здравейте колеги.понеже сякаш съм зарибен на тема музика реших да ви споделя какво съм направил до сега по автомобила си
отначало си бях със сток музиката на пасата - гама 5 с 4-те оригинални тонколонки
касетофончето , с което съм и до днес но мисля да го сменям скоро
понеже не ми се сменяше оригиналния касетофон защото се връзва с интериора а и е малко привлекателен за авто джамбазите търсих някакво устройство с което да слушам от флашка музика . и взех че го открих - хкарлинк плейер . с помоща на приател го поръчахме от ебай и останах доста доволен от него като цяло.ето темата с монтажа му
viewtopic.php?f=11&t=97547
понеже слушам музика силничко взех че издъних една от тонколонките . първо мислих да търся оригинална но след това реших да ги сменя.спрях се на марката длс.поръчах си 2 мидбаси р6 за отпред и 2 226-ци за отзад . оказа се обаче че мидбасите отпред опират в стъклата и се наложи да ги сложа задни.
един слънчев ден взех че на шега си купих от един познат едно басче
а то имаше нужда от усилвател и окабеляване.за усилвател избрах модела на кеноод кас 6203.с него има шанс за захранване на по силен бас след време.
ето и окабеляването гроунд зеро, но не помня колко квадрата беше
един друг слънчев ден ме прехвана и ги монтирах.захранващия кабел прекарах от акумулатора през едно гумено уплътнение за тръбите на климата,там излиза зад жабката,оттам по десния праг и право в багажника.за изход от касетофона до усилвателя си купих специална букса за блаупункт с 2 камбанки и ремоте.нямам снимка на нея
скоро ме прихвана да слагам шумоизолация на колата,бях чел доста по въпроса.спрях се на стп изолация вибропласт м1 тъй като цената беше по изгодна от битмаст бомб-а.същевременно реших да си сложа мидбасите отпред а 226-ците отзад.за целта трябваше да ги изнеса извън корите за да не опират в стъклото при спуснатото му положение.един ден се заех и направих фланци от пдч и понеже дупката на ламарината където лежи тонколонката , и дупката на самата кора са изместени една спрямо друга се наложи леко да мардам ринговете за да си дойдат двете дупки.след като залепих ринговете отгоре ги намазах със черен силикон , който много цапа:)ето какво се получи
реших освен самите врати да изолирам 4-те кори и кората на багажника.за целта използвах облицовки за пвц тръби от тези меките - 1 см дебелина.лепих ги отново със приятеля ми черния силикон.
забравих да спомена че махнах оригиналните мрежички на корите и вътре гумените уплътнения между кората и ламарината за която се захващаха оригиналните говорители
след това идва ред на самата шумоизолация която порачах от една софийска фирма занимаваща се с озвучаване.и понеже колата ми седя без кори един месец тъй като нямах време и всичко ставаше много бавно прословутата криза ми помогна.та пуснаха ме една седмица в неплатена и се отвори време за екшън.не си давах зор . за 3-4 дена цялата я оправих.ето какво се получи
преди
и след
ето и самите листове шумоизолация как изглеждат
а ето и крайния ефект с монтирани р6-ци и 226-ци
на 226-ците съм закачил кабела само за ниските честоти защото оригиналните високочестотни говорителчета които са си в колата свирят доволно.бас касата също свири само ниски в благодарение на нискочестотния филтър който има усилвателя.него пък съм го намалил максимално че получавам земетресения в тялото
отливки не ми се правеха тъй като е трудоемко,незнам как точно става,не ми се занимаваше а и съм скаран със свободното време.мисля че с пдч ринговете ефекта е близък до отливките.така ползвам обема на вратата,който предполагам е големичак за тези говорителчета,но няма да ходя по състезания я.всичко се прави за мен,да ми е приятно
скоро може би ще има смяна на касетофончето за да чуя на какво наистина са способни длс-ите предните са 80 вата номинална а задните 60 .гамата едва 20...
надявам се ви е било интересно,ако има въпроси ще отговарям
пасат б5 проектче - продължавам
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
пасат б5 проектче - продължавам
Последна промяна от Peteff на Пон 02 авг 2010 11:00, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
Peteff написа:...
В правилна насока си!
Но, тези диелес-и си искат усилвател.
Каквото и сиди да сложиш, не може да ги захрани.
Не се подвеждай по това, че на сидито пише например 4х50в, пълни глупости, реално мощността на хубавите сидита варира м/у 20-27вата на канал.
Можеш със сидито да храниш само задна линия, а за предна да си вземеш усилвател, или обратното, както си решиш, но по-добре предните да са на усилвател.
Също може всичко да сложиш на 4-канален усилвател, така звука ще е доста по-добър, ще намалее кривеенето, абе вградените усилватели в сидитата са...зле.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
знам че не са точно 50 вата ама се пак по добре ще храни отколкото 20 ватовата гама,а и качеството мисля че ще е по добре
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
Peteff написа:знам че не са точно 50 вата ама се пак по добре ще храни отколкото 20 ватовата гама,а и качеството мисля че ще е по добре
Да, малко, но друго си е усилвател.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
Поздравления за проекта и изпълнението. А колкото до гамата - тя е в действителност 20W на канал, а моя Алпин е 4х16 при 1% изкривявания и 14.4V захранване т.е. при работещ двигател. На акумулатор 4х10W и като усиля до край става лудница.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
мерси . и при мене става лудница сега ... представям си с по мощен касетофон какво ще прави , но всичко с времето си а този алпин що такъв слабичък
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
Peteff написа:мерси . и при мене става лудница сега ... представям си с по мощен касетофон какво ще прави , но всичко с времето си а този алпин що такъв слабичък
Те всички са така и гамата дига над 1% изкривявания на 15W. Иначе почти всички ползват едни интеграли - по 2 броя 2х18, 2х22 или 2х25.
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
зле значи , защо тогава пишат 4х50 ... рекламен трик ли какво
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
Peteff написа:рекламен трик
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
Това 4х50 е много интересно. Аз допреди месец бях с един пайнер за 300лв 4х50 (9.1 озвучаване в колата, 4 канален усилвател) и свиреше доволно, даже супер, но откакто взех от един колега неговия пайнер (нов е 1500 лв.) Dolby Digital, DTS, DVD 7" ... простооо разликата е от земята до небето, а и той е 4х50. Много по-мощен, чист звук, баса е друг даже!
Та, колега извода е: вземи си максимално скъпо основно устройство, има защо! А не нещо да свири там
Та, колега извода е: вземи си максимално скъпо основно устройство, има защо! А не нещо да свири там
- naka_76
- Мнения: 107
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
Супер е станало. Само да питам , тези листи за шумоизолацията откъде ги взе и каква им е цената? Може и на ЛС.
- rollin
- Мнения: 668
- Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Първомай
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
naka_76 написа:Супер е станало. Само да питам , тези листи за шумоизолацията откъде ги взе и каква им е цената? Може и на ЛС.
STP-тое доста скъпо, ако не се лъжа беше нещо от сорта на 10лв за 10см2
Иначе поздравления колега за проекта, много правилно подбрани компоненти с изключение на тея Магнати.....
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
naka_76 написа:Супер е станало. Само да питам , тези листи за шумоизолацията откъде ги взе и каква им е цената? Може и на ЛС.
Във Aval го има.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
rollin написа:STP-тое доста скъпо, ако не се лъжа беше нещо от сорта на 10лв за 10см2
всъщност е 8лв за 100см2 т.е. 80лв за 1м2.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: пасат б5 проектче - донякаде завършено
radi_nrj написа:rollin написа:STP-тое доста скъпо, ако не се лъжа беше нещо от сорта на 10лв за 10см2
всъщност е 8лв за 100см2 т.е. 80лв за 1м2.
10см=0.1м
100см=1м
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта