Здравейте колеги,
Както всички знаем, голяма болка са тия алуминиеви носачи! Особено, когато са ти продали колата с чисто нови (италиански) лъскави носачи и те след 3 месеца се разхлопат :)
Та - що е то рециклиране, има ли то почва у нас и има ли смисъл от цялата процедура? НАЙ-ВАЖНОТО - надеждно ли е, няма за 200-300 лева разлика да си рискуваме животите.
Къде в София или околията има доказани в бранша сервизи за рециклиране?
Благодаря предварително за информацията и съветите!
Passat 5.5 - рециклиране на носачи - плюсове,минуси,къде?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Passat 5.5 - рециклиране на носачи - плюсове,минуси,къде
Ще спестиш максимум 60-70лв и ще караш с носачи в които е вложено доста творчество.
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Passat 5.5 - рециклиране на носачи - плюсове,минуси,къде
Има доста коментари относно тази фирма
http://boltmin.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
http://boltmin.blogspot.com/2011/03/blog-post.html
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat 5.5 - рециклиране на носачи - плюсове,минуси,къде
Лично за мен, не е оправдано рециклирането на стари носачи. До колкото знам, големите не могат да се правят. Само те са ти минимум 70 кинта в мгазина (единия). За 300 лева, от магазина получаваш абсолютно всичко - носачи, биалети, кормилни накрайници и др. Отделно рециклирането предполага поне два дена да останеш без автомобил (което за мен е изключено).
Може би преди години, когато комплекта не можеше да се намери за под 800 лева, рециклирането е било удачна алтернатива, но сега .
Аз също щях да ти посоча чичото от Казанлък. Май само той прави рециклиране. Но нека направим една проста сметка. До колкото знам, рециклирането струва около 15 лева на носач. 6 носача (щото двата, големите не могат да се правят) Х 15 лева са 90 лева. Отделно имаш логистични разходи - да ги доставят в Казанлък и да си ги вземеш от там (нямам представа, но няма да е по-малко от 20 лв. в двете посоки). Станаха общо 110 лева дотук. Като си купиш два големи носача Х 70 лева са 140. До тук общия разход стана 250 лева. Да, но нямаш нови биалети и накрайници. Така, че цялата работа май не си струва.
Може би преди години, когато комплекта не можеше да се намери за под 800 лева, рециклирането е било удачна алтернатива, но сега .
Аз също щях да ти посоча чичото от Казанлък. Май само той прави рециклиране. Но нека направим една проста сметка. До колкото знам, рециклирането струва около 15 лева на носач. 6 носача (щото двата, големите не могат да се правят) Х 15 лева са 90 лева. Отделно имаш логистични разходи - да ги доставят в Казанлък и да си ги вземеш от там (нямам представа, но няма да е по-малко от 20 лв. в двете посоки). Станаха общо 110 лева дотук. Като си купиш два големи носача Х 70 лева са 140. До тук общия разход стана 250 лева. Да, но нямаш нови биалети и накрайници. Така, че цялата работа май не си струва.
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: Passat 5.5 - рециклиране на носачи - плюсове,минуси,къде
lz2aii написа:Лично за мен, не е оправдано рециклирането на стари носачи. До колкото знам, големите не могат да се правят. Само те са ти минимум 70 кинта в мгазина (единия). За 300 лева, от магазина получаваш абсолютно всичко - носачи, биалети, кормилни накрайници и др. Отделно рециклирането предполага поне два дена да останеш без автомобил (което за мен е изключено).
Може би преди години, когато комплекта не можеше да се намери за под 800 лева, рециклирането е било удачна алтернатива, но сега .
Лошото е, че за 300 лева ще попаднеш на кофти италиански подобия на носачи и точно след 3 месеца ще проревеш пак. Моят случай е точно такъв - септември беше сменено цялото окачва с чисто нов комплек от Евро07 и ноември клопането отпред започна (а аз определено си жаля колата, на всяка дупчица и спящ полицай на първа на полусъединителче и тн)! Сега съм за смяна на долен носач и мога да споделя, че хубав такъв с отстъпка е 100 лева - само долния носач. Така че читав комплект за 300 лева няма да се намери :( точно за това започнах да мисля за прословутото рециклиране. Аз също не съм много фен на творчеството, но реших да сондирам мнения по въпроса.
П.С. Аз няма да остана без кола, защото си имам комплект стари носачи :)
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Passat 5.5 - рециклиране на носачи - плюсове,минуси,къде
Значи си се подготвил за всеки случай . Мисля, че не си уцелил правилната марка. Имаше тема, в която се коментираха надълго и нашироко различни марки носачи. Останал съм с впечатлението, че Беса и Асметал не са лош вариант. Вероятно и аз един ден, като се стигне до там, ще се възползвам от някоя от двете марки (Турски са). Имаше и оферти, но дали бяха в клубния магазин или на някой колега тук....трябва да проверя и ще драсна линк.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=420140
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=420140
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat 5.5 - рециклиране на носачи - плюсове,минуси,къде
Колегата, който предлага турските е ето този -> http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=45&t=420140
Аз от него съм взимал не 1 и 2 неща и нямам проблеми, не само за VAG. Мога да дам пример с шарнирите за ML-a - цена за Lemfoerder - 245лв на брой. Цена на As Metal-a - 48лв за брой или там някъде бяха . Засега са ок, но колкото и време да изкарат, си заслужават, защото разликата в цената е 5 пъти . Монтирали сме не 1 и 2 ходови части, закупени от него и досега не сме имали проблеми с тях. Разглобявал съм такава ходова част след 2 години ползване и шарнирите на носачите все още се местеха трудно на ръка . Повечето алтернативи за по 300-400лв наистина карат няколко месеца (Tecnorot, ATEC и т.н.). Има си подробна тема с това кои марки как са и кой от какво е доволен. Аз лично поръчвам и монтирам само Besa (As Metal) или Lemfoerder според желанието на клиента, а ако иска други, го карам да си ги донесе, за да не съм крив аз, като се разтропат след няколко месеца. Lemfoerder-a след порядъчна отстъпка стъпва на около 800лв к-та. Тук пак идва момента с това, че Besa-та дори 2 пъти по-малко км да изкара, пак е по-евтино от Lemi-то, които пък имат и много ментета и трябва да се внимава откъде се поръчва.
Общо взето не е добра идея да се рецликират долните носачи и кормилните накрайници. Горните се рециклират и стават добре, ама с долните не е точно така и има риск после да се скъса/счупи. Съответно алтернативите са две - или да рециклираш горните ако само те са ти проблем или да си купиш цяла ходова част и да я смениш цялата, пък каква да си вземеш, можеш да прочетеш 45-те страници ето тук - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=149482&start=660
Аз от него съм взимал не 1 и 2 неща и нямам проблеми, не само за VAG. Мога да дам пример с шарнирите за ML-a - цена за Lemfoerder - 245лв на брой. Цена на As Metal-a - 48лв за брой или там някъде бяха . Засега са ок, но колкото и време да изкарат, си заслужават, защото разликата в цената е 5 пъти . Монтирали сме не 1 и 2 ходови части, закупени от него и досега не сме имали проблеми с тях. Разглобявал съм такава ходова част след 2 години ползване и шарнирите на носачите все още се местеха трудно на ръка . Повечето алтернативи за по 300-400лв наистина карат няколко месеца (Tecnorot, ATEC и т.н.). Има си подробна тема с това кои марки как са и кой от какво е доволен. Аз лично поръчвам и монтирам само Besa (As Metal) или Lemfoerder според желанието на клиента, а ако иска други, го карам да си ги донесе, за да не съм крив аз, като се разтропат след няколко месеца. Lemfoerder-a след порядъчна отстъпка стъпва на около 800лв к-та. Тук пак идва момента с това, че Besa-та дори 2 пъти по-малко км да изкара, пак е по-евтино от Lemi-то, които пък имат и много ментета и трябва да се внимава откъде се поръчва.
Общо взето не е добра идея да се рецликират долните носачи и кормилните накрайници. Горните се рециклират и стават добре, ама с долните не е точно така и има риск после да се скъса/счупи. Съответно алтернативите са две - или да рециклираш горните ако само те са ти проблем или да си купиш цяла ходова част и да я смениш цялата, пък каква да си вземеш, можеш да прочетеш 45-те страници ето тук - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=149482&start=660
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 193 госта