Добър сервиз за климатици?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
Добър сервиз за климатици?
Някой да знае добър сервиз за климатици в София?
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
тъй като това се явява точно в кръвната ми група нека и аз кажа нещо.... Зареждането на климатици , по стари от 5 години си е един вид игра с парите ви ... по скоро спортен шанс.... какво остава за климатик на по "преклонна възраст" За вакуумирането - ясно да се зарежда празен климатик без вакуумиране си е чисто престъпление . обаче имайте в предвид, че компресорите уплътняват "към оста" с особен вид семеринг с канали които трябва да са запълнени с масло , за да не пропускат....ха сега ми кажете какво става като доиде зимата и климата не е климатроник , а и е поработил доста.... Проверка за пропуск - дотук добре , аз имам 2 фирмени "фреондетектори" ама при съвременните автомобили кажете как да ги забутам на всички "критични " места ? И на последно ( но не по значение) място и е отношението на много клиенти.... Идват от автокъша и ти вика : набутаи го с нещо, колата утре заминава , трябва да охлажда, пък ония после да му бере гаилето аиде , тоя е ясен , ама идват и доста хора дето казва: Пълни го ве , нали ще искара лятото , умрех от жега ! а после казва мани ги тея , миналата година ми го пълниха ей пак няма газа,да ги *&(*&( ! А че цените за зареждане са високи - така е... така че да обощя- ако ви е стара колата по добре без него !
офф пак в издънка... не е много по темата , верно съм за
офф пак в издънка... не е много по темата , верно съм за
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
juve написа:тъй като това се явява точно в кръвната ми група нека и аз кажа нещо.... Зареждането на климатици , по стари от 5 години си е един вид игра с парите ви ... по скоро спортен шанс.... какво остава за климатик на по "преклонна възраст" За вакуумирането - ясно да се зарежда празен климатик без вакуумиране си е чисто престъпление . обаче имайте в предвид, че компресорите уплътняват "към оста" с особен вид семеринг с канали които трябва да са запълнени с масло , за да не пропускат....ха сега ми кажете какво става като доиде зимата и климата не е климатроник , а и е поработил доста.... Проверка за пропуск - дотук добре , аз имам 2 фирмени "фреондетектори" ама при съвременните автомобили кажете как да ги забутам на всички "критични " места ? И на последно ( но не по значение) място и е отношението на много клиенти.... Идват от автокъша и ти вика : набутаи го с нещо, колата утре заминава , трябва да охлажда, пък ония после да му бере гаилето аиде , тоя е ясен , ама идват и доста хора дето казва: Пълни го ве , нали ще искара лятото , умрех от жега ! а после казва мани ги тея , миналата година ми го пълниха ей пак няма газа,да ги *&(*&( ! А че цените за зареждане са високи - така е... така че да обощя- ако ви е стара колата по добре без него !
офф пак в издънка... не е много по темата , верно съм за
Колега напълно съм съгласен с тебе. Говоря за моя - конкретен случай. Взех си колата и климатроника си бачкаше.Изкарах си цялото лято и не бях забелязал проблем.След време (миналото лято) забелязах че през ремъчната шаиба пуска по малко масло което смазваше помалко ремъка, което не е добре.Аз както винаги обичам колата си и викам пари не жаля карам е да я правят. Откарах я аз и им казвам и какъв е компресора (SS170PSV5) и съответно те казаха същото уплатнение което ти спомена и че ще го поръчат.Сума време чаках да го доставят. По принцип си са малко съмнителни тези и останах да гледам какво ще правят. Свалиха го и ми разправят че и лагера май е за смяна.Ама лагера си беше добре.После се оказа че това уплатнение дето те го взели не е същото каквото трябва да е.
В крайна сметка се набутах с 180лв - при положение че 1/2 от фреона си беше мой (имаше си в системата)
Пак взе да пуска от осевото уплатнение и освен това мойсторските им рачички незнам как са пипали ама единия ми маркуч също взе да пуска на пресовата зглобка.
След това ги накарах да ми източат фреона и аз си го свалих и го огледах.Ами направи ми впечатление че трудно доступните резбови съединение не бяха даобре стегнати - т.е. е имало вибрации който предпоставят за изпускане от осевото уплатнение. Сега мисля че вече не пуска от осевото, но маркуча си остана така.Няма да го пипам докато не налягането вътре не се изравни с атмосферното.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз лично съм доволен от Импас 56, въпреки че вече не се водят така. Значи там познавам собственика на сервиза, като те сега май са отделно от Импас, ама са на същото място. Като сменях на тройката радиатора на климатика, там ми го напълниха за нула време, като с някаква машина, дето първо изчислява колко събира системата, после дали няма пробиви, и най - накрая ти го пълнят. Аз лично съм доволен.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: freewaynikolay и 146 госта