Проблем със захранването

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Чет 14 окт 2004 20:12


При динамото при увеличаване на оборотите се увиличава и напрежението,а при генеретора напрежението е постоянно а се увеличава отдадения ток,при мен на 750 и на 5000 оборота напрежението е винаги 13,4 волта.....




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 14 окт 2004 20:15


DIGIFANT 2E написа:При динамото при увеличаване на оборотите се увиличава и напрежението,а при генеретора напрежението е постоянно а се увеличава отдадения ток,при мен на 750 и на 5000 оборота напрежението е винаги 13,4 волта.....


Сори, значи с това съм се заблудил. :oops: :oops:


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Чет 14 окт 2004 20:17


kostadin iantchev написа:Пусни си +12 волта директно от акомулатора през предпазител 20А към музиката и си готов

Аз съм така само че през 10А и нямам проблем вече. Мойта музика, обаче е много по-слаба


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 14 окт 2004 23:01


DIGIFANT 2E написа:
от тока който е указан на алтернатора

Да ама не
Докторееее тоэи ток дето го дава алтернатора 70А энайш кога го дава,на 6000 оборота когато работи,при 2500-3000 оборота,режим в който се кара колата най много отдадените ампери са около 40 и то не при всички генератори плюс минус 5 процента,эаводско.даже петто процента е эа 90А-генератор,эа 65А май беше повече.....


Ти си абсолютно прав :) Аз не съм се доизразил хубаво...тези 40%, за които говоря съм ги дал ориентировъчно точно по тази причина, че означението на самия алтернатор няма много общо с действителността колко ток може осигури (забравил съм да напиша, че говоря за ток, който алтернатора може да осигури при работа на двигателя на празен ход).
То и така може да се тества дали е слаб алтернатора за музиката, а именно - пали се двигателя и се оставя да работи на празен ход, пускат се фаровете (трябва все пак да е достатъчно тъмно, за да се виждат) и се пуска музиката ПОЧТИ на макс (попринцип да се усилва повече от 80-85% от макс-а е глупост) и ако фаровете примигват като удря баса значи работата не е добре :)


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Чет 14 окт 2004 23:06


Абе докторе, а на мен фаровете ми са по-слаби като съм на празен ход като дам малко газ и се вижда как се увеличава светлината?? Ко да прая?


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 14 окт 2004 23:28


DIGIFANT 2E написа:При динамото при увеличаване на оборотите се увиличава и напрежението,а при генеретора напрежението е постоянно а се увеличава отдадения ток,при мен на 750 и на 5000 оборота напрежението е винаги 13,4 волта.....


Aко напрежението ти е винаги 13,4В,хвърляй го на боклука! :twisted:
ВИНАГИ при по-високи обороти напрежението на "динамото"(алтернатора) е по висико !! Но с тази малка разлика,че в него има вграден т.нар. РЕЛЕ-Регулатор и по-високото напрежение той го реже! И за да имаш НЯКАКЪВ заряд на акумулатора това напрежение трябва да е по-високо от напрежението на акумулатора,т.е. от 13,4В !!!! :idea: :idea:
И тъй основно източниците в колата се захранват от алтернатора,но когато прекалиш с консуматорите(или оборотите са ти ниски),захранването се поема от акумулатора!!!
От това по-високо напреж на алтернат. се получава и въпросният ефект с по-яркото засветване на фаровете примерно!!!!Въпросът е тези разлики да са едвам доловими!!!!Но и зависи от това как ти е калибриран реле-регулат. и какви са му праговите напрежения!!!!
Апропо за кво си мислите,че толкоз често авто радията здават багажа.......


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 15 окт 2004 12:30


WDW написа:РЕЛЕ-Регулатор и по-високото напрежение той го реже!

Тъй ли се вика, защото аз го знам просто като регулатор на напрежението? :) Става дума за тоя регулатор, който контролира тока дето тече през намотките на ротора вътре в алтернатора? Той си има зададен някакъв праг на напрежението и следи тоя праг да не се превишава доколкото си спомням...


DIGIFANT 2E
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DIGIFANT 2E » Пет 15 окт 2004 20:00


Aко напрежението ти е винаги 13,4В,хвърляй го на боклука!

Ми колко трябва да е когато е эапалена колата и эарежда,щото не мислиш ли,че при всяко эавъртане на стартера има консумация и то такава че ти трябва поне половин час та да эаредиш акумолатора..
Эа мен е нормално след като съм эапалил колата и в рамките на една минута като отида да меря да ми дава тия стойности....
Кажи според теб как е нормалния цикъл на эареждане а пък ако трябва ще го сменям,лошо няма в това,щом му е дошъл момента.......


EXO
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 02 сеп 2004 19:02
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот EXO » Нед 24 окт 2004 15:00


Офф!
И аз го имам тоз проблем с прекъсването на музиката като дам повече консуматори (фарове + халогени + музика на +80%). Думне баса и цък ...Премигнеш на дълги и цък ... язък.

Иначе акумолатора ми е 72А ACDelco нов на месец, зареден всичко на 6 уж, Генератора го смених с голям на 90А (по-големи нямат за Голф1). Тока за усилвателя идва директно от акумолатора. Никакво подобрение. Пусна ли фарове и халогени и макс на баса и прекъсва. Да не говорим ако пусна и парно :) Добре че рядко пускам халогени.

Не може ли с кондензатор да се сложи нещо и той да компенсира падовете? Примерно при къси/дълги прекъсва само в момента на смятана - и тоз момент да се компенсира от някъде?

ПП: pinci, това за директно към музиката тока как е точно - директно към усилвателя или директно към Цд-то? че за усилвателя ми е директно от акумолатора но ЦД не знам от каде зема тока точно.


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Нед 24 окт 2004 18:09


EXO написа:ПП: pinci, това за директно към музиката тока как е точно - директно към усилвателя или директно към Цд-то? че за усилвателя ми е директно от акумолатора но ЦД не знам от каде зема тока точно.

Ми виж сега аз лично в момента съм без усилвател аз съм си дръпнал ток за ЦД-то директно от акумулатора, просто режеш плюсовия кабел и му слагаш бушон 10-15А и нямаш грижи, преди това и на мен ми прекъсваше но аз го направих по друг повод това пък то взе че се оправи и онова :P :P :P :P


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Нед 24 окт 2004 18:11


Значи на теория кондензаторите трябва да оправят точно този проблем..при моментна голяма консумация на ток да компенсират, но не е никава гаранция, че ще оправят проблема. Да не говорим, че и хубавите електролити по 1 фарад и нагоре не са много евтини :)


Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Нед 24 окт 2004 19:20


Абе те не гърмят ли много яко???


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 24 окт 2004 20:27


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:21, променено общо 1 път.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Нед 24 окт 2004 21:50


Ше гърмят та я...като не си отговарят на това дето пише на тях :) Аз затова казвам, че за качествени такива трябват не малко пари...има си такива дето си имат индикатор за волтажа и всекви екстри :)



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта