kiril_bulgaria написа:Колега, покажи фактурата. Само така ще коментираме обективно. Но 1.300лв? Че това е двумесечна заплата!
А за някой седмична
Ако имаш брада ше си носиш и гребенче!
kiril_bulgaria написа:Колега, покажи фактурата. Само така ще коментираме обективно. Но 1.300лв? Че това е двумесечна заплата!
К.Одаджийски написа:Ако имаш брада ше си носиш и гребенче!
martineli написа:ами нали за това е оторизиран.минимум една година трябва да е гаранцията на ремонта.само че за да я имаш тая една година трябва да си направиш ремонта с оригинални части при тях.така че тва дали ше си караш гаранционната кола в оторизирания сервиз или не е въпрос на избор дали искаш гаранцията или не.
Smeagol написа:Виктор написа:Аз си купих миналата седмица спирачен цилиндър от Фолксваген в Кел за 248 евро. Да, това са цените. Само дето труда тука е няколко пъти по-скъп. Това вече идва от стандарта.
Който го е страх от мечки да не ходи в гората
Няма база за сравнение Много смело се изказваш Работи в БГ на "нормална" работа и да видим дали ще можеш да си позволиш "оригинален" спирачен цилиндър...
Няма шанс да дам 250 евро за спирачен цилиндър Ако ще златен да е
Т.е. прекарал си се
Колега hooligans, а защо колата е била за обслужване в такъв сервиз? Няма ли достатъчно доказали се майстори във форума?
И аз да ида в Порше БГ с 3-ката, със сигурност ще ми вземат за обслужване 4-цифрена сума
martineli написа:ами нали за това е оторизиран.минимум една година трябва да е гаранцията на ремонта.само че за да я имаш тая една година трябва да си направиш ремонта с оригинални части при тях.така че тва дали ше си караш гаранционната кола в оторизирания сервиз или не е въпрос на избор дали искаш гаранцията или не.работата е на късмет-всякакви случаи съм виждал-бакшиш си купува кола прави я такси и вика аве майната и на гаранцията и един ден дойде да си купи ангренажен комплект и вика -аа аз още с оргиналния ремък си карам на 180 000км.а друг пък вика майната и на гаранцията слага си някво газово и за 35000км сега колата е за основен ремонт му гори по 3л масло на 1000++км и ся ходи с мокрите кърпи на главата щото трябва да си плаща ремонта от джоба.
пак казвам не искам да ги оправдавам щото не съм на ясно какво точно е станало.но в много от случаите го има факта че българското мислене е малко назад от европейското по тоя въпрос.бай-ганьо си вика аа глей ве пуснали корса за 18000лв с 5 години гаранция ше си зема една ше прежаля по 150-160лв на месец.ама не мисли че за да му важи тая гаранция трябва да я подържа в оторизирания сервиз с оригинални части и че ако за една година е навъртял 2000км трябва пак да иде за смяна на масло щото такива са условията за смяна или 15000км примерно или 1 година щото му се губят свойствата на маслото.и като земе да да ва на година по 300-400-500 лв допълнително в сервиза и си вика -ее тея егаси кожудерите.така че колкото плюсове толкова и минуси има в ходенето по представителства
bilder написа:Колеги малко примерни цени:
Ремък с ролки-360лв
Водна помпа-350лв
Ремък алтернатор с обтегача-150лв
Кормилна щанга-100+лв
Труд за смяната 200-250лв/на всички неща/
А да не забравя и регулиране на геометрията-30лв
и тотал какво стана части 1000лв и 250лв труд
Е кой крив кой прав?
Защо човека не си даде фактурата?
И нека някой да ми каже в кой фирмен сервиз взимат 168лв за смяна на ангренаж комплект???
Пак ще си говорим!!!
Предлагам, ако потърпевшия не ме обори темата да се заключи
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта