Hella Lippstadt

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Hella Lippstadt

Мнениеот Бандит » Нед 20 апр 2014 19:55


Ако темата е в грешен раздел , моля да бъда извинен и да бъде преместена . Здравейте колеги искам да си закупя такива фарове ,но четох че има много ментета и реплики.Ще бъда благодарен на всеки който пише ,коментира и знае какви са разликите м/у оргинала и репликата и как могат да се познаят.Благодаря на всички :love.vwclub




Raikov
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот Raikov » Нед 20 апр 2014 21:43


Репликата е на TYC и си пише по стъкла и т.н, както на Hella си пише по стъклата и основата фара.


Sent from my GT-I9105P using Tapatalk


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот Бандит » Нед 20 апр 2014 21:47


http://olx.bg/farove-hella-golf-3-i32511213


http://olx.bg/za-golf-3---farove-s-lupi---svetla-hella-i44211429



Тези оргинални ли са и как ви се струва цената ?. Благодаря предварително.


Raikov
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот Raikov » Нед 20 апр 2014 22:07


Хелла са,но никога не бих дал толкова пари за 20 годишен фар и кола.
Някои хора не мислят реално...
Аз карям с Tyc -a и е читав 1 г. Никакви грижи.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот Бандит » Пон 21 апр 2014 9:41


Един от продавачите ми написа следния отговор "виж сега, нова Hella ще намериш за 350 лв. ама не в този живот, даже в германия 2-рата ръка са по 180-250 евра", "на репликите НЕ пише Hella , а TYC с големи грозни правоъгълни букви, и репликите за 2 години ръздясват рефлекторите им, а тези фарове са поне на 14 години в момента (от 1997г не се произвеждат такива Hella)". Толкова ли трудно се намират ?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот myrshavija » Пон 21 апр 2014 9:58


Какво точно питаш? Дали 390лв е висока цена? Дали ще си намериш за 350 или по-малко? Ако някой ти каже, че си е купил Хела за 250лв, а цените на пазара клонят към 400, какво ще правиш? Няма никакво значение кой какво казва - гледаш обявите и преценяваш дали ще дадеш исканата цена за фарове или не. Според мен TYC са прилични и карам с такива. Имах и много "по-китайски" фарове с лупи - едните се оказаха читави, макар и с пластмаса отпред, а вторият опит беше неуспешен - просто бяха ужасни - затова и сега карам с TYC.


Бандит
Мнения: 249
Регистриран на: Съб 27 апр 2013 18:22
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2.0 ABF 97
Местоположение: Ямбол

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот Бандит » Пон 21 апр 2014 10:06


Колега пари не ми се свидят за колата (макар много мой приятели да ми казват че за 20 годишна кола не си заслужава), темата има за цел да разбера разликите от оргинала и репликите ,по какво се различават , дали както е предложил колегата 390 лева е коректна (според опита ви ) или е завишена, лесно ли се намират или поради ограничената бройка цените са такива.Тази тема (моите глупави въпроси) послужат и на други колеги за напред :Mr Green Fun .


Потребителски аватар
pomeoo
Мнения: 452
Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
Автомобил: MK3
Двигател: ABD
Местоположение: София
Контакти:

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот pomeoo » Пон 21 апр 2014 10:51




Raikov
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
Двигател: AJL Turbo 180 hp
Местоположение: София

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот Raikov » Пон 21 апр 2014 12:46


Разликата ти я описах, не ми е извесно да има други.
Нормално е човека да ти казва TYC-а колко е зле, все пак пари ше ти взима.
За 1 г. Рефлекторите са пефектни, да премем, че ръждясат има фирми за по 20 лв на секция ще ги направят идеални.
Най големия минус е че, счупи ли се стъкло няма намеране независимо дали е реплика или оригинал.

Цените са коректни принципно,толко вървят
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот zfa159 » Пон 21 апр 2014 13:01


Raikov написа:Разликата ти я описах, не ми е извесно да има други.
Нормално е човека да ти казва TYC-а колко е зле, все пак пари ше ти взима.
За 1 г. Рефлекторите са пефектни, да премем, че ръждясат има фирми за по 20 лв на секция ще ги направят идеални.
Най големия минус е че, счупи ли се стъкло няма намеране независимо дали е реплика или оригинал.

Sent from my GT-I9105P using Tapatalk

Напълно вярно.
Дали са оригинални можеш да познаеш по това,че навсякъде по тях пише Hella - по стъклата, по пластмасите и т.н. Общо взето няма как да ги объркащ. Дали ще вземеш Hella или TYC, вече ти си преценяваш, аз не мога да кажа за TYC мнение,защото не съм карал с такива. По повод цената - държат цена,така е. Взехме за подарък за един приятел с Голф 3 такива фарове (Hella) и броих 350лв за тях. Моите такива за Пасат-а (B3) взех за 300лв също.Горе-долу толкова си струват и си държат цена. Дали си заслужава на 20+ годишна кола да сложиш такива фарове - определено да, защото заводските не светят кой знае колко добре и особено ако искаш да слагаш ксенон, този вариант с лупите е най-добрия (макар лупите да са за обикновена крушка). Този фар има едно доста голямо предимство - късата светлина е отделена в отделен фар спрямо дългата светлина и това ти дава възможност да си регулираш двете отделно,както ти харесва, докато при заводския фар, без значение 1 или 2 секционен, късите и дългите са на общ рефлектор и съответно подлежат на общ реглаж.
Дали светла Hella или черна, зависи. При черната има един проблем - ако караш с ниска скорост на дълги, кръстачката прегрява стъклото и го цепи.
Ето как изглежда Голф 3 през нощта с такъв фар (Hella) и ксенон на късите (да сложиш ксенон при такъв фар на дългите, пък е най-голямата глупост :mhihi ).Ако забиеш и един DRL на дългите, ще стане най-добре, защото през деня няма да амортизираш лупите и ксенона.
Снимката е малко кофти,ама ще те ориентира горе-долу какво се получава :
Изображение


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 758
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: VW Tiguan Track and Style
Двигател: 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот DrugiaBliznak » Чет 20 ное 2014 16:05


А може ли някой да каже с какви крушки е най-добре да се кара с Lippstadt-a ? Ксенон H1 на къси, колко W ?
И дългите H3 ли са ? Дайте съвети за точните крушки моля.
ПОздрави


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот zfa159 » Чет 20 ное 2014 22:36


Точните крушки не ги помня, H1 са късите, ама за дългите не знам дали бяха H3 или H7 :( .Аз бях с 50W ксенон около 5000К на късите и светеха чудесно. На дългите бях с някакви хубави на Osram стандартни и те също бяха супер. Всичко опира до прецизен реглаж на тези фарове и светят безупречно, стига рефлекторите им да са запазени и да имаш релета на инсталацията за дългите. Ксенон на дългите за мен е глупаво решение, защото ксенона иска време, за да запали и при каране извън града, при постоянна смяна от къси на дълги, му заминава живота за 0 време, пък и идеята на дългите е да видиш веднага далеч пред себе си, примерно какъв завой идва, което с ксенона ще стане след поне 5 секунди, докато загрее (за това време при 90км/ч, колата ще е минала 125 метра т.е. отдавна ще е стигнала до завоя).
До колко си заслужава - това е отделен въпрос. Аз си ги купих, защото светят добре, а карах над 30к на година, при което хубави фарове си трябват. Крадат ги и ги чупят, това е по-големия проблем :no .


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2188
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот w_smith » Пет 21 ное 2014 15:04


H3 са дългите. Дали си заслужава е индивидуална работа. Аз ги карах шест месеца и се ударих. В резултат си отиде единия фар, а единична бройка няма намиране. Остатъците ги продадох за части. Хубаво светят, добре изглеждат обаче миг невнимание и край - парите в кофата.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 758
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: VW Tiguan Track and Style
Двигател: 170bhp 4 motion
Местоположение: София - Плевен

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 22 ное 2014 17:07


Няколко тъпи въпроса, понеже днес си взех ксенон 35 W H1 5000K :

Прилагам 2 снимки, на втората с червено съм очертал едни винтове, искам да знам за какво служат , че на двата фара са на различна височина, а не еднакво позиционирани. Има и едни бели врътки, които са за реглаж предполагам, но тези ми изглеждат различни.

На първата, искам да знам дали имам нужда от реглаж на фаровете, снимката не е правена по тъмно, но си личи че левият свети надолу и леко хоризонтално, докато другият десен, свети и нагоре. Има логика предполагам, поради начина на движение в България да осветява дясната част на пътя нощем, но старите ми не светеха така и затова питам. Може и доста тъп да е въпроса, но искам да знам дали имам нужда от реглаж. И евентуално да препоръчате къде.
Прикачени файлове
bbfbf.jpg
IMAG0156.jpg


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Hella Lippstadt

Мнениеот zfa159 » Съб 22 ное 2014 22:38


Това също е за реглаж (на втората снимка), просто явно заводското се е прецакало (слабо място е на тези фарове) и е преправено, затова изглежда различно.
За реглажа - така или иначе не е лошо да се види на стенд за реглаж, за да си сигурен, че са регулирани добре, защото по снимката трудно може да се определи разстоянието, което е определящо за височината, както и дали 20м по-напред няма да отидат много в ляво и в дясно.
По въпроса с реглажа - аз скоро ще трябва да правя и мисля да пробвам сервиза на Дунев в София - уж имали нек'ъв модерен стенд за целта.
:beer



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 22 госта