Hella Lippstadt
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2.0 ABF 97
- Местоположение: Ямбол
Hella Lippstadt
Ако темата е в грешен раздел , моля да бъда извинен и да бъде преместена . Здравейте колеги искам да си закупя такива фарове ,но четох че има много ментета и реплики.Ще бъда благодарен на всеки който пише ,коментира и знае какви са разликите м/у оргинала и репликата и как могат да се познаят.Благодаря на всички
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Hella Lippstadt
Репликата е на TYC и си пише по стъкла и т.н, както на Hella си пише по стъклата и основата фара.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2.0 ABF 97
- Местоположение: Ямбол
Re: Hella Lippstadt
http://olx.bg/farove-hella-golf-3-i32511213
http://olx.bg/za-golf-3---farove-s-lupi---svetla-hella-i44211429
Тези оргинални ли са и как ви се струва цената ?. Благодаря предварително.
http://olx.bg/za-golf-3---farove-s-lupi---svetla-hella-i44211429
Тези оргинални ли са и как ви се струва цената ?. Благодаря предварително.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Hella Lippstadt
Хелла са,но никога не бих дал толкова пари за 20 годишен фар и кола.
Някои хора не мислят реално...
Аз карям с Tyc -a и е читав 1 г. Никакви грижи.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Някои хора не мислят реално...
Аз карям с Tyc -a и е читав 1 г. Никакви грижи.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2.0 ABF 97
- Местоположение: Ямбол
Re: Hella Lippstadt
Един от продавачите ми написа следния отговор "виж сега, нова Hella ще намериш за 350 лв. ама не в този живот, даже в германия 2-рата ръка са по 180-250 евра", "на репликите НЕ пише Hella , а TYC с големи грозни правоъгълни букви, и репликите за 2 години ръздясват рефлекторите им, а тези фарове са поне на 14 години в момента (от 1997г не се произвеждат такива Hella)". Толкова ли трудно се намират ?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Hella Lippstadt
Какво точно питаш? Дали 390лв е висока цена? Дали ще си намериш за 350 или по-малко? Ако някой ти каже, че си е купил Хела за 250лв, а цените на пазара клонят към 400, какво ще правиш? Няма никакво значение кой какво казва - гледаш обявите и преценяваш дали ще дадеш исканата цена за фарове или не. Според мен TYC са прилични и карам с такива. Имах и много "по-китайски" фарове с лупи - едните се оказаха читави, макар и с пластмаса отпред, а вторият опит беше неуспешен - просто бяха ужасни - затова и сега карам с TYC.
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2.0 ABF 97
- Местоположение: Ямбол
Re: Hella Lippstadt
Колега пари не ми се свидят за колата (макар много мой приятели да ми казват че за 20 годишна кола не си заслужава), темата има за цел да разбера разликите от оргинала и репликите ,по какво се различават , дали както е предложил колегата 390 лева е коректна (според опита ви ) или е завишена, лесно ли се намират или поради ограничената бройка цените са такива.Тази тема (моите глупави въпроси) послужат и на други колеги за напред .
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Hella Lippstadt
Разликата ти я описах, не ми е извесно да има други.
Нормално е човека да ти казва TYC-а колко е зле, все пак пари ше ти взима.
За 1 г. Рефлекторите са пефектни, да премем, че ръждясат има фирми за по 20 лв на секция ще ги направят идеални.
Най големия минус е че, счупи ли се стъкло няма намеране независимо дали е реплика или оригинал.
Цените са коректни принципно,толко вървят
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Нормално е човека да ти казва TYC-а колко е зле, все пак пари ше ти взима.
За 1 г. Рефлекторите са пефектни, да премем, че ръждясат има фирми за по 20 лв на секция ще ги направят идеални.
Най големия минус е че, счупи ли се стъкло няма намеране независимо дали е реплика или оригинал.
Цените са коректни принципно,толко вървят
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Hella Lippstadt
Raikov написа:Разликата ти я описах, не ми е извесно да има други.
Нормално е човека да ти казва TYC-а колко е зле, все пак пари ше ти взима.
За 1 г. Рефлекторите са пефектни, да премем, че ръждясат има фирми за по 20 лв на секция ще ги направят идеални.
Най големия минус е че, счупи ли се стъкло няма намеране независимо дали е реплика или оригинал.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Напълно вярно.
Дали са оригинални можеш да познаеш по това,че навсякъде по тях пише Hella - по стъклата, по пластмасите и т.н. Общо взето няма как да ги объркащ. Дали ще вземеш Hella или TYC, вече ти си преценяваш, аз не мога да кажа за TYC мнение,защото не съм карал с такива. По повод цената - държат цена,така е. Взехме за подарък за един приятел с Голф 3 такива фарове (Hella) и броих 350лв за тях. Моите такива за Пасат-а (B3) взех за 300лв също.Горе-долу толкова си струват и си държат цена. Дали си заслужава на 20+ годишна кола да сложиш такива фарове - определено да, защото заводските не светят кой знае колко добре и особено ако искаш да слагаш ксенон, този вариант с лупите е най-добрия (макар лупите да са за обикновена крушка). Този фар има едно доста голямо предимство - късата светлина е отделена в отделен фар спрямо дългата светлина и това ти дава възможност да си регулираш двете отделно,както ти харесва, докато при заводския фар, без значение 1 или 2 секционен, късите и дългите са на общ рефлектор и съответно подлежат на общ реглаж.
Дали светла Hella или черна, зависи. При черната има един проблем - ако караш с ниска скорост на дълги, кръстачката прегрява стъклото и го цепи.
Ето как изглежда Голф 3 през нощта с такъв фар (Hella) и ксенон на късите (да сложиш ксенон при такъв фар на дългите, пък е най-голямата глупост ).Ако забиеш и един DRL на дългите, ще стане най-добре, защото през деня няма да амортизираш лупите и ксенона.
Снимката е малко кофти,ама ще те ориентира горе-долу какво се получава :
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Re: Hella Lippstadt
А може ли някой да каже с какви крушки е най-добре да се кара с Lippstadt-a ? Ксенон H1 на къси, колко W ?
И дългите H3 ли са ? Дайте съвети за точните крушки моля.
ПОздрави
И дългите H3 ли са ? Дайте съвети за точните крушки моля.
ПОздрави
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Hella Lippstadt
Точните крушки не ги помня, H1 са късите, ама за дългите не знам дали бяха H3 или H7 :( .Аз бях с 50W ксенон около 5000К на късите и светеха чудесно. На дългите бях с някакви хубави на Osram стандартни и те също бяха супер. Всичко опира до прецизен реглаж на тези фарове и светят безупречно, стига рефлекторите им да са запазени и да имаш релета на инсталацията за дългите. Ксенон на дългите за мен е глупаво решение, защото ксенона иска време, за да запали и при каране извън града, при постоянна смяна от къси на дълги, му заминава живота за 0 време, пък и идеята на дългите е да видиш веднага далеч пред себе си, примерно какъв завой идва, което с ксенона ще стане след поне 5 секунди, докато загрее (за това време при 90км/ч, колата ще е минала 125 метра т.е. отдавна ще е стигнала до завоя).
До колко си заслужава - това е отделен въпрос. Аз си ги купих, защото светят добре, а карах над 30к на година, при което хубави фарове си трябват. Крадат ги и ги чупят, това е по-големия проблем .
До колко си заслужава - това е отделен въпрос. Аз си ги купих, защото светят добре, а карах над 30к на година, при което хубави фарове си трябват. Крадат ги и ги чупят, това е по-големия проблем .
- w_smith
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Hella Lippstadt
H3 са дългите. Дали си заслужава е индивидуална работа. Аз ги карах шест месеца и се ударих. В резултат си отиде единия фар, а единична бройка няма намиране. Остатъците ги продадох за части. Хубаво светят, добре изглеждат обаче миг невнимание и край - парите в кофата.
- DrugiaBliznak
- Мнения: 758
- Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
- Автомобил: VW Tiguan Track and Style
- Двигател: 170bhp 4 motion
- Местоположение: София - Плевен
Re: Hella Lippstadt
Няколко тъпи въпроса, понеже днес си взех ксенон 35 W H1 5000K :
Прилагам 2 снимки, на втората с червено съм очертал едни винтове, искам да знам за какво служат , че на двата фара са на различна височина, а не еднакво позиционирани. Има и едни бели врътки, които са за реглаж предполагам, но тези ми изглеждат различни.
На първата, искам да знам дали имам нужда от реглаж на фаровете, снимката не е правена по тъмно, но си личи че левият свети надолу и леко хоризонтално, докато другият десен, свети и нагоре. Има логика предполагам, поради начина на движение в България да осветява дясната част на пътя нощем, но старите ми не светеха така и затова питам. Може и доста тъп да е въпроса, но искам да знам дали имам нужда от реглаж. И евентуално да препоръчате къде.
Прилагам 2 снимки, на втората с червено съм очертал едни винтове, искам да знам за какво служат , че на двата фара са на различна височина, а не еднакво позиционирани. Има и едни бели врътки, които са за реглаж предполагам, но тези ми изглеждат различни.
На първата, искам да знам дали имам нужда от реглаж на фаровете, снимката не е правена по тъмно, но си личи че левият свети надолу и леко хоризонтално, докато другият десен, свети и нагоре. Има логика предполагам, поради начина на движение в България да осветява дясната част на пътя нощем, но старите ми не светеха така и затова питам. Може и доста тъп да е въпроса, но искам да знам дали имам нужда от реглаж. И евентуално да препоръчате къде.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Hella Lippstadt
Това също е за реглаж (на втората снимка), просто явно заводското се е прецакало (слабо място е на тези фарове) и е преправено, затова изглежда различно.
За реглажа - така или иначе не е лошо да се види на стенд за реглаж, за да си сигурен, че са регулирани добре, защото по снимката трудно може да се определи разстоянието, което е определящо за височината, както и дали 20м по-напред няма да отидат много в ляво и в дясно.
По въпроса с реглажа - аз скоро ще трябва да правя и мисля да пробвам сервиза на Дунев в София - уж имали нек'ъв модерен стенд за целта.
За реглажа - така или иначе не е лошо да се види на стенд за реглаж, за да си сигурен, че са регулирани добре, защото по снимката трудно може да се определи разстоянието, което е определящо за височината, както и дали 20м по-напред няма да отидат много в ляво и в дясно.
По въпроса с реглажа - аз скоро ще трябва да правя и мисля да пробвам сервиза на Дунев в София - уж имали нек'ъв модерен стенд за целта.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта