Здравейте колеги!
Все още не притежавам VW, но се заглеждам по пасат б 5.5, и по-точно двигателя 1.9 със 101 кс. Не съм имал дизел досега и за това ви моля за съвет - предложете сервиз в гр. София, където мога да прегледам един пасат, който съм харесал. И моля кажете на кое е важно да се обърне внимание като я гледам? Ходовата част ми е ясна и че дюзите трябва да се видят на компютър. Търсих за дизел сервиз в гугъл, но прочетох доста лоши отзиви за сервизите, които ми попаднаха (сервиз супер дизел и т.н.). По принцип търся 1.9 тди 90 кс, но тъй като липсват обяви за читави такива в София, поне според мен, реших да търся 1.9 101 коня. Автомобила, на който съм се спрял е следния: https://www.mobile.bg/11567004445127032 . На снимки изглежда прав и сравнително запазен. Ще очаквам вашите предложения за сервиз или надежден майстор за гр.София. Благодаря ви предварително!
Съвет за сервиз - преглед на дюзи и общо състояние на двг Passat B 5.5
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за сервиз - преглед на дюзи и общо състояние на двг Passat B 5.5
Основните проблеми на тези двигатели ПД 1.9 според мен са 2:
1. Дюзите са захванати малко калпаво с един болт само от едната страна и в следствие на вибрациите предавани от разпределителния вал дюзата се вкопава странично в главата. Протичат О пръстените ,картера се пълни с нафта и колата дърпа въздух и не може да пали. Проблема е,че заради това вкопаване смяна на О пръстени не винаги помага.
2. Поради конструктивни причини гърбиците на разпределителният вал отговарящи за работата на клапаните са направени много тънки и са склонни към износване. Тук проблема не е толкова страшен, сменяш вал и повдигачи и си 6.
Другото по мотора е ок. Според мен 101-ца на пасат плаче за ремап.
Успех с покупката!
1. Дюзите са захванати малко калпаво с един болт само от едната страна и в следствие на вибрациите предавани от разпределителния вал дюзата се вкопава странично в главата. Протичат О пръстените ,картера се пълни с нафта и колата дърпа въздух и не може да пали. Проблема е,че заради това вкопаване смяна на О пръстени не винаги помага.
2. Поради конструктивни причини гърбиците на разпределителният вал отговарящи за работата на клапаните са направени много тънки и са склонни към износване. Тук проблема не е толкова страшен, сменяш вал и повдигачи и си 6.
Другото по мотора е ок. Според мен 101-ца на пасат плаче за ремап.
Успех с покупката!
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвет за сервиз - преглед на дюзи и общо състояние на двг Passat B 5.5
Имай предвид, че 1.9 90к.с. не се предлага в Пасат Б5.5, има го само при по-стария модел Б5.
Re: Съвет за сервиз - преглед на дюзи и общо състояние на двг Passat B 5.5
samo ra4na na zavoite написа:Основните проблеми на тези двигатели ПД 1.9 според мен са 2:
1. Дюзите са захванати малко калпаво с един болт само от едната страна и в следствие на вибрациите предавани от разпределителния вал дюзата се вкопава странично в главата. Протичат О пръстените ,картера се пълни с нафта и колата дърпа въздух и не може да пали. Проблема е,че заради това вкопаване смяна на О пръстени не винаги помага.
2. Поради конструктивни причини гърбиците на разпределителният вал отговарящи за работата на клапаните са направени много тънки и са склонни към износване. Тук проблема не е толкова страшен, сменяш вал и повдигачи и си 6.
Другото по мотора е ок. Според мен 101-ца на пасат плаче за ремап.
Успех с покупката!
Благодаря за информацията. А знаеш ли читав сервиз за дизелови автомобили? :)
stefan4o написа:Имай предвид, че 1.9 90к.с. не се предлага в Пасат Б5.5, има го само при по-стария модел Б5.
Да, наясно съм, аз търся или Б 5.5 със 101 кс. или б5, голф, бора с 1.9 90 кс.
- darknessevil
- Мнения: 215
- Регистриран на: Нед 13 май 2007 10:13
- Автомобил: Passat B6 DSG 2009
- Двигател: CBBB 170hp
- Местоположение: София
Re: Съвет за сервиз - преглед на дюзи и общо състояние на двг Passat B 5.5
Разгледай в темата за сервизи и си харесай удобен за теб. И такъв, който предлага услугата.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за сервиз - преглед на дюзи и общо състояние на двг Passat B 5.5
И аз препоръчвам Данко
При него правя обслужването и ремонтите на Passat-a 1.9 TDI PD 131 к.с.
При него правя обслужването и ремонтите на Passat-a 1.9 TDI PD 131 к.с.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта