България няма какво да субсидира по EV инфраструктурата. И в момента тя е напълно достатъчна към потреблението и/или се изгражда от бизнеса.
България има нужда от обща инфраструктура, подобряване на градската среда, регулиране на застрояването и всякакви такива неща.
Контакт пред панелката ще има, когато тези неща се оправят, ако под това разбираш EV инфраструктура?! Това е най-лесното, но и безполезно, ако местата за зареждане се заемат от всякакви коли, защото нямало къде да се паркира.
В стария ми квартал паркират коли в тревната площ пред инспектората, а за контакти говорим
VWGT написа: След 10 години, когато няма да има друго освен ЕВ-та
Недей да пренатягаш и без това апокалиптичните виждания на някои хора за ДВГ. След 10 години все още голяма част от колите ще са с ДВГ. Евентуално там някъде ще спре продажбата им, което не означава, че няма да ги има още доста време.
Вижданията за панелните комплекси с контакт за всеки апартамент са нереалистични. Решенията за подобряване на градската среда са пряко свързани с намаляване на колите изобщо, а не просто увеличаване на EV.
Затова аз бих 'насочил' тези въображаеми пари в тази посока, а не за кабели
Развиване/подпомагане на услуги от фирми като Спарк (конкуренция), градски транспорт, велотрасета (не алеи), свързаност на паркове, ограничения за коли в централна градска част ....
Е такива неща.
Ама не решаваме аз и ти.
И слава Богу!