На кратко: Колата почна да харчи от 10/100 на 15/100. Всяка година се проявява 2о кинта, настройка и всичко е 6.
ОБАЧЕ,
отивам при един, не пичовете където си ходя винаги, обяснява за какво става дума. Как се диагностицира колата: на загасен мотор, без да пипа нищо заключва мембраните са за смяна на изпарителя. След дълбоко съмнение от моя страна решавам да се доверя 7 години не е пипан изпарител нищо и колата си работи.
Смени мембраните вика карай ама са ти за смяна и: свещи, кабели. палец, капачка, въздушен филтър и междуномерието :) Решавам да пробвам все пак и: Колата върви на половина, над 4000 оборота много трудно, пука трещи, гърми и харчи 20/100 - от 4 засичания.
Връщам се коментирам не никаква реакция не ме разбира какво му говоря. Отивам си при мойте хора и след 10 минути колата на стенда я направиха да тиктака, но проблема се оказа съвсем друг. Скъсана гума на моно инжекциона пуска повече въздух в сместа и дава яд от там. (Причините за скъсаната гума само при интерес ще ги пиша)
По думите на разбирача не стигало въздух заради филтъра и затова ми харчела колата. оказа се точно обратното :D
Рзбирача е разположен на Бул. Сливница в отсечката между К. Величков и Ем комплек 33 по диагонал на Кенара.
Всеки си решава, но аз мися само да ида да си зема парите и повече да не ми стъпи крак там :)
Страшен разбирач - не ходете там
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта