Здравейте колеги,
Мой приятел се интересува къде в София може да направи цялостен основен ремонт на VW двигател бензинов от 1985г.
Благодаря.
Сервиз цялостен основен ремонт двигател
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Сервиз цялостен основен ремонт двигател
Колега сервиза си е изменкярска работа . Аз си събрах мотора с всичко ново мерене шлайфане и качествени неща на сирокото ми 1.8 16в ми излезе малко над 1200 с части труд 0лв за в сервиз почваш 2к за незнайно какво в него и гарантия Франция
Последна промяна от Ник никишето на Пон 15 апр 2019 22:16, променено общо 2 пъти.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Сервиз цялостен основен ремонт двигател
На тези дърти коли човек може да си помогне сам в ремонта. Ако има време и желание, разбира се.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11919
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Сервиз цялостен основен ремонт двигател
Ник никишето написа:Колега сервиза си е изменкярска работа . Аз си събрах мотора с всичко ново мерене шлайфане и качествени неща на сирокото ми 1.8 16в ми излезе малко над 1200 с части труд 0лв за в сервиз почваш 2к за незнайно какво в него и гарантия Франция
Кой шлайфа блока, ако има нужда, набиване на нови ризи, кой прави главата, челен шлайф, пасване на клапани, смяна на водачи и легла ана клапаните ако се налага. Ако е само за сглобяването, да речем, че доста хора могат да се справят сами, но си има особености. Другото тъпо е, че за старите двигатели вече трябва да се чака много време за качествени части и пак не се знае каква е гаранцията. Последния мотор който правихме на форд транзит, нова бутална група с шлайфан колянов вал, нови разпределителни валове, нова плоча с кобилици и повдигачи, нова ангренажна верига и т.н.т Основен ремонт както си го пише по книгите и след 2-3 дни изплю гумичката на масления филтър. Сложихме нов филтър да видим какво става, ми гърми направо. Оказа се че е блокирайл байпаса на маслената помпа, единствения не ремонтиран елемент в долнището на мотора, който не се ремонтира а просто се сменява с нов.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта