Автогаз сервиз в Княжево - МНЕНИЕ +
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- Franklin
- Мнения: 29
- Регистриран на: Сря 08 юни 2005 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ех, колко добри думи чувам за комшиите. Браво, преди няколко дена и аз сложих газ при тях, след баща ми, други негови приятели и колеги и наистина професионално и мераклийски пипат момчетата, лошото е че тук прочетох, че ЛОВАТО не е добре да се слга, уви на сичките коли е се Ловато. Много препоръчвам момчетата, и то не само защото живея на 10 мин. от тях. Поздрави.
..
В събота бях в сервиза!
Ще напиша работното време ако някой се интересува:
понеделник - петък / 9,00 до 17,00
събота / 9,00 до 14,00
А точния адрес е:
Княжево
бул. Цар Борис ІІІ № 383
0888 749 795
0899 18 77 53
Ще напиша работното време ако някой се интересува:
понеделник - петък / 9,00 до 17,00
събота / 9,00 до 14,00
А точния адрес е:
Княжево
бул. Цар Борис ІІІ № 383
0888 749 795
0899 18 77 53
газ сервиз Г. Баня
Някой може ли да ми напише координати на газсервиза в Горна баня. Чувал съм добри отзиви за него.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е хайде един минус от мен.
Защото: за обясняването.. не бяха много красноречиви.. явно бяха вече уморени..
И най-важното...
-Не бяха доливали вода в системата... събра после около 1,5 лтр
-В момента охл система се държи много странно... Надува маркучите в пъти повече от колкото е нормално. Обезвъздушаването е мисия невъзможна... при положение, че преди това.. ставаше ала "щрак и готово"...
Може и от капачката да е.. но със сигурност нямах такива проблеми преди вмешателството....ама въобще...ааа забравих да кажа.. водата на 92-3 градуса в момента в който отворя кипва...това ми говори за въздушен джоб... ей такова нещо нямаше преди въобще...
-Превключването става на много ниски обороти.. около 1500-2000 не знам колко. което е непрактично.. ти не можеш да си изкарш колата от паркинга без да се превключи газовото...
-Така бяха настроили ниските обороти, че в момента в който включех фаровете, колата се счупва от вибрации. /можеха поне това да пробват/
-Включа ли на бензин, все едно съм включил турбото... разлика от земята до небето... не че не знаех че ще има.. но разликата е фрапантна...
-Липса на газ анализатор.. колкото и да са майстори... да нямат поне един газнализатор да видят как седят нещата /пък и аз да видя.../
-Мястото на изпарителя, е на десният калник, при положение, че на шофьорският има къде да се събере /ама е по-гърч/ и водните маркучите са къде къде по-дълги...
Останалото не мога да го коментирам, защото карам едва от 50-60 км....
Иначе монтажа изглежда горе долу добре.. с буксички както си му е реда.. добре са се справили...
Ами така..
за сега не бих ги препоръчал.!
Само да спомена..
карал съм на газ около 2 години.. подобен род проблеми не съм имал... с охл. система...не знам дали е високо този изпарител, или са му дълги маркучите или какво.. ама е проблем...
Защото: за обясняването.. не бяха много красноречиви.. явно бяха вече уморени..
И най-важното...
-Не бяха доливали вода в системата... събра после около 1,5 лтр
-В момента охл система се държи много странно... Надува маркучите в пъти повече от колкото е нормално. Обезвъздушаването е мисия невъзможна... при положение, че преди това.. ставаше ала "щрак и готово"...
Може и от капачката да е.. но със сигурност нямах такива проблеми преди вмешателството....ама въобще...ааа забравих да кажа.. водата на 92-3 градуса в момента в който отворя кипва...това ми говори за въздушен джоб... ей такова нещо нямаше преди въобще...
-Превключването става на много ниски обороти.. около 1500-2000 не знам колко. което е непрактично.. ти не можеш да си изкарш колата от паркинга без да се превключи газовото...
-Така бяха настроили ниските обороти, че в момента в който включех фаровете, колата се счупва от вибрации. /можеха поне това да пробват/
-Включа ли на бензин, все едно съм включил турбото... разлика от земята до небето... не че не знаех че ще има.. но разликата е фрапантна...
-Липса на газ анализатор.. колкото и да са майстори... да нямат поне един газнализатор да видят как седят нещата /пък и аз да видя.../
-Мястото на изпарителя, е на десният калник, при положение, че на шофьорският има къде да се събере /ама е по-гърч/ и водните маркучите са къде къде по-дълги...
Останалото не мога да го коментирам, защото карам едва от 50-60 км....
Иначе монтажа изглежда горе долу добре.. с буксички както си му е реда.. добре са се справили...
Ами така..
за сега не бих ги препоръчал.!
Само да спомена..
карал съм на газ около 2 години.. подобен род проблеми не съм имал... с охл. система...не знам дали е високо този изпарител, или са му дълги маркучите или какво.. ама е проблем...
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
как си с разхода
как си с разхода на газMiki написа:...автогаз сервиз Княжево. Намира се на шосето за Перник, малко след двата светофара при последната спирка (колелото) на трамвай № 5 вляво. Гледате за боядисани в синьо врати. Телефона е 0888 749 795. В него са двама много, ама много свестни пичове - Павката и Лъчо. Сега ще поясня защо:
След много четене по форуми и къде ли не още из нета, след много питане на познати и приятели, и след ходене тук и там по различни сервизи (брат ми ме взе на мезе, че дисертация съм можел да напиша вече по въпроса ) реших да се доверя на тях за газифицирането на Пасата ми (1.8 Mi ABS двигател). Уговорихме се и в Събота в 9 часа кацнах в Княжево.
Е просто нямам думи - момчетата бачкат толкова прецизно, че имах чувство, че ще монтират газова на собствената си кола, а не на моята. bowdown Всичко се прави бавно и с мерак, просто трябва да се види, за да се разбере точно. Там където се режат кабели после се минава с поялник, а не набързо увиване и прас тиксото отгоре да се замаже работата. Изпарителя го монтираха точно на мястото, където е по препоръката на производителя. Плочката за моноинжекцията е тънка и добре изработена. Релетата са качествени. Ключа - също, освен това те питат къде искаш да бъде монтиран. Изобщо през цялото време може да се навърташ покрай тях и да питаш това-онова и не те гледат накриво, като че ли си им изял десерта, ами напротив - държат се много културно. На мен даже специално си прекъсваха работата за да ми обяснят и покажат нагледно, ако се налагаше кое как и защо се прави.
А как само ми монтираха бутилката - направо ми паднаха очите. Освен че си изпипаха работата и стана направо като фабрично, за захващането на шините към купето ползваха нещо като поп-нитове с вътрешна резба и болтове, а не както на другите места дупка с дрелката и самонарязваща рапидка.
Преди да сложа газовата имах притеснения, да не се получи така, че работата да се оплеска и да не ще да работи като хората, обаче сега не мога да усетя кога превключва на газ, даже и това да става на баир не се усеща никакво придърпване. Колата драпа като змей, аз лично не намирам разлика във вървежа от преди на бензин. За разхода още не мога да споделя впечатления, като мина няколкостотин километра да улегнат мембраните и отида да ми я регулират отново ще кажа.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
съвпадение
wili98 написа:Е хайде един минус от мен.
Защото: за обясняването.. не бяха много красноречиви.. явно бяха вече уморени..
И най-важното...
-Не бяха доливали вода в системата... събра после около 1,5 лтр
-В момента охл система се държи много странно... Надува маркучите в пъти повече от колкото е нормално. Обезвъздушаването е мисия невъзможна... при положение, че преди това.. ставаше ала "щрак и готово"...
Може и от капачката да е.. но със сигурност нямах такива проблеми преди вмешателството....ама въобще...ааа забравих да кажа.. водата на 92-3 градуса в момента в който отворя кипва...това ми говори за въздушен джоб... ей такова нещо нямаше преди въобще...
-Превключването става на много ниски обороти.. около 1500-2000 не знам колко. което е непрактично.. ти не можеш да си изкарш колата от паркинга без да се превключи газовото...
-Така бяха настроили ниските обороти, че в момента в който включех фаровете, колата се счупва от вибрации. /можеха поне това да пробват/
-Включа ли на бензин, все едно съм включил турбото... разлика от земята до небето... не че не знаех че ще има.. но разликата е фрапантна...
-Липса на газ анализатор.. колкото и да са майстори... да нямат поне един газнализатор да видят как седят нещата /пък и аз да видя.../
-Мястото на изпарителя, е на десният калник, при положение, че на шофьорският има къде да се събере /ама е по-гърч/ и водните маркучите са къде къде по-дълги...
Останалото не мога да го коментирам, защото карам едва от 50-60 км....
Иначе монтажа изглежда горе долу добре.. с буксички както си му е реда.. добре са се справили...
Ами така..
за сега не бих ги препоръчал.!
Само да спомена..
карал съм на газ около 2 години.. подобен род проблеми не съм имал... с охл. система...не знам дали е високо този изпарител, или са му дълги маркучите или какво.. ама е проблем...
Преди години имах същия проблем с Кадет. Оказа се че имах издухана гарнитура...Виж дали не мирише на газ охлад.течност
- Miki
- Мнения: 1031
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: как си с разхода
kaloyan22 написа: как си с разхода на газ
10-11 на сто смесено градско/на дълго, горе-долу 50:50
апропо не е нужно да цитираш цели постове, достатъчно е само интересуващото те.
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Maldini
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 20 юни 2005 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
По темата
Аз сложих газовата също при тези момчета на Княжево, някъде ноември миналата година. Не съм специалист, но за сега съм доволен. И от към темата парички също
Дава ми раход градско 8,8-9,0 на 100 км/1,6 ABU Golf 3/. В началото на газ вървеше като на бензин, но даваше към 11/100.
Не мога да изкажа мнение относно уменията на тези хора, но поне от отношението към мен съм много доволен.
Дава ми раход градско 8,8-9,0 на 100 км/1,6 ABU Golf 3/. В началото на газ вървеше като на бензин, но даваше към 11/100.
Не мога да изкажа мнение относно уменията на тези хора, но поне от отношението към мен съм много доволен.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта