Проблем със захранването
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
DIGIFANT 2E написа:от тока който е указан на алтернатора
Да ама не
Докторееее тоэи ток дето го дава алтернатора 70А энайш кога го дава,на 6000 оборота когато работи,при 2500-3000 оборота,режим в който се кара колата най много отдадените ампери са около 40 и то не при всички генератори плюс минус 5 процента,эаводско.даже петто процента е эа 90А-генератор,эа 65А май беше повече.....
Ти си абсолютно прав Аз не съм се доизразил хубаво...тези 40%, за които говоря съм ги дал ориентировъчно точно по тази причина, че означението на самия алтернатор няма много общо с действителността колко ток може осигури (забравил съм да напиша, че говоря за ток, който алтернатора може да осигури при работа на двигателя на празен ход).
То и така може да се тества дали е слаб алтернатора за музиката, а именно - пали се двигателя и се оставя да работи на празен ход, пускат се фаровете (трябва все пак да е достатъчно тъмно, за да се виждат) и се пуска музиката ПОЧТИ на макс (попринцип да се усилва повече от 80-85% от макс-а е глупост) и ако фаровете примигват като удря баса значи работата не е добре
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
DIGIFANT 2E написа:При динамото при увеличаване на оборотите се увиличава и напрежението,а при генеретора напрежението е постоянно а се увеличава отдадения ток,при мен на 750 и на 5000 оборота напрежението е винаги 13,4 волта.....
Aко напрежението ти е винаги 13,4В,хвърляй го на боклука!
ВИНАГИ при по-високи обороти напрежението на "динамото"(алтернатора) е по висико !! Но с тази малка разлика,че в него има вграден т.нар. РЕЛЕ-Регулатор и по-високото напрежение той го реже! И за да имаш НЯКАКЪВ заряд на акумулатора това напрежение трябва да е по-високо от напрежението на акумулатора,т.е. от 13,4В !!!!
И тъй основно източниците в колата се захранват от алтернатора,но когато прекалиш с консуматорите(или оборотите са ти ниски),захранването се поема от акумулатора!!!
От това по-високо напреж на алтернат. се получава и въпросният ефект с по-яркото засветване на фаровете примерно!!!!Въпросът е тези разлики да са едвам доловими!!!!Но и зависи от това как ти е калибриран реле-регулат. и какви са му праговите напрежения!!!!
Апропо за кво си мислите,че толкоз често авто радията здават багажа.......
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
WDW написа:РЕЛЕ-Регулатор и по-високото напрежение той го реже!
Тъй ли се вика, защото аз го знам просто като регулатор на напрежението? Става дума за тоя регулатор, който контролира тока дето тече през намотките на ротора вътре в алтернатора? Той си има зададен някакъв праг на напрежението и следи тоя праг да не се превишава доколкото си спомням...
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 22 юни 2004 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Aко напрежението ти е винаги 13,4В,хвърляй го на боклука!
Ми колко трябва да е когато е эапалена колата и эарежда,щото не мислиш ли,че при всяко эавъртане на стартера има консумация и то такава че ти трябва поне половин час та да эаредиш акумолатора..
Эа мен е нормално след като съм эапалил колата и в рамките на една минута като отида да меря да ми дава тия стойности....
Кажи според теб как е нормалния цикъл на эареждане а пък ако трябва ще го сменям,лошо няма в това,щом му е дошъл момента.......
Офф!
И аз го имам тоз проблем с прекъсването на музиката като дам повече консуматори (фарове + халогени + музика на +80%). Думне баса и цък ...Премигнеш на дълги и цък ... язък.
Иначе акумолатора ми е 72А ACDelco нов на месец, зареден всичко на 6 уж, Генератора го смених с голям на 90А (по-големи нямат за Голф1). Тока за усилвателя идва директно от акумолатора. Никакво подобрение. Пусна ли фарове и халогени и макс на баса и прекъсва. Да не говорим ако пусна и парно Добре че рядко пускам халогени.
Не може ли с кондензатор да се сложи нещо и той да компенсира падовете? Примерно при къси/дълги прекъсва само в момента на смятана - и тоз момент да се компенсира от някъде?
ПП: pinci, това за директно към музиката тока как е точно - директно към усилвателя или директно към Цд-то? че за усилвателя ми е директно от акумолатора но ЦД не знам от каде зема тока точно.
И аз го имам тоз проблем с прекъсването на музиката като дам повече консуматори (фарове + халогени + музика на +80%). Думне баса и цък ...Премигнеш на дълги и цък ... язък.
Иначе акумолатора ми е 72А ACDelco нов на месец, зареден всичко на 6 уж, Генератора го смених с голям на 90А (по-големи нямат за Голф1). Тока за усилвателя идва директно от акумолатора. Никакво подобрение. Пусна ли фарове и халогени и макс на баса и прекъсва. Да не говорим ако пусна и парно Добре че рядко пускам халогени.
Не може ли с кондензатор да се сложи нещо и той да компенсира падовете? Примерно при къси/дълги прекъсва само в момента на смятана - и тоз момент да се компенсира от някъде?
ПП: pinci, това за директно към музиката тока как е точно - директно към усилвателя или директно към Цд-то? че за усилвателя ми е директно от акумолатора но ЦД не знам от каде зема тока точно.
- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
EXO написа:ПП: pinci, това за директно към музиката тока как е точно - директно към усилвателя или директно към Цд-то? че за усилвателя ми е директно от акумолатора но ЦД не знам от каде зема тока точно.
Ми виж сега аз лично в момента съм без усилвател аз съм си дръпнал ток за ЦД-то директно от акумулатора, просто режеш плюсовия кабел и му слагаш бушон 10-15А и нямаш грижи, преди това и на мен ми прекъсваше но аз го направих по друг повод това пък то взе че се оправи и онова
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:21, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 743
- Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта