Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 ное 2011 19:55
- Автомобил: VW Passat 2.0tdi
- Двигател: BKP 2006
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
Здравейте, днес намерих време и искам да изкажа благодарности на Жоро от Кичука за оказаната помощ при закупуването на колата .Въпреки че беше затрупан с работа ,успя да дойде и отдели нужното време за огледа на колата и диагностика ,останахме много доволни от професионализма на това момче .Така че препоръчвам на всеки който има нужда да го посети и се надявам да няма разочаровани !Това е номера му 0878792762 .
- eleonora.georgieva
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 30 юни 2016 12:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
здравейте ценители на колите си !
аз ще кажа само че има един сервиз в Пловдив ГЕОРГИЕВ АУТО които се водат оторизирани за фолксваген сеат и т.н.
20.06.2016г. звъннах на тея мушенници крадци въшкари обирджии и говорих лично със ДИДО шефа на крадците и му обеснявам че ми испатка турбото на голф 4 1.9 TDI и го питам пълен ремонт със сваляне и качване колко ще струва и тоя тапак смотаняк ми казва около 550/560 лв. питам го нали втори път защото съм от друг град дали да докарам колата със пътна помощ и той вика да толкова пари ще ти струва ремонта и така аз закарах колата във сервиза или във мръсното хали и там ме посрещнаха с усмивка записаха ми данните и оставих колата учтиво ми казаха че ще ми звъннат и следващия ден веднага рано сутринта ми звъннаха лично ДИДО мушенника и по телефона ми вика че турбото ми е прецакано много трябва всичко да се смени и ремонта ще ми струва 850 лв .при условие че аз му се обадих предварително му казах че всичко ми е за смяна и ми каза цена 550/560 лв въшкара.И му казах дане прават ниищо по колата отидох с пътна помощ си взимах голфа в разглобен вид и циганина ми взима една много висока цена за свалянето на турбото 100 лв обирджии след това се обадих в сервиз в софия обясних им че всичко трябва дасе смени всичко на турбото те са 3/4 работи и те ми казана 380 лв с една год гаранция. на 24,06,2016 год. закарах турбото в софия на место сутринта в същия ден ми направиха турбото дадаха ми гаранция 1 год. и колата е супер сега
ИСКАМ ДАВИ КАЖА НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙТЕ НА ТЕЗИ МУШЕННИЦИ В ПЛОВДИВ НАЙ ВЕЧЕ НА ГЕОРГИЕВ АУТО ОБИРДЖИИ СА!
ЗНАМ ЗА ТЯХ ЧЕ ИСПОЛЗВАТ И КИТАЙСКИ ЧАСТИ ПЪК ЛЪЖАТ КЛИЕНТИТЕ СИ ЧЕ СЛАГАТ АНГЛИЙСКИ ИЛИ НЕМСКИ ЧАСТИ
аз ще кажа само че има един сервиз в Пловдив ГЕОРГИЕВ АУТО които се водат оторизирани за фолксваген сеат и т.н.
20.06.2016г. звъннах на тея мушенници крадци въшкари обирджии и говорих лично със ДИДО шефа на крадците и му обеснявам че ми испатка турбото на голф 4 1.9 TDI и го питам пълен ремонт със сваляне и качване колко ще струва и тоя тапак смотаняк ми казва около 550/560 лв. питам го нали втори път защото съм от друг град дали да докарам колата със пътна помощ и той вика да толкова пари ще ти струва ремонта и така аз закарах колата във сервиза или във мръсното хали и там ме посрещнаха с усмивка записаха ми данните и оставих колата учтиво ми казаха че ще ми звъннат и следващия ден веднага рано сутринта ми звъннаха лично ДИДО мушенника и по телефона ми вика че турбото ми е прецакано много трябва всичко да се смени и ремонта ще ми струва 850 лв .при условие че аз му се обадих предварително му казах че всичко ми е за смяна и ми каза цена 550/560 лв въшкара.И му казах дане прават ниищо по колата отидох с пътна помощ си взимах голфа в разглобен вид и циганина ми взима една много висока цена за свалянето на турбото 100 лв обирджии след това се обадих в сервиз в софия обясних им че всичко трябва дасе смени всичко на турбото те са 3/4 работи и те ми казана 380 лв с една год гаранция. на 24,06,2016 год. закарах турбото в софия на место сутринта в същия ден ми направиха турбото дадаха ми гаранция 1 год. и колата е супер сега
ИСКАМ ДАВИ КАЖА НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙТЕ НА ТЕЗИ МУШЕННИЦИ В ПЛОВДИВ НАЙ ВЕЧЕ НА ГЕОРГИЕВ АУТО ОБИРДЖИИ СА!
ЗНАМ ЗА ТЯХ ЧЕ ИСПОЛЗВАТ И КИТАЙСКИ ЧАСТИ ПЪК ЛЪЖАТ КЛИЕНТИТЕ СИ ЧЕ СЛАГАТ АНГЛИЙСКИ ИЛИ НЕМСКИ ЧАСТИ
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 02 сеп 2017 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
Привет,
и да се включа и аз като най-компетентен и с опит и връзки...
Малко предистория:
Дидо ( собственика на споменатия сервиз) и Иван ( собственика на уж официалното сеервизче на АУДИ на булеварда М.Луиза ) преди много години бяха съдружници. Няма да се спускам в подробности нито ще говоря за Иван, но си направете сами изводите.
Секретарката в уж официалния сервиз или представителство ( незнам как там се именуват ) на СЕАТ е жена му на Дидо ( палава е - имате шанс ако ви радва ), а двамата му синове се подвизават като приемчици ( обърнете внимание на адекватността на "по-нахакания" и големината на зениците му ). Но да не обсъждаме лични неща, а само техническата им комптентност и възможности.
Другото, което би трябвало да знаете е, че братовчед ми работи в този сервиз и познавам вече почти всички "майстори" там.
И да започваме: ако имате жал и милост към колата си - не я водете там, освен ако Дидо не ви предложи пари и то много!
Практики на сервиза:
1. Смяна на масло:
отивате за нещо дребно като смяна на масло на скоростна, двигател или на каквото се сетите: Амиии...в 90% от случайте маслото не се сменя, филтъра ако е на бензинов автомобил само се забърсва с един мазен парцал за да изглежда нов и сте готови. На скоростна или диференциал - абсурд да се смени. Даже ако имат тубичка, ще получите туба от скъпо масло (150лв тубата, което всъщност сте и платили) с литър останал в нея от най-евтиното наливно такова. В останалите 10% маслото се сменя с най-евтиното, а плащате по цени за официално представителство. ( братовчеда и майсторите там, не купуват масло и филтри за колите си - познайте откъде идват всичките консумативи ...а понякога и части)
2. Ремонт на двигател, скоростна и т.н. :
в този автосервиз правят всичко. От смяна датчици, масло, окачване, до ремонт на автоматични скоростни и двигатели, НО познайте - автоматичните скоростни и двигателя се отварят и затварят с гайковерта с компресора...там динамометрични ключове - "НЕМА". Т.е ако имате късмета да ви сглобят агрегата или възела и някак си сте се договорили и платили вече, и имате щастието по някакво стечение на обстоятелствата това нещо да работи- то вероятността да издържи повече от година- две експлоатация клони към 0. ( неща като допустими и нужни луфтове и сила на затягане там не се гледа и не е позната ) Нещата които те не могат да оправят ( да затворят така, че да проработят дори за седмица ) дават на други хора, отново със съмнителни способности... ( тука да не замесвам други хора, че списъка с неграмотни майстори ще лъсне ) Говорим за дюзи, рейки кормилни, турбота и т.н. Да не говорим, че са ми се обаждали да им обяснявам, кое как се маха или поставя......
3. Смяна на здрави части, "измиване на здрави части", липса на части:
интересна практика разпространена на доста места - ако не разбирате нищо от коли то здравата сте загазили или пък сте от хората дето работите по телефона, казвате да/не и не се интересувате много за вас ще настъпи огромен проблем!
Пример - получавата грешка че турбото ви ненадува или пренадува или нещо подобно. Една грешка понякога може да означава няколко неща и води към няколко системи или датчици, които трябва да се проверят, а не означава, че основния Ви агрегат е прецакан. Но веднага ще Ви съобщят, че този скъп агрегат е проблемен и трябва да се смени. Оправя се проблема ( който може да е пукнат маркуч на вакум или почистване на модулатор N75, цена - 0 лв) и Ви се съобщава че след ден ще може да си вземете колата тъй като те са поръчали ( ако сте се навили на цената ) или са дали за рециклиране ( ако нямате толкова пари ) турбината. Турбината само се чисти външно и се пръска с WD-40 да изглежда сваляна и нова, или ако е много зле се сваля и се потапя в нафта, след което се мие с вода и обезмаслител, пръска се със спрей отвън да изглежда като нова и се слага със старите гарнитури обратно...и та-дааааа 900 кинта напред...за вас респективно назад.
4. Подмяна ( подмяна на работещи части от колата Ви с други дето са на границата или са на много километри и не работят нормално ) на части.
С две думи отивате за едно - както Ви го направят- направят ( ремонт или смяна масло ) и без да разберете получавате, стар алтернатор или турбина на мястото на вашите като бонус, за който не подозирате до момента, в който не се скапят след 1000км. И изведнъж започвате да се питате защо почват толкова рязко да се скапват неща по колата Ви - явно им е дошло времето а?
5. Катализатори - знаете ли цената им?
А знаете ли, че дори и гърнето да е там, това не значи, че съдържанието на катализатора е там или пък не е останала само керамиката в най-добрия случай!
6. Ремонт с "нови" части:
все пак сте си занесли колата там...трябва да Ви я ремонтират нали? Частите, който се вграждат, няма да бъдат оригинални въпреки, че ще бъдете таксувани за ОЕМ части. Ако все пак заварите някаква оригинална част поставена от тях в колата Ви, то знайте, че тя е добре почистена част от колата на колегата преди вас или от колата била при тях предходния ден! Чудно нали?
И от горе изброеното, без да обхващам всичко..горе долу добивате представа. Тук не говорим за инциденти, а за системна практика. Инцидентно е да Ви оправят колата с нови оригинални части, да я направят качествено ( което е трудно, имайки предвид компетентността на повечето колеги там ) и да не Ви свалят част от нея.
Ако имате познат там, може да му поръчате дадена част и той ще Ви я намери до няколко дни на доста "малка" цена. Все пак и майсторите там трябва да заработват нещо странично.
А и онези до тях са същите...може би с една идея малко по-добре като познания ама....хубаво че работят със застрахователите и го играят доверен сервиз, че и двата сервиза ще умрат от глад.
и да се включа и аз като най-компетентен и с опит и връзки...
Малко предистория:
Дидо ( собственика на споменатия сервиз) и Иван ( собственика на уж официалното сеервизче на АУДИ на булеварда М.Луиза ) преди много години бяха съдружници. Няма да се спускам в подробности нито ще говоря за Иван, но си направете сами изводите.
Секретарката в уж официалния сервиз или представителство ( незнам как там се именуват ) на СЕАТ е жена му на Дидо ( палава е - имате шанс ако ви радва ), а двамата му синове се подвизават като приемчици ( обърнете внимание на адекватността на "по-нахакания" и големината на зениците му ). Но да не обсъждаме лични неща, а само техническата им комптентност и възможности.
Другото, което би трябвало да знаете е, че братовчед ми работи в този сервиз и познавам вече почти всички "майстори" там.
И да започваме: ако имате жал и милост към колата си - не я водете там, освен ако Дидо не ви предложи пари и то много!
Практики на сервиза:
1. Смяна на масло:
отивате за нещо дребно като смяна на масло на скоростна, двигател или на каквото се сетите: Амиии...в 90% от случайте маслото не се сменя, филтъра ако е на бензинов автомобил само се забърсва с един мазен парцал за да изглежда нов и сте готови. На скоростна или диференциал - абсурд да се смени. Даже ако имат тубичка, ще получите туба от скъпо масло (150лв тубата, което всъщност сте и платили) с литър останал в нея от най-евтиното наливно такова. В останалите 10% маслото се сменя с най-евтиното, а плащате по цени за официално представителство. ( братовчеда и майсторите там, не купуват масло и филтри за колите си - познайте откъде идват всичките консумативи ...а понякога и части)
2. Ремонт на двигател, скоростна и т.н. :
в този автосервиз правят всичко. От смяна датчици, масло, окачване, до ремонт на автоматични скоростни и двигатели, НО познайте - автоматичните скоростни и двигателя се отварят и затварят с гайковерта с компресора...там динамометрични ключове - "НЕМА". Т.е ако имате късмета да ви сглобят агрегата или възела и някак си сте се договорили и платили вече, и имате щастието по някакво стечение на обстоятелствата това нещо да работи- то вероятността да издържи повече от година- две експлоатация клони към 0. ( неща като допустими и нужни луфтове и сила на затягане там не се гледа и не е позната ) Нещата които те не могат да оправят ( да затворят така, че да проработят дори за седмица ) дават на други хора, отново със съмнителни способности... ( тука да не замесвам други хора, че списъка с неграмотни майстори ще лъсне ) Говорим за дюзи, рейки кормилни, турбота и т.н. Да не говорим, че са ми се обаждали да им обяснявам, кое как се маха или поставя......
3. Смяна на здрави части, "измиване на здрави части", липса на части:
интересна практика разпространена на доста места - ако не разбирате нищо от коли то здравата сте загазили или пък сте от хората дето работите по телефона, казвате да/не и не се интересувате много за вас ще настъпи огромен проблем!
Пример - получавата грешка че турбото ви ненадува или пренадува или нещо подобно. Една грешка понякога може да означава няколко неща и води към няколко системи или датчици, които трябва да се проверят, а не означава, че основния Ви агрегат е прецакан. Но веднага ще Ви съобщят, че този скъп агрегат е проблемен и трябва да се смени. Оправя се проблема ( който може да е пукнат маркуч на вакум или почистване на модулатор N75, цена - 0 лв) и Ви се съобщава че след ден ще може да си вземете колата тъй като те са поръчали ( ако сте се навили на цената ) или са дали за рециклиране ( ако нямате толкова пари ) турбината. Турбината само се чисти външно и се пръска с WD-40 да изглежда сваляна и нова, или ако е много зле се сваля и се потапя в нафта, след което се мие с вода и обезмаслител, пръска се със спрей отвън да изглежда като нова и се слага със старите гарнитури обратно...и та-дааааа 900 кинта напред...за вас респективно назад.
4. Подмяна ( подмяна на работещи части от колата Ви с други дето са на границата или са на много километри и не работят нормално ) на части.
С две думи отивате за едно - както Ви го направят- направят ( ремонт или смяна масло ) и без да разберете получавате, стар алтернатор или турбина на мястото на вашите като бонус, за който не подозирате до момента, в който не се скапят след 1000км. И изведнъж започвате да се питате защо почват толкова рязко да се скапват неща по колата Ви - явно им е дошло времето а?
5. Катализатори - знаете ли цената им?
А знаете ли, че дори и гърнето да е там, това не значи, че съдържанието на катализатора е там или пък не е останала само керамиката в най-добрия случай!
6. Ремонт с "нови" части:
все пак сте си занесли колата там...трябва да Ви я ремонтират нали? Частите, който се вграждат, няма да бъдат оригинални въпреки, че ще бъдете таксувани за ОЕМ части. Ако все пак заварите някаква оригинална част поставена от тях в колата Ви, то знайте, че тя е добре почистена част от колата на колегата преди вас или от колата била при тях предходния ден! Чудно нали?
И от горе изброеното, без да обхващам всичко..горе долу добивате представа. Тук не говорим за инциденти, а за системна практика. Инцидентно е да Ви оправят колата с нови оригинални части, да я направят качествено ( което е трудно, имайки предвид компетентността на повечето колеги там ) и да не Ви свалят част от нея.
Ако имате познат там, може да му поръчате дадена част и той ще Ви я намери до няколко дни на доста "малка" цена. Все пак и майсторите там трябва да заработват нещо странично.
А и онези до тях са същите...може би с една идея малко по-добре като познания ама....хубаво че работят със застрахователите и го играят доверен сервиз, че и двата сервиза ще умрат от глад.
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
Ами освен да им се направи един к.р капан,и после с тръбата.
Последна промяна от Spas на Пон 21 яну 2019 10:35, променено общо 1 път.
Причина: Здравкооооо.....не с лошото!
Причина: Здравкооооо.....не с лошото!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 21 яну 2019 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
И аз го изядох дървения при тези мошеници. Взеха ми куп пари и в накрая нищо не направиха. Бягайте от там като от чума, освен ако не сте мазохисти и искате да ви вземат паричките.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 22 яну 2019 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
В този сервиз са пълни некадърници и абсолютни измамници.
След уговорен час за ремонт на скоростен сензор ме посрещат за добро утро с:
- Ами сега не можем да те вземем ела след 4 дни.
Тъй като вече бях там след като излязох от работа, специално да си спазя уговорка, реших поне да ми сменят хидравличната течност.
Сами можете да видите процедурата на следния линк:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... flush.html
Освен това цената никак не оправда качеството.
Не ми беше направена промивка и почистен фълтъра както трябва, също така навсякъде около казанчето беше олято с течност.
Цената включва само изливане на казанче + бонус оливане!
Внимавайте с този сервиз! Не бих го препоръчал и на враговете си!
След уговорен час за ремонт на скоростен сензор ме посрещат за добро утро с:
- Ами сега не можем да те вземем ела след 4 дни.
Тъй като вече бях там след като излязох от работа, специално да си спазя уговорка, реших поне да ми сменят хидравличната течност.
Сами можете да видите процедурата на следния линк:
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... flush.html
Освен това цената никак не оправда качеството.
Не ми беше направена промивка и почистен фълтъра както трябва, също така навсякъде около казанчето беше олято с течност.
Цената включва само изливане на казанче + бонус оливане!
Внимавайте с този сервиз! Не бих го препоръчал и на враговете си!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
Хааа... имаме реакция!
Ето какво се е получило на клубния е-майл:
Ами да отговоря:
Г-н Георгиев
(съзнателно изпускам 'уважаеми' )
НЕ съм 'военно_служещ' (пише се слято) и НЯМАМ проблеми с автосервизите в Пловдив.
Дали съм конфликтен - можете да пуснете тема-анкета тук във Форума
Всъщност, заради сервизи като Вашия, отбягвам да ходя в такива.
Ходя само в сервиза на един приятел, на който имам пълно доверие и то в повечето случаи само за да му ползвам оборудването. По колата си работя основно сам, вслушвайки се в неговите съвети, тъй като съм любител в този бранш.
Дори в климатичния сервиз, който посещавам, и за моята кола, и за колата на сина ми ми казват: 'Тук имаш теч, пробито е, сменяй! ' и аз си го сменям сам, а после отивам отново за проверка и евентуално пълнене.
Относно конкретната турбина:
За съжаление няма снимки, но при поискване от Ваша страна, мога да посоча доста свидетели - въпросния приятел, който Ви я донесе и после взе в кашонче, на парчета, колегата от Форума, който установи липсата на сегмента и заради която липса се наложи закупуването на нов ремонтен комплект, както и няколко колеги от работата, които ме гледаха странно, като им предавах твърдението Ви за кривата ос (само като информация, проверката се направи на една от 5-координатните Deckel фрези, които имаме във фирмата и които се ползват за изработка на доста прецизни елементи)
Така, че - НЕ. Темата няма да бъде изтрита.
А може би Вие ще промените нещичко в начина си на работа, за да не се появяват подобни теми?
А дано, ама...
Ето какво се е получило на клубния е-майл:
Е-мейл: Rozud@abv.bg
Съобщение: Здравейте,във вашия форум има изключително обидна и измислена тема за Автосервиза който притежавам!Моля да бъде изтрита или премахната!
Фирмата се казва Георгиев Ауто!Цялата статия е написана от изключително конфликтна личност(военно служещ),който е създал проблеми във всеки автосервиз в Пловдив!
Моля молбата ми да бъде приета!
С уважение Васил Георгиев
Тел:0885121113
Ами да отговоря:
Г-н Георгиев
(съзнателно изпускам 'уважаеми' )
НЕ съм 'военно_служещ' (пише се слято) и НЯМАМ проблеми с автосервизите в Пловдив.
Дали съм конфликтен - можете да пуснете тема-анкета тук във Форума
Всъщност, заради сервизи като Вашия, отбягвам да ходя в такива.
Ходя само в сервиза на един приятел, на който имам пълно доверие и то в повечето случаи само за да му ползвам оборудването. По колата си работя основно сам, вслушвайки се в неговите съвети, тъй като съм любител в този бранш.
Дори в климатичния сервиз, който посещавам, и за моята кола, и за колата на сина ми ми казват: 'Тук имаш теч, пробито е, сменяй! ' и аз си го сменям сам, а после отивам отново за проверка и евентуално пълнене.
Относно конкретната турбина:
За съжаление няма снимки, но при поискване от Ваша страна, мога да посоча доста свидетели - въпросния приятел, който Ви я донесе и после взе в кашонче, на парчета, колегата от Форума, който установи липсата на сегмента и заради която липса се наложи закупуването на нов ремонтен комплект, както и няколко колеги от работата, които ме гледаха странно, като им предавах твърдението Ви за кривата ос (само като информация, проверката се направи на една от 5-координатните Deckel фрези, които имаме във фирмата и които се ползват за изработка на доста прецизни елементи)
Така, че - НЕ. Темата няма да бъде изтрита.
А може би Вие ще промените нещичко в начина си на работа, за да не се появяват подобни теми?
А дано, ама...
-
- VW експерт
- Мнения: 12857
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
Хм,аз съм писал как може да стане...
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
Ама тоя вЕрно ли сам си вдигна темата?
Да ми пише на мен за темата
п.с. май идва времето, когато трябва да направим черен списъл със сервизи и да го разпространим по всички възможни канали
Да ми пише на мен за темата
п.с. май идва времето, когато трябва да направим черен списъл със сервизи и да го разпространим по всички възможни канали
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
Не
Писал е на клубния майл да му се изтрие.
Писал е на клубния майл да му се изтрие.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
Това в тази тема, ако наистина е вярно- това, кето там правят е престъпление и трябва да се подаде сигнал в полицията. А и лесно става да се набарат какви ги вършат. Кола с даден проблем, проверен какъв е той в друг- читав сервиз се кара при тях, обикновено от жена, която "нищо не разбира". Предварително всички части се бележат, после всеки разговор се записва, всички части се проверяват дали са "ОЕМ" или не ... и ще стане ясна картинката....
- group®
- Темерут
- Мнения: 9886
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
radotom написа:Не
Писал е на клубния майл да му се изтрие.
Да де - и така реално сам си повдига темата
- pazdir
- Мнения: 10
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Георгиев Ауто, сервиз СЕАТ-Пловдив - Измамници и крадци
Баси, какво нещо е интернет! Попаднах случайно на тази тема за Георгиев ауто и ми настръхнаха косите!
Дайте съвет моля ви за добър сервиз за диагностика и евентуално профилактика на турбо на Сеат кордоба 1,9 TDI 131к.с. От Пазарджик съм, но не е проблем да скоча и до Пловдив.
Дайте съвет моля ви за добър сервиз за диагностика и евентуално профилактика на турбо на Сеат кордоба 1,9 TDI 131к.с. От Пазарджик съм, но не е проблем да скоча и до Пловдив.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта