Здравейте.
Притежател съм на поло 2Ф, 1043 куб. с газова. Лятото се караше предимно на газ и като застудя .. няма го първоначалното палене на бензин. Мислех, че е от механичната горивна помпа, смених е, да ама не. Проблема си остана. Когато превключа от газ на бензин/при работещ мотор/ помпата подкачва и двигателчето си върви, но когато е на студен старт/бензин/, просто няма палене.
Явно му има нещо на пущината карбуратор.
Моля Ви да ми препоръчате свестен карбураторджия от Пловдив който може да се справи с проблема на разумна цена.
Благодаря Ви предварително.
Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
Много добри отзиви за Жоро Касапина.Има му координатите във форума.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
С автоматичен смукач ли е? Преди да завъртиш ,натисни няколко пъти педала на газта до долу за да затвори смукача и тогава пробвай.И вечерта преди да загасиш ,я обърни на бензин да напълни карбуратора с бензин.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
имам две полота като това
едното е само бензин,другото е газ-бензин
5 години това бензиновото нямаше никакъв проблеми с карбуратора,паленето сутрин и оборотите на празен ход,септември месец взех другото поло заради газовата и това бензиновото почна да се кара доста рядко докато не застудя и почна да не иска да пали,ако запали почти веднага гасне с две думи от неползване се развали
и скоро взех че ходих от сливен до бургас и обратно с него и о еврика... на следващия ден го пробвах и всичко си беше перфектно ,сутрин пали,обороти има стабилни,и от всичко това си направих извода че от некаране на бензин нещо се спича или запушва в карба и не работи нормално
полото с газовата е същата работа на бензин,но него съм го направил да пали на газ и при минус 10 градуса.
така че преди да ходиш на майстори вземи удари едно извънградско 150+км и виж как ще е
едното е само бензин,другото е газ-бензин
5 години това бензиновото нямаше никакъв проблеми с карбуратора,паленето сутрин и оборотите на празен ход,септември месец взех другото поло заради газовата и това бензиновото почна да се кара доста рядко докато не застудя и почна да не иска да пали,ако запали почти веднага гасне с две думи от неползване се развали
и скоро взех че ходих от сливен до бургас и обратно с него и о еврика... на следващия ден го пробвах и всичко си беше перфектно ,сутрин пали,обороти има стабилни,и от всичко това си направих извода че от некаране на бензин нещо се спича или запушва в карба и не работи нормално
полото с газовата е същата работа на бензин,но него съм го направил да пали на газ и при минус 10 градуса.
така че преди да ходиш на майстори вземи удари едно извънградско 150+км и виж как ще е
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
vasko__2 написа:С автоматичен смукач ли е? Преди да завъртиш ,натисни няколко пъти педала на газта до долу за да затвори смукача и тогава пробвай.И вечерта преди да загасиш ,я обърни на бензин да напълни карбуратора с бензин.
Колега, задължително обръщам на бензин вечер. Преди време ми ремонтираха карба и ми казаха за натискането на педала преди паленето. Преди, когато го натисках се чуваше едно хлопане/явно затваряше смукача/ и колата си палеше нормално. Сега натискам, ама нито пали,нито хлопка/затваря. Къде да търся проблема????
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
като свалиш капака на въздушния филтър най -отгоре на карба има една клапа,аз съм я блокирал да не може да се затваря напълно с една пластина и от тогава няма проблем с паленето нито на бензин нито на газ,ако искаш ще ти снимам
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
moimoimoi написа:като свалиш капака на въздушния филтър най -отгоре на карба има една клапа,аз съм я блокирал да не може да се затваря напълно с една пластина и от тогава няма проблем с паленето нито на бензин нито на газ,ако искаш ще ти снимам
Колега. Ще съм благодарен ако можеш да е снимаш. Иначе.. предполагам става въпрос за металната клапа на карба.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
По-добре не пипай.Намери си майстор да го оправи.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
ето снимки, алуминиевата пластина съм я захванал към към едната шпилка с която се стяга филтърната кутия, пластината е с размери 10x50мм.
тая клапа трябва да се отваря-затваря според температурата май,ама след 20 години работа явно не работи коректно
пп:и все пак виж сутрин в какво положение е клапата,при мен се наложи да я отворя на 50% за да нямам проблем с паленето
тая клапа трябва да се отваря-затваря според температурата май,ама след 20 години работа явно не работи коректно
пп:и все пак виж сутрин в какво положение е клапата,при мен се наложи да я отворя на 50% за да нямам проблем с паленето
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
Така, както си го отворил все едно колата е винаги загряла на 90 градуса. Не мисля, че това е правилното решение на проблема. Тая клапа се отваря със загряването на антифриза - всъщност това е т.нар. смукач
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
За това съм писал 100 000 пъти,ама който иска ще го намери...
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Добър карбураторджия в Пловдив - Pierburg 1B3
е като е затворена клапата не пали, а така и при минус 10 няма проблем
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта