Вграждане на 12DC/220AC инвертор в Golf 3

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
hcng
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Вграждане на 12DC/220AC инвертор в Golf 3

Мнениеот hcng » Вто 17 юни 2008 15:27


Решил съм да си закупя инвертор, за да мога по време на трипче да си включвам зарядните на лаптопа, телефона , AA батериите и всичко що е на ток. Обаче да ми висят кабели от запалката неща, затова се чудя как да го вградя. Идеята е под предната дясна седалка, или на кората на багажника да има 1 контакт. Дайте идеи как НАЙ ЛЕСНО да го реализирам. От къде да си хвана 12v и как да минат кабелите?




Потребителски аватар
kabelista
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
Автомобил: Skoda Octavia RS
Двигател: AUQ
Местоположение: София

Мнениеот kabelista » Вто 17 юни 2008 16:18


Колега на слижебната кола имам такав инвертор. Там е изкаран в багажника контакта. Трябва да се саобразиш с това че трябва кабелите да са с голямо сечение заради ампеража и е хубаво да се вържеш директно на акомулатора


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот Bai Sando » Вто 17 юни 2008 18:32


На моя голф до скоро имах такъв инвертор взех го преди бая време за да си пускам дома6ното dvd преди да си купя сегашното което си авто на 12 волта та към въпроса ти не си писал за каква кола става въпрос.На моя голф го вградих под самата жабка има една пластмасова кора и под нея има бая място кората се сваля със 3-4 винта,а контакта го изведох във жабката да не се вижда че е мн. грозно а захранването го взех от запалката и се получи идеално без да се виждат никакви кабели.


Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот lamer4e » Вто 17 юни 2008 19:21


не се набутвай с инвертор вземи си един UPS вече на няколко приятели както и аз самия си сложих взимаш си един UPS 800W за там 60 70 кинта и имаш ток колкото душа ти иска :) 8)


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4426
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Вто 17 юни 2008 21:28


E кво, зареждаш си UPS у вас и го носиш в колата ли? Той така ли акумулира ток ебаси?


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Вто 17 юни 2008 22:36


По-логично е на мястото на акумулатора на UPS-a да си вържеш акумулатора на колата :)


hcng
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hcng » Вто 17 юни 2008 23:18


не ми требе юпс :)

Ще търся нещо такова : http://argus.bg/bg/products_content.php?cell=500

@SANDO 1 колата е голф3. Захранването като си го вързал към запалката тя може ли да се ползва?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 18 юни 2008 0:10


По-добре разглоби инвертора, вземи дебели кабели , прокарай ги до акумулатора през някакъв бушон (сметни си го според мощността, която може да отдава), после купи един щепсел за разклонител и още малко кабел, вгради инвертора някъде на сухо място (над или под жабката наистина май имаше доста място при Г3, изкарай си контакта където ти душа иска и така :)


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Сря 18 юни 2008 7:39


lamer4e написа:не се набутвай с инвертор вземи си един UPS вече на няколко приятели както и аз самия си сложих взимаш си един UPS 800W за там 60 70 кинта и имаш ток колкото душа ти иска :) 8)

:stll think: UPS-a инвертира от 12V DC на около 350V DC . Съмнявам се някой да си играе да го инвертирва по фаза и да го накъсва на 50Hz за да се получи 220V AC , при условие , че след него се включва импулсно захранване което отново го изправя на 350V DC !!!!
Може и да греша, ама едва ли ....... който има ЮПС да боцне един мултицет в изхода и да каже - прав или променлив ток е ?


Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот lamer4e » Сря 18 юни 2008 8:42


Излиза си AC няма ядове работи всичко до определената мошност слагаш и нямаш грижи .А колега http://argus.bg/bg/products_content.php?cell=500
това е голям кенеф няма да ти свърши работа в сервиза имам 3 такива който са пукнали от най обикновено лаптоско захранване просто е слабичко аз също имах такова но го махнах в момента съм с юпс си работи всичко като на пример бормашинка ,поялници ,машинка за търкане на боя домашен телевизор и още камара други !


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4426
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Сря 18 юни 2008 9:45


lamer4e, дай по-подробно. Кое къде си включил, UPS-а къде си го набутал, може и някоя снимка да постнеш. По горе те питах като цяло каква е системата, UPS-а акумулира ли ток или го трансформира? Аз мисля че са като батерия която ти дава 10 минути 220V досато си изгасиш компа


hcng
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hcng » Сря 18 юни 2008 10:03


@lamer4e вероятно си прав, ще търся нещо по-скъпо или на същата цена с по малка изходна мощност. Я кажи ти юпс-а как го зареждаш?


@The_Machine и моята идея е нещо такова но проблема е че не е особено просто за реализация. Когато не се ползва инвертора трябва да се изключва т.е трябва да му вкарам копчето в купето...


Да попитам има ли от къде да се хване 12в от багажника\?


Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот lamer4e » Сря 18 юни 2008 10:06


Не го зареждам просто го връзвам към акомулатора на колата !!


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2638
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 18 юни 2008 13:40


Трябва да се подбере UPS с един акумулатор 12V,че повечето дето съм ремонтирал са с 2 батерии и не вършат работа за кола.

За колегата дето пита за прав или нагърчен ток идва от UPS-са отговарям>ползват почти всички UPS-си една измама и тока дето се получава от него наистина е нагърчен и е 50 Hz +- x%.Гарантирано но не проверено.Доказано с формули.


hcng
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот hcng » Сря 18 юни 2008 16:58


Купих си от метро 140w Belkin за 65лв (+ раница хаха)

Изображение

размерите са му 12х6х13
Дали ще се събере някъде в пространството зад жабката?

Моля кажете мога ли да взема 12v от багажника ?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта