяна на маншон на външно каре Голф2

Мнениеот Golf_Diesel_ » Вто 30 окт 2012 12:40


svetlastf написа:сглобих го пък то ще си покаже.


:да:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта