Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 11 мар 2011 11:00


Колеги след като не успях да накарам CD-то ми да ползва димера от таблото взех от един коелга оригинално GAMMA V.Като пробвах касетофона всичко беше наред.След като го сложих на мястото му о изненада :banghead: - показанията на дисплея не се четат когато е под ъгъл.Като погледна фронтално ,или отдолу под ъгъл всичко е 6.Погледна ли под ъгъл отгоре(така се гледа като седиш на седалката :lol: )-нищо не се вижда от надписите на кое радио и честота е :( .Някой има ли на идея на какво се даължи това и има ли начин да се орпави?
Другото беше че краче номер 5 на буксата за захранване беше отрязано.Свързах го ,но когато извадя ключът и касетофона не загасва.Махнах го пак - оабче пък сега при сяко включване си губи станцията и се обучава (на дисплея пише LEARNING).Как трябва да е вързано?
Някой ако сподели и къде в София мога да се сдобия със щипки за ваденето на Гама-та ще съм много благодарен.




Потребителски аватар
rollin
Мнения: 668
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Първомай

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот rollin » Пет 11 мар 2011 19:55


Това с не виждането на дисплея е напълно нормално, а що се отнася до това, че не гасне значи вързването е сгрешено. Иди до майстор да ти го направи или давай снимки да видим кое каде е :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 12 мар 2011 17:57


Буксата е съвсем стандартна с едно отрязано кабелче на захранването - горе 2-рото от дясно на ляво.Поне едно нещо се оправи и то е ,че не се обучава при всяко включване - изглежда е имало батерия която трябва да се зареди.Драмата с дисплея още я има :banghead: ,но поне се оказа че през деня криво ляво си се вижда.Вечер обаче на включено осветление се вижда само синьото на дисплея.Колега какво нормално намираш ,че нищо не се вижда - дисплея на климатроника е същия и се чете прекрасно?


savage
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 27 фев 2011 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот savage » Съб 12 мар 2011 20:07


Малко са новите плеъри, които поддържат подсветката от таблото. Но не е невъзможно да се намеи. Колкото до оигиналното радио - батерия в него няма, а кабелчето което е липсвало би трябвало да е вторият постоянен +. То би трябвало да има два - на захранващата букса, на горния ред , първото и второто отдясно наляво. А АСС-то (което служи за гаснене при изкарване на ключа) е второто от ляво надясно на долния ред. Гоното е било изрязано, защото там на останалите радиа се намира ел антената. Не съм имал до сега случай на такъв проблем с дисплея, но определено само с единия + отгоре би трябвало да не сработва. :banana


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 13 мар 2011 1:32


Това за ЦД-то беше само за инфо - отново се убедих твърдо ,че оригиналното радио е перфектния вариант.
Ползвам една схема на колегата от другата тема-при мен сега е отрязана на най-долната букса номер 5:

Изображение[/img]

Правих експеримент като вържа въпросния кабел при вадене на ключа касетофона не спира(а аз искам да спира).Дразни ме обаче това ,че при слагане на ключа не тръгва само - на предишното ми (БОСЕ на Ауди А6С5)тръгваше :(
P.S.Някой да знае къде в София мога да си купя щипки за вадене на GAMMA-та?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 10 апр 2011 15:03


Днес пак чоплих по прекъсната жица за 12V.Интересно ,че като я свържа и щраква централното ,а заключването от дистанционното спира да бачка :shock :banghead: .Дайте някви идей - къде в бушониерата ходи въпросния кабел scare


Потребителски аватар
evgevg
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот evgevg » Нед 10 апр 2011 21:27


Колега извинявай, но аз лично не разбрах какво трябва да стане?Кое точно е прекъснато и къде?Разбрах, че искаш с ключа да го спираш и пускаш.Обясни още веднъж, щото бих искал да помогна ако мога.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 апр 2011 0:35


Ами те май проблемите станаха много оплетени.Ето описание на този с буксата:
На буксата за захранване позиция 5 от схемата ми е разрязана за да не е свързана(доколкото разбрах това е позицията която пази кода на касетофона - 12V).Щом я свържа касетофона не се изключва като извадя ключът на колата.Днес открих и по-лошото - щом свържа въпросния кабел спира да бачка заключването от ключа на дистанционното :shock .При самото свързване на кабела централното изщраква :shock .
Явно нещо не е ОК с ел.инсталацията - не виждам друга причина за въпросната аномалия.Питането мис сега е къде отива кабелния сноп от захранващата букса за да проследя жиците и да видя какво става.Колата е с фабрична аларма ако има значение.


Потребителски аватар
evgevg
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот evgevg » Пон 11 апр 2011 1:06


Добре ама нещо бъркаш сякаш.Би трябвало 5 да е изхода за автоматична антена.Като пуснеш от него 12v към колата тогава се объркват нещата.И не е ясно на кой кабел ги пускаш-можеш да изгориш нещо така.Ако искаш качи една снимка на кабелите както са свързани в момента да видим може ли да направим нещо.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 апр 2011 8:36


Ето снимки ,но са с лошо качество :(
Изображение
Изображение
Доколкото съм чувал това се води стандартна "евробукса"


Потребителски аватар
avanto
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 07 яну 2008 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот avanto » Пон 11 апр 2011 10:34


Колега преди да сложиш Гама-та какво CD имаше свързано към колата ?
На по-новите cd-та са им разменени местата "постоянен +" и "плюс когато пъхнеш ключа (на контакт)"
При теб може би са разменени.
За да работи Гамата коректно трябва на позиция 7 от твоята схема да имаш постоянно +12 волта.
На позиция 4 трябва да имаш +12 волта само когато е пъхнат ключа. Когато извадиш ключа там трябва да няма никакво напрежение.
Позиция 5 както е писал по-горе колегата е изхода за автоматична антена. Недей го свърза тоя кабел, че да не стане някой фал.
Вземи един мултимер и премери какво става на позиции номер 4 и 7. Както казах може би са разменени местата им.


savage
Мнения: 34
Регистриран на: Нед 27 фев 2011 13:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот savage » Пон 11 апр 2011 20:52


Разцветката на буксата е нормална за колата и за това радио. На двата червен с бяло трябва да има постоянен +, Кафевия - маса, Жълт с червено - АСС, сив със синьо - подсветка, Син с бяло идва от километража. Би трябвало да тръгне така


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 апр 2011 23:43


Да колега буксата е стандартната и е за това радио със всички жици по нея.Проблемът е ,че позиция 5 е срязана и като я свържа колата почва да не и работи алармата и да щрака централното :shock


Потребителски аватар
dancing_niki
Скиора
Мнения: 2106
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
Двигател: CASA
Местоположение: София

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот dancing_niki » Вто 12 апр 2011 10:01


Гамата се гаси и сменя интензитета на осветеността по комуникация. Щом ти щрака централното значи това е един от комуникационните кабели и отива в комфорт модула. Там недей да пипаш! Понеже имаш познания по електроника ето ти една схема на пиновете на Гамата:
Изображение

а ето от тук си изтегли едно ръководство и там също са описани на кой пин какво има: viewtopic.php?f=17&t=207657

Щипки за свалянето на касетофона мога да ти дам моите докато си свършиш работата или да си ги поръчаш от ибей: http://stores.ebay.co.uk/radioworldcaraudio моите пристигнаха за 4 дни.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Проблем с дисплея и свързването на GAMMA V

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 12 апр 2011 10:58


dancing_niki написа: Понеже имаш познания по електроника ето ти една схема на пиновете на Гамата:

Незнам защо си останал с такива грешни впечатления :lol:
Иначе и на мойта гама го има същия етикет и аз се зачудих защо колегите ми казват ,че там е за вързване на усилвателя на антената.В ръководството което пусна линк пише ,че там е "5 Code + 12V"(това е позицията на прерязания ми кабел) - демек постоянно 12 волта за кода ,а не както е на повечето кастофони от там да се вързва усилвателя на антената(вероятно тва е била и причината предишния собственик да го резне).При оригиналния доколкото знам усилвателя се вързва през самия кабел на антената.Демек по схемата ако го свържа този кабел всичко трябва да е 6 ,а вместо това се вързвам към модула на централното :banghead: .Оттук според мен вариантте са два ,или касетофона е прецкан някъде вътре и прави някви дефектни връзки ,или кабела ми за 12 волта някой го е шибнал на грешно място в бушониерата.Сега ще търся друг оригинален касетофон за проба.
Иначе щипки вече поръчах :)



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта