Мнение за Газ сервиз в Горубляне до Y образното кръстовище

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнение за Газ сервиз в Горубляне до Y образното кръстовище

Мнениеот delpi » Вто 17 дек 2013 14:49


Колеги да споделя мнение за ГАЗ сервиз в Горубляне.
Намира се на Самоковско шосе като се влиза към София преди У образното кръстовище вдясно до магазин за Акумулатори. Има надпис над гаража ГАЗ СЕРВИЗ и ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН. Името на главния "майстор" е Дани. Поставиха ми ГИ миналата есен и получих една бележка, на която имаше номер на бутилката. Дадоха ми телефон, на който да звънна и да ми извадят паспорт на уредбата. Свързах се с човека, извади ми на карак един паспорт срещу 42 лева, като каза, че няма да преглежда дали всичко е редовно, тъй като знае, че Дани и компания са перфектни в работата си. В интерес на истината като разположение на частите на ГИ всичко в двигателния отсег и багажника беше чудесно, но с това приключва всичко хубаво, което мога да кажа за този сервиз. Малко повече от половин година след поставянето на уредбата всичко беше наред с изключение на това, че от маркучите на охладителната система не спираше да тече антифриз, колкото и да стягах клемите. При посещенията при тях коментара им беше, че тече от някъде другаде, но не и от маркучите, които те са поставили. В началото на лятото започнаха първите проблеми с прекъсване по време на работа на газ. При посещение при майсторите се започна със смяна на свещи и на филтъра на ГИ. Проблема остана и екипа отсече, че имам проблем с токовете, а на бензин не ми прекъсва, защото на газ дригателя работи по съвсем друг начин и откъм токове е много претенциозен. Поразрових се включително и тук във форума и разбрах, че има такъв момент и започнах да търся качествен майстор по токовете. Спрях се на клубния сервиз в Герман и на Мишо - разбрахме се, отидох и му обясних за проблема. Той направи доста тестове на колата и в крайна сметка откри, че след като загрее колата хубаво някакъв газ маркуч се притиска от кутията на въздушния филтър и спира притока на гориво към двигателя. Когато е студена маркуча е по-твърд и не се притиска. И наистина прекъсването започваше, когато колата загрее хубаво. Принципно се слагал някакъв преходник, които предотвратява този проблем, но газ майсторите са си спестили някой друг лев. Както и да е, Мишо ми сложи преходника и всичко заспа. Бях доволен, колата ми заработи добре на газ. След месец и нещо или два пак започнаха проблемите с прекъсване, като този път беше брутално и постоянно. Отново се свързах първо с Мишо, който като разбра каза, че е почти сигурен, че става въпрос за проблем с рейката. Отидох при него, сложи ми оборотна рейка за проба и всичко беше перфектно. С другата рейка демонтирана(пред това време си карах с тази на Мишо, за което съм му много благодарен) отидох при газ майсторите, казах им за проблема и те констатираха, че рейката е от дефектна партида и ще я заменят от производителя, но трябва да изчакам няколко дни. Обадиха се след седмица и отидох да ми монтират уж новата рейка. Всичко отново изглеждаше наред а аз бях доволен, че ми е заменена рейката с нова. След не повече от месец и половина кошмара започна да се повтаря, пак започна да прекъсва колата на газ, като вече ми идваше да я засиля в някой стълб. Свързах се с газ майсторите и се разбрахме да отида след 10:00 на следвашия ден, понеже специалиста по настройки идва тогава. Отивам и започнаха да оглеждат и да разглабят колата. Стоях там поне 1 час, през който нещо ръчкаха и намсестваха, след което ми казаха да направя тест да видя "как е сега" - работеше почти перфектно като се изключи това, че на празен ход пак имаше менене на оборотите, което за мен беше достатъчно да разбера, че само са замазали положението. На тръгване помощника на Дани изплю камъчето, че пак има проблеми с рейката, която уж трябваше да е нова. След 1-2 дни отново бях на старото положение - пак прекъсване и вече си карах колата само на бензин. Реших да се свържа отново с Мишо и да му споделя мъката. Той беше категоричен, че трябва да оправи рейката с ремонтен комплкт, който струва 18!!! лева и след това да я калибрира с уред, който си е купил за себе си за прилична сума, но предположи, че "майсторите" нямат. Мишо си свърши работата повече от добре, както винаги и колата заработи отново перфектно на газ, но след като е разглобил рейката е установил, че при предния ремонт, когато уж трябваше да ми я заменят с нова "майсторите" са сменили само едното буталце(струва 4,50 лева) вместо всичките и разбира се не са калибрирали рейката. Представяте ли си? Газ сервиз, който се занимава с монтаж и сервиз на ГИ и няма уред за калибрация на рейка???!!! И 1 час стоят и ми се кумят на колата вместо да ми кажат, че за 18 лева, колкото струва ремонктния комплект може да ми оправят колата... а те замазват положението надявайки се в един момент да спра да им "досаждам"...

Оставям на Вас да си прецените дали да слагате ГИ при тези господа.

п.п. Да добавя и, че при договарянето за цена и каква уредба да ми сложат казаха, че всичко е италианско а в последствие от Мишо разбрах, че компютъра ми е ТамонаГаз, не, че е лош, но просто поредна лъжа от господата "майстори".




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнение за Газ сервиз в Горубляне до Y образното кръстови

Мнениеот °niksi° » Вто 17 дек 2013 22:00


Изчетох всичко с интерес.
Мога да кажа само следното - газта е скапана работа.
Аз преди 2 години сложих ГИ на БСМ, уж от познат, уж читава, уж с гаранция, уж нямало проблеми с тях. Не съм се пазарил за евтино и т.н. исках да нямам проблеми. С Мишо сложихме всичко както си му е реда, дюзи, инсталация изпарител, всичко е направено с много мерак. След около 10 месеца почнаха ядове с изпарителя и след разговор с човека който ми я продаде се оказа, че гаранцията в същност важала, ама била по-скоро за електрониката, абе и за механиката ама аз нали съм колега и то в същност ремонтния комплект за изпарителя бил 15-ина лв и мога да си го сменя. Е не е нормално според мен на 10 месеца и на 4000 км да има зор. Мислях че аз съм черната оФца, е да ама не, оказа се, че имало и други такива случай.


Потребителски аватар
delpi
Мнения: 284
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Мнение за Газ сервиз в Горубляне до Y образното кръстови

Мнениеот delpi » Сря 18 дек 2013 8:56


Да Ники така е за газта, но е всеизвестно, че много често няма и никакви проблеми. Примерно имам много познати, които казват, че от никъде не им тече антифриз от допълнително добавените маркучи на газовата уредба и никога не доливат. Значи има начин да се направи така, може би зависи и от материалите, които се използват.

Аз може и да съм останал малко неразбран, но недоволството ми на мен беше НЕ от това, че се скатаваха и не си поеха разходите по ремонта, а това, че ме размотават толкова пъти вместо да ми кажат какъв е проблема и разбира се, че за 20 или 40 лева няма да има никакъв проблем да им ги дам само и само всичко да е наред по колата.
Възниква и въпроса дали не са взели дефектната пардита рейки на ниска цена от производител или доставчик и след това разбира се, че няма как да им я заменят, но те са си спестили някаква сума при покупката. Защото и тук във форума има теми за дефектната партида рейки на RAIL от миналата година(моята е от Май 2012), които обаче се заменят от производителя без проблеми.

Пропуснах да спомена и за още един дребен проблем, за който обаче "майсторите" в този сервиз отново си биха паса. Става въпрос за това, че при много ниски температури понякога не се превключваше автоматично на газ при достигане на температурата, а ключето започваше да издава звуков сигнал и при ръчно натискане на копчето за газ си превключваше и работеше нормално, но примерно ако слушаш силно музика в колата и не го чуваш си караш на бензин. Още миналата зима ходих при тях за този проблем и коментара им беше: Знаем за проблема и от други клиенти, но нямаме решение понеже тук при нас като дойдат и не се получава и не знаем от какво е. И така при последното ми посещение тази година ги попитах дали са намерили решение на това проблемче и коментара беше... "Да, ще го погледнем това и ще го оправим". Е... бяха го гледали, но проблема продължаваше да се получава, вярно, че рядко само при температури около -5 градуса или по-ниски, но все пак дразни.

И накрая да кажа, може и аз да съм някакъв карък и само при мен да са ставали тези случки в този сервиз, защото в интерес на истината ми го препоръчаха познати, затова както казах в първото мнение оставям на Вас крайното заключение, аз само разказах неща, които са факт.



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта