хора ,тези в сервеза не трябва да докосват wv,камоли да продават.
ОБЯВЯВАМ ИМ ВОЙНА.
нека всички ,които сме недоволни от тях до напишем жалби до всички възмони институцйи.може би това е начина да осъзнаят че WV е марка.
сакар ауто -смешни
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- VW-fenka
- Мнения: 3007
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
- Контакти:
Re: сакар ауто -смешни
Какво е станало ?
Защо им обявяваш война ?
Разкажи какво се е случило и защо си останал недоволен.... така нищо не се разбира
Защо им обявяваш война ?
Разкажи какво се е случило и защо си останал недоволен.... така нищо не се разбира
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: сакар ауто -смешни
Колеги, НЕ ХОДЕТЕ в този сервиз! Бяхме там за измерване на компресия на голф 4motion. Още с влизането ни в сервиза, Приемчикът се държа много нелюбезно. След като си взехме колата, двигателят започна да прекъсва. Оказа се, че излизат искри около кабелите на свещите. Имаше дупка на гарнитурата на единият кабел и в това беше Проблемът ни. Явно беше и се виждаше, че тези момченца там НЕ бяха използвали специалният инструмент за въвеждането на кабелите на свещите, защото имаше следи по металната им част,която беше изкривена! Дупката беше механична и ние Вече имахме проблем. Върнахме се за Рекламация на направената от тях услуга, но уви, Приемчикът се опитваше да ни убеди,че 100% проблемът не е в Тях и че Ние сме виновните! Поведението на всичките беше недопустимо за оторизиран представител на Volkswagen за България! Първото оправдание беше , че гумата на кабелите е много стара и дупката се е направила сама! После се опитаха да ни изкарат Лъжци за това,че си търсиме правата като клиенти, които си плащат! Оказа се,че в този сервиз няма специалисти и съвестни хора-едно се пипне друго се разваля. Сакар ауто е в Черният спъсък ! Там клиентът не се уважава !
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: сакар ауто -смешни
Tomcat написа:не се ли научихте вече, че няма какво да правите в официален сервиз ако колати ви не е гаранционна.
за някой хора щом е голям и лъскав значи бива
Re: сакар ауто -смешни
към колегата anotty: какво всъщност се оказа на колата в крайна сметка. оправи ли се проблема? интересно ми е защото една от нашите коли също е с такъв мотор 1.6 бензин и когато ходихме по гаражни сервизи те бяха скъсали единия кабел и колата прекъсваше и харчеше ужасно. след посещение в Сакар, те ни посочиха проблема, смениха кабелите и колата се оправи, но ясно ни показаха преди това, че е скъсан. учудвам се че в Сакар нямат такъв инструмент за работа със свещи и такива мотори. възможно ли е преди това, колата ви да е ходила при други "майстори", и как въобще сега я оправяте с този проблем.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Съб 25 апр 2009 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dolno nanagorni6te
Re: сакар ауто -смешни
kubica написа:към колегата anotty: какво всъщност се оказа на колата в крайна сметка. оправи ли се проблема? интересно ми е защото една от нашите коли също е с такъв мотор 1.6 бензин и когато ходихме по гаражни сервизи те бяха скъсали единия кабел и колата прекъсваше и харчеше ужасно. след посещение в Сакар, те ни посочиха проблема, смениха кабелите и колата се оправи, но ясно ни показаха преди това, че е скъсан. учудвам се че в Сакар нямат такъв инструмент за работа със свещи и такива мотори. възможно ли е преди това, колата ви да е ходила при други "майстори", и как въобще сега я оправяте с този проблем.
Значи аз ще ти кажа.Колата им се оправи като след разправии получиха безплатно ЧИСТО НОВ кабел за свещи(оригинален)!!!А и се съмнявам да не е използван специалния инструмент за вадене на кабели,защото и опитен монтьор би се затруднил да ги извади!
Re: сакар ауто -смешни
Истината е, че никой не си призна грешката! Това е Сакар Ауто! Смениха кабела, след като предложихме на Шефа им да си го платим! Сега като чета по форума се оказва ,че не сме единствените недоволни! Шефа на тези момчета там е в немилост. Не беше използван този инструмент за свещите. А кабелите си бяха ЗДрАВИ преди измерването на компресията! А колата е много добре поддържана. И както каза един от колегите- като е лъскав сервиза си мислиш , че ще получиш качество на услугата... Трагедия! Колеги просто си спестете заблудите за " лъскавите оторизирани сервизи в София" с майстори които не са достатъчно добре заплатени, за да работят съвестно. Потърсете едно мнение на работник от сервиза във форума и ще разберете колко получават ,за да се притесняват за чуждите коли. А на тези които се регистрираха скоро ще кажа,че клиентите в сервиза им ще бъдат все по-малко, защото при тарикатите е така. Аз поисках да видя видео от камерите, но защо ли никой нищо не показа...Защото бяха виновни . Сакар Ауто наистина са Смешни Но все повече хора търсят правата си, когато не получават нужното качество.
Re: сакар ауто -смешни
dupok написа:kubica написа:към колегата anotty: какво всъщност се оказа на колата в крайна сметка. оправи ли се проблема? интересно ми е защото една от нашите коли също е с такъв мотор 1.6 бензин и когато ходихме по гаражни сервизи те бяха скъсали единия кабел и колата прекъсваше и харчеше ужасно. след посещение в Сакар, те ни посочиха проблема, смениха кабелите и колата се оправи, но ясно ни показаха преди това, че е скъсан. учудвам се че в Сакар нямат такъв инструмент за работа със свещи и такива мотори. възможно ли е преди това, колата ви да е ходила при други "майстори", и как въобще сега я оправяте с този проблем.
Значи аз ще ти кажа.Колата им се оправи като след разправии получиха безплатно ЧИСТО НОВ кабел за свещи(оригинален)!!!А и се съмнявам да не е използван специалния инструмент за вадене на кабели,защото и опитен монтьор би се затруднил да ги извади!
То се виждаше, че Ви е било доста трудно dupok! Откъде се намерихте толкова отворени...Майстори! Вкарвали сте тези кабели като Последните хора! По-малко говори и по-малко глупости ще кажеш...Достатъчно се изложихте вече!
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 04 авг 2009 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
Re: сакар ауто -смешни
Опровержение
от Валентин Христов приемчик в "Сакар Ауто"
по повод изказването на "anotty"
Уважаеми "потърпевш" anotty,уважаеми четящи
Крайно време е да се спре практиката да се пишат анонимни доноси.
Приемчик съм от 13години в тази фирма и всички които ме познават имат наблюдение какъв човек съм- персонално и как обслужвам клиентите.
Както във всеки спор така и тук трябва да има мнението на двете страни, затова ще обясня какво се случи при обслужването на Вашия автомобил.
На 8.07.2009г.в 11,00ч автомобилът имаше записан час за имерване на компресия.
Приех поръчката, попитах Ви "защо трябва да се измерва компресията"- не получих отговор,а на следващият въпрос "дали искате да купувате автомобила", Вие отговорихте утвърдително.При измерване на компресия на двигател се използва специален инстумент за изваждане на лулата на кабела на свещите и Ви го показах при повторното Ви завръщане. Сигурно не си мислите, че при съществуващи инструменти и удобства бихме се измъчвали с отверка.Монтьорът премери компресията и остави автомобила на паркинга за клиенти. Клиента дойде в приемната, аз му оформих документите,той плати за услугата.Беше му предоставена разпечатка със стойностите от измерената компресия.По нея му обясних, че компресията на двигателя има по-високи стойности от нормалното и най- вероятно се дължи на по-висок разход на масло.Бе предупреден /устно/ да следи за разхода на масло.Клиентът напусна сервиза в 11,58ч.На следващия ден в 9,00 се връща заедно с една дама, с рекламация за прекъсване на двигателя.Веднага приех незаписания автомобил и заедно с монтьора проверихме оплакването.Но в настоящия момент двиг. не прекъсваше. Тогава клиента ми обясни,че е прекъсвал вечерта "на тъмно" и "видял искри по кабела". Извършена бе отново проверка като взех лично пулверизатор с вода и напръсках всички кабели. Така практически се проверява изолацията на кабелите.След третото напръскване се видя че наистина кабела е пробит.Обясних им,че "тази дупка на гарнитурата"/ по цитат на клиента/ е от високото пробивно напрежение, което може да достигне до 10хил. волта.След което дамата започна да ни обвинява, че тази щета е по наша вина /без да има каквито и да е инженерни познания- предполагам/.Искането им бе за смяна кабел на свещи- БЕЗПЛАТНО. Аз не се съгласих с претенциите им, те попитаха за "шефа" и аз ги насочих. Началникът на сервиза дойде при мен с тях, обясних му какво е положението, той също разбра за случая в детайли. Спорът продължи,и за да се сложи неговия край, той даде нареждане да се смени кабела за сметка на сервиза.След три дни получихме частта и тя бе сменена.От тук нататък следва моето мнение.
За да има рекламация за извършен ремонт към даден сервиз, трябва автомобилът да е обслужван единствено в него. И ако вашият автомобил бе такъв, аз лично щях да Ви сменя кабела безплатно и нямаше въобще да се стига до спор.Предимството да Ви обслужват в оторизиран сервиз, е че получавате гаранция за извършен ремонт и можете да предявявате иск спрямо сервиза, за разлика от неоторизираните, където няма да приемат насериозно Вашите претенции.Имайте предвид, че когато обиждате и пишете по форумите трябва да имате солидни доказателства.Ако може да попитам: защо като сте установили проблема не се върнахте веднага, а идвате на другия ден? Имали сте 5 часа до края на работния ден. Ако кабела "имаше механична дупка" още на паркинга в сервиза щяхте да усетите прекъсването.Твърдението,че "кабелите си бяха ЗДРАВИ преди измерването на компресията" не е вярно.Проблемът на Вашият автомобил е във въпросния кабел на трети цилиндър. Пояснявам:
С моя въпрос "защо трябва да се измери компресията" исках да Ви подтикна да споделите по- подробно Вашия проблем.
Ако ми бяхте обяснили, че автомобилът "тресе" на празен ход, или има "неравномерна работа на двигателя", щях Ви предложа- диагностика на двигателя при нас.Но Вие, сте закарали колата преди това в друг неоторизиран сервиз /може би не един на брой/ да Ви сменят свещите и най- вероятно и други дейности. След смяната на свещите проблемът Ви е останал, и са Ви "посъветвали" да премерите компресията, защото най- вероятно са се съмнявали в недобро уплътнение на клапан в цилиндровата глава. От дългата ми практика мога да споделя че при клиенти с "поставена диагноза"от "пишман майстори" много трудно се установяват и отстраняват проблемите. Всеизвестно е че всички разбират от всичко и най- вече от работата на другите.Идвайки при нас с искане за измерване на компресия, Вие това получавате. Кабелът е имал пробив /микроскопичен/ под топлинната си изолация, чийто пробив стенд не може да улови.Тази изолация Вие я наричате "метална част на кабела". Некоректно е да ни обвинявате че сме оставили следи по "металната част на кабела".Той може да се нарани и във въпросния неоторизиран сервиз при смяна на свещите.
За Ваше пояснение съществува понятието "стареене на материала", което ще рече че при автомобил на 8 години е нормално да се напука гумената изолация на кабела.Твърдението че "100% проблема не е в Тях" т.е. сервиза "и че Ние сме виновните"т.е. "anotty" също не е вярно. През цялото време Ви обяснявах, че причината е в кабела и може да се случи по всяко време и навсякъде.
Оставам с дълбоко огорчение от Вас за обидите, че не сме квалифицирани, не добре възнаградени и искам да Ви кажа, че всичко се връща на този свят.
Нямате право да обиждате мен и колегите ми и да се опитвате да подроните имиджа на фирмата. Защото въпреки всичко постъпихме коректно като сменихме безплатно кабела и отстранихме несподеления, и фактически проблем на Вашия автомобил.
Надявам се за в бъдеще Вашата дама да не продължава да пише анонимни доноси против мен и фирмата.
С уважение
В Христов
от Валентин Христов приемчик в "Сакар Ауто"
по повод изказването на "anotty"
Уважаеми "потърпевш" anotty,уважаеми четящи
Крайно време е да се спре практиката да се пишат анонимни доноси.
Приемчик съм от 13години в тази фирма и всички които ме познават имат наблюдение какъв човек съм- персонално и как обслужвам клиентите.
Както във всеки спор така и тук трябва да има мнението на двете страни, затова ще обясня какво се случи при обслужването на Вашия автомобил.
На 8.07.2009г.в 11,00ч автомобилът имаше записан час за имерване на компресия.
Приех поръчката, попитах Ви "защо трябва да се измерва компресията"- не получих отговор,а на следващият въпрос "дали искате да купувате автомобила", Вие отговорихте утвърдително.При измерване на компресия на двигател се използва специален инстумент за изваждане на лулата на кабела на свещите и Ви го показах при повторното Ви завръщане. Сигурно не си мислите, че при съществуващи инструменти и удобства бихме се измъчвали с отверка.Монтьорът премери компресията и остави автомобила на паркинга за клиенти. Клиента дойде в приемната, аз му оформих документите,той плати за услугата.Беше му предоставена разпечатка със стойностите от измерената компресия.По нея му обясних, че компресията на двигателя има по-високи стойности от нормалното и най- вероятно се дължи на по-висок разход на масло.Бе предупреден /устно/ да следи за разхода на масло.Клиентът напусна сервиза в 11,58ч.На следващия ден в 9,00 се връща заедно с една дама, с рекламация за прекъсване на двигателя.Веднага приех незаписания автомобил и заедно с монтьора проверихме оплакването.Но в настоящия момент двиг. не прекъсваше. Тогава клиента ми обясни,че е прекъсвал вечерта "на тъмно" и "видял искри по кабела". Извършена бе отново проверка като взех лично пулверизатор с вода и напръсках всички кабели. Така практически се проверява изолацията на кабелите.След третото напръскване се видя че наистина кабела е пробит.Обясних им,че "тази дупка на гарнитурата"/ по цитат на клиента/ е от високото пробивно напрежение, което може да достигне до 10хил. волта.След което дамата започна да ни обвинява, че тази щета е по наша вина /без да има каквито и да е инженерни познания- предполагам/.Искането им бе за смяна кабел на свещи- БЕЗПЛАТНО. Аз не се съгласих с претенциите им, те попитаха за "шефа" и аз ги насочих. Началникът на сервиза дойде при мен с тях, обясних му какво е положението, той също разбра за случая в детайли. Спорът продължи,и за да се сложи неговия край, той даде нареждане да се смени кабела за сметка на сервиза.След три дни получихме частта и тя бе сменена.От тук нататък следва моето мнение.
За да има рекламация за извършен ремонт към даден сервиз, трябва автомобилът да е обслужван единствено в него. И ако вашият автомобил бе такъв, аз лично щях да Ви сменя кабела безплатно и нямаше въобще да се стига до спор.Предимството да Ви обслужват в оторизиран сервиз, е че получавате гаранция за извършен ремонт и можете да предявявате иск спрямо сервиза, за разлика от неоторизираните, където няма да приемат насериозно Вашите претенции.Имайте предвид, че когато обиждате и пишете по форумите трябва да имате солидни доказателства.Ако може да попитам: защо като сте установили проблема не се върнахте веднага, а идвате на другия ден? Имали сте 5 часа до края на работния ден. Ако кабела "имаше механична дупка" още на паркинга в сервиза щяхте да усетите прекъсването.Твърдението,че "кабелите си бяха ЗДРАВИ преди измерването на компресията" не е вярно.Проблемът на Вашият автомобил е във въпросния кабел на трети цилиндър. Пояснявам:
С моя въпрос "защо трябва да се измери компресията" исках да Ви подтикна да споделите по- подробно Вашия проблем.
Ако ми бяхте обяснили, че автомобилът "тресе" на празен ход, или има "неравномерна работа на двигателя", щях Ви предложа- диагностика на двигателя при нас.Но Вие, сте закарали колата преди това в друг неоторизиран сервиз /може би не един на брой/ да Ви сменят свещите и най- вероятно и други дейности. След смяната на свещите проблемът Ви е останал, и са Ви "посъветвали" да премерите компресията, защото най- вероятно са се съмнявали в недобро уплътнение на клапан в цилиндровата глава. От дългата ми практика мога да споделя че при клиенти с "поставена диагноза"от "пишман майстори" много трудно се установяват и отстраняват проблемите. Всеизвестно е че всички разбират от всичко и най- вече от работата на другите.Идвайки при нас с искане за измерване на компресия, Вие това получавате. Кабелът е имал пробив /микроскопичен/ под топлинната си изолация, чийто пробив стенд не може да улови.Тази изолация Вие я наричате "метална част на кабела". Некоректно е да ни обвинявате че сме оставили следи по "металната част на кабела".Той може да се нарани и във въпросния неоторизиран сервиз при смяна на свещите.
За Ваше пояснение съществува понятието "стареене на материала", което ще рече че при автомобил на 8 години е нормално да се напука гумената изолация на кабела.Твърдението че "100% проблема не е в Тях" т.е. сервиза "и че Ние сме виновните"т.е. "anotty" също не е вярно. През цялото време Ви обяснявах, че причината е в кабела и може да се случи по всяко време и навсякъде.
Оставам с дълбоко огорчение от Вас за обидите, че не сме квалифицирани, не добре възнаградени и искам да Ви кажа, че всичко се връща на този свят.
Нямате право да обиждате мен и колегите ми и да се опитвате да подроните имиджа на фирмата. Защото въпреки всичко постъпихме коректно като сменихме безплатно кабела и отстранихме несподеления, и фактически проблем на Вашия автомобил.
Надявам се за в бъдеще Вашата дама да не продължава да пише анонимни доноси против мен и фирмата.
С уважение
В Христов
Re: сакар ауто -смешни
Защо ли не оставите хората в сервиза да си вършат работата, и не се погледнете Вие колко струвате?
Все някой за нещо Ви е крив!!!
То бива, бива ама бивол под теле не бива!
Все някой за нещо Ви е крив!!!
То бива, бива ама бивол под теле не бива!
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сакар ауто -смешни
santo_trafficante написа: viewtopic.php?f=13&t=71250
Санто е дал линк към една култова тема за тоя "сервиз"..
С оглед на това, че познавам човека на който се е случило, не бих отишъл там дори и Фернанд Порше да ме убеждава колко са добри...
Г-н Христов, при положение, че сте там от 13г. защо не взехте отношение и по горния случай?
- VW-fenka
- Мнения: 3007
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
- Контакти:
Re: сакар ауто -смешни
sardit написа:Защо ли не оставите хората в сервиза да си вършат работата, и не се погледнете Вие колко струвате?
Все някой за нещо Ви е крив!!!
То бива, бива ама бивол под теле не бива!
Г-н Сардит май наистина е сърдит
Още някой да се регистрира, за да защити сакар ауто ?
Има достатъчно изписано във форума...
Съгласна съм с Luciano
И нека г-н Христов обърне внимание на следното писание взето от линка даден в темата:
Beretta написа:Здравейте фенове на "народната кола",регистрирах се тук не защото имам фолксваген,а защото работя от 6 години именно в Сакар Ауто..нека кажа няколко думи в тази тема,съгласен съм с вашите оплаквания и те са основателни защото наистина има както доволни клиенти които например казват че в АУДИ не са успяли да им оправят аудитата но при нас е било безпроблемно,така и много недоволни! Нека да започнем с майсторите...не искам да обиждам колеги но шанса да попадне колата ви в ръцете на някое момче което вчера е завършило "Хенри Форд" а днес вече работи при нас е голям,но нека се радваме че все още има и колеги които наистина разбират нещата и с ръка на сърцето мога да кажа че работят съвестно...не че се хваля но аз съм един от тях,всичко е до човек наистина,но тук вече идва един друг фактор..МОТИВАЦИЯТА или така наречената заплата и колкото и да не ви се вярва (то направо не е за вярване) аз взимам заплата ДО 700 лева а редовно поправям и разглобявам (и по интериора) AUDI S8,VW PHAETON и всички други модели които се сещате на двете марки...е кажете ми,какви хора ще работят и как ще работят за това заплащане,мога спокойно да заявя че това е най-ниско платения официален сервиз в цяла софия и мога и да ви кажа защо е така...Господин Иван Иванов big boss...собственика на фирмата демек строи още незнам си колко сервиза в цялата страна (говориме за неофициални сервизи) и те хич не са малко,можете да си направите извод къде отиват парите за заплатите...но не всички заплати са такива,в нашия "прекрасен" сервиз в който се хвърлиха уникални суми за коледна украса тези дни някои хора които са костюми и длъжности които малко хора знаят точно какви са взимат тройно и четворно повече от нас...ние които изкарваме най-голямата част от приходите на фирмата,много добри колеги естествено напуснаха и вече мисля че знаете защо,а тези които останаха и разбират от работата си са на път да напуснат,както вече ви казах местата им след това се заемат от новоизлюпени тинейджъри от Хенри Форд (то фирмата си ги привиква щото няма кой да бачка вече),същото е положението и в каросерийни ремонти...общо взето положението е военно в момента,ако не утре то другата седмица се очаква поредното събрание а темата е ясна...ЗАПЛАТИ,постоянно цари хаос и напрежение,работниците се карат с приемчиците,просто е ужасно и за това ще ви помоля ако един ден отново омажат работата с колата ви в нашата прекрасна фирма..вдигнете един грандиозен скандал и попитайте колко взима човека поправял автомобила ви Благодаря ви !!!
Re: сакар ауто -смешни
Към колежката VW-fenka и всички приятели по душа и сърце:
не искам да защитавам Сакар или да взимам отношение, но замислете се: има ли официален сервиз, против който да не е писано в съответния форум. Също се замислете - никога ли "кварталния" майстор, който е перфектен в работата по вашето любимо возило не е правил грешки и не е омазвал нещо...? все пак - кола е това, техника както казват. не може винаги всичко да е идеално..нали..?
не искам да защитавам Сакар или да взимам отношение, но замислете се: има ли официален сервиз, против който да не е писано в съответния форум. Също се замислете - никога ли "кварталния" майстор, който е перфектен в работата по вашето любимо возило не е правил грешки и не е омазвал нещо...? все пак - кола е това, техника както казват. не може винаги всичко да е идеално..нали..?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: сакар ауто -смешни
не искам да вземам страна на никой,но не съм съгласен с колегата beretta ,щом не му харесва заплащането да си смени местоработата,щом е там трябва да си върши работата съвестно.какво е виновен крайния клиент?
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта