Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Прочетох цялата тема и виждам два основни проблема, изцапаната тапицерия, която е било редно да не цапате, безумие е с мръсните си ръце да хванете където Ви е било удобно и да окепазите интериора, като се е случило без да кажете и думичка трябва да поправите грешката си и клиента да не разбира изобщо, защото това е нещо, което не знам как ще изчистиш за 10 минути, по-скоро е петно, което ще стои винаги там.
Разкачали сте газта и не сте я закачили защото не сте газаджии и това не било нормалното гориво?!?!? Съветвам те изобщо да не ремонтираш автомобили с газова уредба. Идвам с газта за смяна на масло и учтиво ми обясняваш, че няма да извършиш ремонта, защото когато ми разкачиш нещо по газовата няма да го закачиш обратно, казваме си чао и повече при теб не идвам. Но да ми разглобиш газовата и да не ми я сглобиш и после да ми философстваш , че това не било горивото от завода... айде няма нужда. Тук ме губиш като клиент с двете си нелепи изказвания. Оставям настрана колко разбираш и какъв майстор си, може да си най-добрия, за останалите неща но тази дупка в отношението не можеш да я запълниш с нищо.
Личен съвет, не оставяй клиент да си тръгне недоволен от сервиза ти, един доволен клиент може да не ти доведе друг , но един недоволен може да приключи кариерата ти в мигом.
Разкачали сте газта и не сте я закачили защото не сте газаджии и това не било нормалното гориво?!?!? Съветвам те изобщо да не ремонтираш автомобили с газова уредба. Идвам с газта за смяна на масло и учтиво ми обясняваш, че няма да извършиш ремонта, защото когато ми разкачиш нещо по газовата няма да го закачиш обратно, казваме си чао и повече при теб не идвам. Но да ми разглобиш газовата и да не ми я сглобиш и после да ми философстваш , че това не било горивото от завода... айде няма нужда. Тук ме губиш като клиент с двете си нелепи изказвания. Оставям настрана колко разбираш и какъв майстор си, може да си най-добрия, за останалите неща но тази дупка в отношението не можеш да я запълниш с нищо.
Личен съвет, не оставяй клиент да си тръгне недоволен от сервиза ти, един доволен клиент може да не ти доведе друг , но един недоволен може да приключи кариерата ти в мигом.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Аз също не бих останал доволен от мърлявщина! Не познавам сервиза, но в сервизи с лошо реноме не бих отишъл, а камо ли като има мърлявщина!
иии се пише мОоооошенник.... 20 пъти написахте грешно тази дума, срамота е!!!
иии се пише мОоооошенник.... 20 пъти написахте грешно тази дума, срамота е!!!
- VRPerformance
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
DoH_KuXoT написа:.....
zografski написа:.....
Някои от вас лично видя ли изцапаната тапицерия че говорите?естествено че бих я оправил ако е изцапана наистена от нас...но имайки предвид останалите факти ме съмнява да е изцапана!!! Отностно маркучите за газовата,прочетете мнението на човека че сме го закачили там където си е бил!!все пак съм го видял!
stefan4o написа:Факт е, че голяма част от сервизите нямат нормално отношение към клиента. В белите държави се плаща на час, само че клиента не го интересува дали има болт, който не може да се развие. Имаме доста какво да научим. Като питам за цена на ремонт изисквам крайна сума и приблизително време за ремонта иначе не си оставям автомобила.
Вашият сервиз как точно процедира с недоволните и винаги ли вината смятате, че е у клиента?
Ми разбира се всеки иска цена и време преди да си остави колата,само че това е преди да се почне ремонта,често се случва повреме на ремонт да се променят нещата както от към време така и от към цена!!! Отностно рекламaциите,те се предевяват както е написано в закона,а в закона пише че рекламaциите се предявяват на место и в определен срок,въпросния клиент не е дошъл на место да предяви някаква рекламaция,аз лично не съм видял колата му изцапана ли е или не е,вие също не сте видяли но сте много компетентни отностно сервизите и как се прави бизнес в БГ... Аз съм предоставил снимков материал с което доказвам много,не празни приказки!!!
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Не се видял нищо, само Ви чета писанията и на двамата.
и не на последно място, не разбрах служител в сервиза ли си или собственик, но автомобил се издава след оглед и протокол как е взет и как е предаден, трябва да огледаш какво са сътворили работниците и да дадеш адекватни инструкции кое са осакатили и да се поправи, и не да се съмняваш , че е изцапана от Вас, а да си сигурен , че не е изцапана от Вас, защото лично си огледал автомобила преди издаването му, ако пък ти си майстора то трябва да знаеш дали си изцапал или не.
vencivd написа:... няколко маркуча на газовата ми не бяха закачени... и за капак на всичко някои мърляч явно се е опитвал да бута колата и ми е направил тавана от към дръжката на шофиора целия в масло...
VRPerformance написа:С газови уредби не се занимаваме,това не е нормалното гориво с което е излязла колата и които ти е монтирал уредбата да ти оправи и маркучите!
VRPerformance написа:Единствено като забележка мога да приема изцапаната тапицерия,но това е нещо което за 10мин мога да го оправя без да се забелязва!!! НО пак казвам изцапаната тапицерия НЕ НИ ПРАВИ МУШЕННИЦИ И НЕКОМПЕТЕНТНИ!!![/color]
и не на последно място, не разбрах служител в сервиза ли си или собственик, но автомобил се издава след оглед и протокол как е взет и как е предаден, трябва да огледаш какво са сътворили работниците и да дадеш адекватни инструкции кое са осакатили и да се поправи, и не да се съмняваш , че е изцапана от Вас, а да си сигурен , че не е изцапана от Вас, защото лично си огледал автомобила преди издаването му, ако пък ти си майстора то трябва да знаеш дали си изцапал или не.
VRPerformance написа:естествено че бих я оправил ако е изцапана наистена от нас...но имайки предвид останалите факти ме съмнява да е изцапана!!!
- VRPerformance
- Мнения: 126
- Регистриран на: Пет 02 яну 2009 4:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Разбира се че имаше оглед при вземането на автомобила,човека я оглеждаше 10-15min цялата само под колата не легна!!!като изрично му показах и показанията на генератора!!! Казвам че не съм видял да е изцапана някъде,той също не каза нещо все пак доста време я оглеждаше,той не е написал и че колата е ремонтирана 1 месец преди да се пусне тая тема,не е правена вчера...доста време му е трябвало докато разбере че е изцапана!DoH_KuXoT написа:но автомобил се издава след оглед и протокол как е взет и как е предаден, трябва да огледаш какво са сътворили работниците и да дадеш адекватни инструкции кое са осакатили и да се поправи, и не да се съмняваш , че е изцапана от Вас, а да си сигурен , че не е изцапана от Вас, защото лично си огледал автомобила преди издаването му, ако пък ти си майстора то трябва да знаеш дали си изцапал или не.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
На кое казваш снимков материал? На тоя халваджийски тефтер, който си снимал, от който аз разбрах само фланец и антифриз 3(сигурно са литри, ама може и да са грамове)... Несериозно е с такива бележки да работите, не сме в 18ти век. Да не говорим, че почти като лекар е написана - много не става ясно кое буква, кое цифра
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
zografski написа:Аз също не бих останал доволен от мърлявщина! Не познавам сервиза, но в сервизи с лошо реноме не бих отишъл, а камо ли като има мърлявщина!
иии се пише мОоооошенник.... 20 пъти написахте грешно тази дума, срамота е!!!
Странно, но и ти написа думата "мошеник" грешно - пише се с 1 "н" !
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Превод в ефир:
1. Фланец - 7лв;
2. Антифриз 3л - 30лв ??? /къде е отишъл толкова много, и защо не е върнат старият?/;
3. Болт - 5лв /може би въпросният проблемен болт/;
4. Лагер 6303 - 9,50лв /за алтернатора/;
5. Лагер 6202 - 9,50лв /за алтернатора/;
6. Не се чете -5лв /може би лагерна капачка/;
7. Реле с четкодържател М511 - 20лв;
8. Диоден блок 135495 /Cargo номер/ - 36лв /поради каква причина е сменен, проверен ли е дали работи?/;
9. Не се чете /може би труд/ - 80лв;
10. Маркуч, зачерктнато, тръба - 30лв /може би се има предвид тройника на антифриза/;
11. Кабел - 10лв /от алтернатора до аку-то/.
Колко хора ще ги разберат така написани тези неща?
1. Фланец - 7лв;
2. Антифриз 3л - 30лв ??? /къде е отишъл толкова много, и защо не е върнат старият?/;
3. Болт - 5лв /може би въпросният проблемен болт/;
4. Лагер 6303 - 9,50лв /за алтернатора/;
5. Лагер 6202 - 9,50лв /за алтернатора/;
6. Не се чете -5лв /може би лагерна капачка/;
7. Реле с четкодържател М511 - 20лв;
8. Диоден блок 135495 /Cargo номер/ - 36лв /поради каква причина е сменен, проверен ли е дали работи?/;
9. Не се чете /може би труд/ - 80лв;
10. Маркуч, зачерктнато, тръба - 30лв /може би се има предвид тройника на антифриза/;
11. Кабел - 10лв /от алтернатора до аку-то/.
Колко хора ще ги разберат така написани тези неща?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Така де, ама на мен като ми сервират бележка с такива кодове аз откъде да знам за какво плащам? Все пак съм клиент, а не служител работещ със складова програма А какво се има предвид с "тръба" можем само да гадаем
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Развиването на повредения болт на виското си има технология,не е сложна и трудна. Ремонт на генератор за 2 дена - това да не е в някой ТЕЦ, или се приемат всички дошли клиенти, пък кой кога стане.
Кабели се прекарват не по най-късото, а по най-безопасното трасе. Ако знаеш съпротивлението на кабела не метър, ще видиш, че удължаването му с необходимото за безопасна инсталация води до пренебрежимо малка загуба, която вашият мултицет няма да улови.
Каквото разкачиш, закачваш обратно както е било.
Инак съм съгласен, че има клиенти, дето ти късат нервите с глупости...
Кабели се прекарват не по най-късото, а по най-безопасното трасе. Ако знаеш съпротивлението на кабела не метър, ще видиш, че удължаването му с необходимото за безопасна инсталация води до пренебрежимо малка загуба, която вашият мултицет няма да улови.
Каквото разкачиш, закачваш обратно както е било.
Инак съм съгласен, че има клиенти, дето ти късат нервите с глупости...
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Цитат
" На втория и на третия и на четвъртия ден ти идва в сервиза,цената се промени от 200 на 230лв защото се пуснаха кабели допълнително понеже на алтернатора ти зарежда 14.2,а до акумулатора ти стигаше 13.8! тоест имаш загуби в кабелите!!! "
. След това ми качваш снимка с "фактура" на която пише че 30 лева е тръбата както казах по рано,нещо не се връзват нещата. Интериора го видях няколко дена след това понеже е над главата ми и не поглеждам всеки ден там !! Предпочетох сам да си възстановя всичко, понеже ми загубихте доверието. Нормално е човек да си огледа колата след толкова разглобяване и още повече че я оставям на непознати хора !!! Мисля че е нормално, и както сам се убедих от сега на татък ще лягам и от долу ако трябва !!!
И както колегите от форума казаха 40см кабел повече няма да са фатални...
" На втория и на третия и на четвъртия ден ти идва в сервиза,цената се промени от 200 на 230лв защото се пуснаха кабели допълнително понеже на алтернатора ти зарежда 14.2,а до акумулатора ти стигаше 13.8! тоест имаш загуби в кабелите!!! "
. След това ми качваш снимка с "фактура" на която пише че 30 лева е тръбата както казах по рано,нещо не се връзват нещата. Интериора го видях няколко дена след това понеже е над главата ми и не поглеждам всеки ден там !! Предпочетох сам да си възстановя всичко, понеже ми загубихте доверието. Нормално е човек да си огледа колата след толкова разглобяване и още повече че я оставям на непознати хора !!! Мисля че е нормално, и както сам се убедих от сега на татък ще лягам и от долу ако трябва !!!
И както колегите от форума казаха 40см кабел повече няма да са фатални...
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
И забравих да спомена, че този прословут тройник който сте сменили и сте ме "спасили" в момента тече мноОоООоОого повече и на 3 дена доливам вода... ама както и да е, не мисля да правя рекламация и на това... ще намеря накой да го направи като хората...
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Колега, знаеш ли колко ти зареждаше алтернатора преди ремонта, но мерено на изхода на алтернатора, не на акумулатора? Някой измери ли го?
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Само механиците в сервиза знаят дали е мерено и каква е била причината. Аз например се подготвих за рециклаж на алтернатор, отидох при ЧИТАВ човек, който само с това се занимава - стартери и алтернатори, след 2-3 проби и замервания се оказа, че тръгват 14.1 а пристигат 13.6 на акумулатора. Познай... гайката която обтяга ремъка на алтернатора не беше добре стегната. След притягането й напрежението на акумулатора ми стана 14 волта по спомен... После последваха 10 лева за нова гайка, понеже на моята й бяха изронени зъбчетата (едри шлици) и имах нормално напрежение на клемите.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Некъдърниците от Сервиз ЮВИ Русе
Нищо чудно да се окаже, че алтернатора е ненужно ремонтиран, а причината е в кабела, ама затова се стои там над главите им като мерят, за да си сигурен после. Щото те сега ще излязат и ще кажат - не зареждаше, ама дали изобщо са го мерили на изхода, само те си знаят. Друг е въпроса какъв ще е тоя майстор, дето трябва да му седиш на главата. Аз затова си имам винаги един мултицет в колата и си меря сам, като се развали нещо отивам и му казвам искам да ми смениш това и това.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта