Промоция зареждане на автоклиматици и климатроници – Пловдив.
Промоцьонални цени за зареждане на автоклиматици и климатроници за гр. Пловдив.
От 15.03.2014г. до 30.04.2014г. Ви предлагаме зареждане на автоклиматични системи с фреон R134 на промоцьонална цена от 50лв. Офертата се отнася за 90 % от автомобилите по нашите пътища.
Процедурата включва:
- Тест на системата за херметичност.
- Вакуумиране на системата.
- Зареждане на системата с фреон R134
- Зареждане на системата с оцветител за откриване на бъдещи течове.
Разполагаме и с дилърска компютърна диагностика за 90 % от автомобилите.
За информация 0878950993, 0895531188.
Гр. Пловдив бул. Асеновградско шосе 1.
Промоция зареждане на автоклиматици и климатроници – Пловди
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- dj_nako
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
- Автомобил: Golf 5 tsi
- Двигател: BMY 2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Промоция зареждане на автоклиматици и климатроници – Пл
Къде по-точно се намирате?
Фирма ли сте, документ издава ли се, карта с маршрут от къде и как да дойдем при вас?
Щом 90% са с този фреон, кои са другите 10% които не са?
Дайте инфо за да имате успех с обявата.
Фирма ли сте, документ издава ли се, карта с маршрут от къде и как да дойдем при вас?
Щом 90% са с този фреон, кои са другите 10% които не са?
Дайте инфо за да имате успех с обявата.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Промоция зареждане на автоклиматици и климатроници – Пл
По повод типа фреон - до Юли 92-ра всичките са с R12, след това всичко минава на R134a, по-новите след 2013-та и основно Мерцедес започнаха да излизат заводски с R1234, който е друг тип фреон и поради състава си, струва цифра пари, както и техниката за него (само че те още са в гаранция и шанса да дойде такава кола за обслужване, е доста малък ).
Иначе съвет към колегата - за да няма неясноти,не е зле да бъде конкретна информацията, защото така не става ясно какво се случва ако системата е за "допълване" т.е. има фреон в момента в нея. Ако трябва да се дозареди с 200-300 грама примерно (за повечето коли това е половината фреон),цената пак ли е 50лв или е 50лв само за тотално празен климатик? Също така колегата правилно е написал,че това не може да важи за всички автомобили еднакво и е добре,че го е написал, за разлика от много други наши колеги,защото примерно едно БМВ 5-ца от старите (90-те години) побира 2250 грама фреон и ако дойде такова тотално празно, за 50лв колегата не може да си плати само материалите (фреона,ако е качествен със сретификат, маслото, оцветителя и износването на техниката му), камо ли да има някаква печалба от зареждането на колата, освен ако не зарежда като доста хора напоследък с бутилка и кантарче на улицата, без да поддържа сервизна база и машини за климатици. Същото важи и за пътническите бусове, дето събират по над 1500-1800 грама фреон (а те напоследък са доста масово транспортно средство).От другата гледна точка - една кола, която е след 2005-та година и е Опел или е японска,субира между 300 и 450 грама фреон.Тогава дори при средно високата цена за нашия бранш от 10лв за 100 грама за зареждане на фреон,масло и оцветител,като сметнеш излиза зареждане от сорта на 30-45лв и 50лв никак не е промоционална цена за тях .
Иначе съвет към колегата - за да няма неясноти,не е зле да бъде конкретна информацията, защото така не става ясно какво се случва ако системата е за "допълване" т.е. има фреон в момента в нея. Ако трябва да се дозареди с 200-300 грама примерно (за повечето коли това е половината фреон),цената пак ли е 50лв или е 50лв само за тотално празен климатик? Също така колегата правилно е написал,че това не може да важи за всички автомобили еднакво и е добре,че го е написал, за разлика от много други наши колеги,защото примерно едно БМВ 5-ца от старите (90-те години) побира 2250 грама фреон и ако дойде такова тотално празно, за 50лв колегата не може да си плати само материалите (фреона,ако е качествен със сретификат, маслото, оцветителя и износването на техниката му), камо ли да има някаква печалба от зареждането на колата, освен ако не зарежда като доста хора напоследък с бутилка и кантарче на улицата, без да поддържа сервизна база и машини за климатици. Същото важи и за пътническите бусове, дето събират по над 1500-1800 грама фреон (а те напоследък са доста масово транспортно средство).От другата гледна точка - една кола, която е след 2005-та година и е Опел или е японска,субира между 300 и 450 грама фреон.Тогава дори при средно високата цена за нашия бранш от 10лв за 100 грама за зареждане на фреон,масло и оцветител,като сметнеш излиза зареждане от сорта на 30-45лв и 50лв никак не е промоционална цена за тях .
Re: Промоция зареждане на автоклиматици и климатроници – Пл
zfa159 написа:По повод типа фреон - до Юли 92-ра всичките са с R12, след това всичко минава на R134a, по-новите след 2013-та и основно Мерцедес започнаха да излизат заводски с R1234, който е друг тип фреон и поради състава си, струва цифра пари, както и техниката за него (само че те още са в гаранция и шанса да дойде такава кола за обслужване, е доста малък ).
Иначе съвет към колегата - за да няма неясноти,не е зле да бъде конкретна информацията, защото така не става ясно какво се случва ако системата е за "допълване" т.е. има фреон в момента в нея. Ако трябва да се дозареди с 200-300 грама примерно (за повечето коли това е половината фреон),цената пак ли е 50лв или е 50лв само за тотално празен климатик? Също така колегата правилно е написал,че това не може да важи за всички автомобили еднакво и е добре,че го е написал, за разлика от много други наши колеги,защото примерно едно БМВ 5-ца от старите (90-те години) побира 2250 грама фреон и ако дойде такова тотално празно, за 50лв колегата не може да си плати само материалите (фреона,ако е качествен със сретификат, маслото, оцветителя и износването на техниката му), камо ли да има някаква печалба от зареждането на колата, освен ако не зарежда като доста хора напоследък с бутилка и кантарче на улицата, без да поддържа сервизна база и машини за климатици. Същото важи и за пътническите бусове, дето събират по над 1500-1800 грама фреон (а те напоследък са доста масово транспортно средство).От другата гледна точка - една кола, която е след 2005-та година и е Опел или е японска,субира между 300 и 450 грама фреон.Тогава дори при средно високата цена за нашия бранш от 10лв за 100 грама за зареждане на фреон,масло и оцветител,като сметнеш излиза зареждане от сорта на 30-45лв и 50лв никак не е промоционална цена за тях .
10% са автомобилите с по-голяма норма на фреона.
Цената е за тотално празен климатик.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта