Бах мааму, трябваше да поръчам колата в Porsche Sofia Iztok
Сега приключението, ще е голямо докато изтече гаранцията, въпреки че Passat-a само там се прави и за сега без проблеми, но на убийствени цени и винаги има нещо което е заминало там И те любезно го оправят.
Коледна приказка за САКАР "планина" и Европа
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- choha
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Шопиянец)
И аз на свой ред мога да ви разкажа поредната случка преживяна в тоя сервиз, макар че тя все още не е приключила.
Отидох там с оплакването, че колата започна да работи по-шумно и да тресе. Понякога при работа на място вибрациите от двигателя бяха толкова силни, че имах чувството че ще изгубя някоя част.
Преди това бях ходил при някакъв случаен майстор, който ми беше заявил, че имам проблем с 3-ти цилиндър - може би гълтал въздух и не правел добра смес, ама не било нищо страшно. Естествено този отговор не ме удовлетвори и тогава реших да ида при "баш майсторите".
Минах по каналния ред: ключовете, талончето и т.н. (по европейски и аз). След относително скъпата диагностика (43.20лв), заявиха: "...бобина на 3-ти цилиндър за смяна...". В първия момент бях доволен, казах си: "Поне познаха в кой цилиндър е проблема, това е добро начало..." Отделен е въпроса, дали наистина трябва да дам 75лв за нова бобина и да я чакам една седмица. Макар че този резултат от тяхната диагностика ми бе поднесен под формата на една много "европейска бланка", на която пишеше куп факти, които или ми бяха известни отпреди (моето име, личния ми адрес и ЕГН и т.н.) или изобщо не ме интересуваха (техния адрес, банковата им сметка и т.н.), най-важното в нея се състоеше в думите: "за смяна бобина 3т..." и на ръка дописано "мцил.", което явно значи цилиндър, но грозно написано.
Позамислих се малко, но колата ми трябваше спешно и нямах време да проверявам версията им при друг диагностик, затова поръчах частта, предплатих и направих всичко останало, което ми препоръчаха. След точно 9 дена без кола, телефонът звънна и чух любезния женски глас, който ме покани да ида да си получа частта и да ми я монтират. Случи се нещо странно. Монтажа отне около 15-20 мин и тъкмо да си получа ключа и талона и настъпи някакъв смут. Дотърча един, пошепна нещо на приемчика, онзи ме погледна и без да казват нищо изчезнаха и двама, заедно с ключа и талона ми. След 2 часа примечика се върна, за да ме попита дали съм сигурен, че проблема е в бобината на 3-ти цилиндър и дали има възможност да е нещо друго. Аз опулено отговорих, че те са правили диагностиката и би трябвало най-добре да знаят. Онзи никак не хареса отговора ми, но изчезна пак. Опитах се да разбера какъв е проблема и какво става, но нищо не ми казаха. Разбрах само, че след като са сменили бобината, проблема не се бил решил. След още 2 часа в пълно неведение, приемчикът се върна видимо успокоен и ми каза, че са направили повторна диагностика и че проблема бил в зацапани свещи. От начина по който ми го каза въобще не ми стана ясно, дали е трябвало изобщо да сменям бобина, но понеже ме увериха че сега с колата всичко е наред и тя е в перфектно състояние, пък и вече си бях загубил кажи-речи целия ден в чакане, просто си взех ключа (след като платих за труд, естествено) и отпраших. Още същия ден заминах в командировка и до днес съм навъртял 1500км. В момента колата си тресе и имам абсолютно същия проблем както преди, плюс което се е добавил нов скрибуцащ звук при студен двигател и на всичкото отгоре едва сега откривам и това че са ми затрили пластмасовия капак, който покрива двигателя отвътре.
Тази история ми коства 130лв по фактури, без да броим бензина, стоенето без кола близо 10 дни и загубеното време да вися в срвиза им.
Сега обмислям какво точно да направя, до кого и каква жалба да пускам и т.н. Може би най-напред ще се опитам да се разбера с тях по нормалния начин, а след това вече с всички средства позволени от закона.
Но кажете, колеги, трябва ли да им седя на главите и да ги гледам какво барникат, какво вадят и не връщат обратно и изобщо нормално ли е всякакви да се учат на колите ни, които все пак не са ни даром, а сме си ги изработили и струват сума ти пари???
Впрочем, честит 3-ти март на всички българи!
Отидох там с оплакването, че колата започна да работи по-шумно и да тресе. Понякога при работа на място вибрациите от двигателя бяха толкова силни, че имах чувството че ще изгубя някоя част.
Преди това бях ходил при някакъв случаен майстор, който ми беше заявил, че имам проблем с 3-ти цилиндър - може би гълтал въздух и не правел добра смес, ама не било нищо страшно. Естествено този отговор не ме удовлетвори и тогава реших да ида при "баш майсторите".
Минах по каналния ред: ключовете, талончето и т.н. (по европейски и аз). След относително скъпата диагностика (43.20лв), заявиха: "...бобина на 3-ти цилиндър за смяна...". В първия момент бях доволен, казах си: "Поне познаха в кой цилиндър е проблема, това е добро начало..." Отделен е въпроса, дали наистина трябва да дам 75лв за нова бобина и да я чакам една седмица. Макар че този резултат от тяхната диагностика ми бе поднесен под формата на една много "европейска бланка", на която пишеше куп факти, които или ми бяха известни отпреди (моето име, личния ми адрес и ЕГН и т.н.) или изобщо не ме интересуваха (техния адрес, банковата им сметка и т.н.), най-важното в нея се състоеше в думите: "за смяна бобина 3т..." и на ръка дописано "мцил.", което явно значи цилиндър, но грозно написано.
Позамислих се малко, но колата ми трябваше спешно и нямах време да проверявам версията им при друг диагностик, затова поръчах частта, предплатих и направих всичко останало, което ми препоръчаха. След точно 9 дена без кола, телефонът звънна и чух любезния женски глас, който ме покани да ида да си получа частта и да ми я монтират. Случи се нещо странно. Монтажа отне около 15-20 мин и тъкмо да си получа ключа и талона и настъпи някакъв смут. Дотърча един, пошепна нещо на приемчика, онзи ме погледна и без да казват нищо изчезнаха и двама, заедно с ключа и талона ми. След 2 часа примечика се върна, за да ме попита дали съм сигурен, че проблема е в бобината на 3-ти цилиндър и дали има възможност да е нещо друго. Аз опулено отговорих, че те са правили диагностиката и би трябвало най-добре да знаят. Онзи никак не хареса отговора ми, но изчезна пак. Опитах се да разбера какъв е проблема и какво става, но нищо не ми казаха. Разбрах само, че след като са сменили бобината, проблема не се бил решил. След още 2 часа в пълно неведение, приемчикът се върна видимо успокоен и ми каза, че са направили повторна диагностика и че проблема бил в зацапани свещи. От начина по който ми го каза въобще не ми стана ясно, дали е трябвало изобщо да сменям бобина, но понеже ме увериха че сега с колата всичко е наред и тя е в перфектно състояние, пък и вече си бях загубил кажи-речи целия ден в чакане, просто си взех ключа (след като платих за труд, естествено) и отпраших. Още същия ден заминах в командировка и до днес съм навъртял 1500км. В момента колата си тресе и имам абсолютно същия проблем както преди, плюс което се е добавил нов скрибуцащ звук при студен двигател и на всичкото отгоре едва сега откривам и това че са ми затрили пластмасовия капак, който покрива двигателя отвътре.
Тази история ми коства 130лв по фактури, без да броим бензина, стоенето без кола близо 10 дни и загубеното време да вися в срвиза им.
Сега обмислям какво точно да направя, до кого и каква жалба да пускам и т.н. Може би най-напред ще се опитам да се разбера с тях по нормалния начин, а след това вече с всички средства позволени от закона.
Но кажете, колеги, трябва ли да им седя на главите и да ги гледам какво барникат, какво вадят и не връщат обратно и изобщо нормално ли е всякакви да се учат на колите ни, които все пак не са ни даром, а сме си ги изработили и струват сума ти пари???
Впрочем, честит 3-ти март на всички българи!
В контекста на всичко написано от колегата
ми е любопитно да задам следния въпрос:
КАКВА ОТГОВОРНОСТ НОСЯТ СЕРВИЗИТЕ (особено тия дето се кичат с прилагателното "официален") ЗА НЕКАЧЕСТВЕНО ИЗВЪРШЕНА ДИАГНОСТИКА И ПОСЛЕДВАЛОТО ОТ ТОВА НЕНУЖНО ЗАКУПУВАНЕ НА ЧАСТИ ОТ КЛИЕНТА ?
Ще бъде добре някой колега с познания и опит в правно-нормативните дела да ни осветли по въпроса. Защото в противен случай излиза че в така наречения официален сервиз си играят на "тука има - тука нема" за сметка на клиента.
choha написа:...
След относително скъпата диагностика ...
...
от тяхната диагностика ...
...
те са правили диагностиката
ми е любопитно да задам следния въпрос:
КАКВА ОТГОВОРНОСТ НОСЯТ СЕРВИЗИТЕ (особено тия дето се кичат с прилагателното "официален") ЗА НЕКАЧЕСТВЕНО ИЗВЪРШЕНА ДИАГНОСТИКА И ПОСЛЕДВАЛОТО ОТ ТОВА НЕНУЖНО ЗАКУПУВАНЕ НА ЧАСТИ ОТ КЛИЕНТА ?
Ще бъде добре някой колега с познания и опит в правно-нормативните дела да ни осветли по въпроса. Защото в противен случай излиза че в така наречения официален сервиз си играят на "тука има - тука нема" за сметка на клиента.
- filipov
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колеги, пробвайте с това http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd& ... ent_id=120
Редът по принцип е
1. Жалба с точно описание до уплавителя на клона на представителството
2. Жалба до директора на самото представителство
3. Комисията за защита на потребителите
и накрая ако не стане нищо се пише до самия VW. Като се натрупат малко повече жалби в VW ще се позамислят какво става наистина в БГ. Всичко трябва да е с входящи номера за да се доказва че е подадено. Отговор трябва да получите не по-късно от месец.
Редът по принцип е
1. Жалба с точно описание до уплавителя на клона на представителството
2. Жалба до директора на самото представителство
3. Комисията за защита на потребителите
и накрая ако не стане нищо се пише до самия VW. Като се натрупат малко повече жалби в VW ще се позамислят какво става наистина в БГ. Всичко трябва да е с входящи номера за да се доказва че е подадено. Отговор трябва да получите не по-късно от месец.
- mishogti
- Мнения: 41
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 18:05
- Автомобил: VW GOLF VR6
- Двигател: AAA
- Местоположение: София
Последна промяна от mishogti на Сря 06 яну 2010 19:50, променено общо 1 път.
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
И аз имам лоши спомени от този сервиз. Откарах я да гледат проблем с осветлението на купето, казаха че е отстранене, като чаках тази част един месец, като смениха частта, запалих колата в паркинга на сервиза, и установих при наличието на пиемчика, че проблема отново го има. След това видимо неевропесйкото ми излъчванее на лицето пролича и казах, че нищо не са направили и че проблема воъбще не е отстранен. Те ми казаха да внимавам какво говоря, че нещата не са били такива. Нови диагностики, за които плащам, нови части, нов един месец и накрая за мое щастие станаха нещата. Някак си да ми кажат, че е оправена, а да не са я тествали преди да ми я предадат ми изглежда доста безотговорно.
Здравейте
Здравейте фенове на "народната кола",регистрирах се тук не защото имам фолксваген,а защото работя от 6 години именно в Сакар Ауто..нека кажа няколко думи в тази тема,съгласен съм с вашите оплаквания и те са основателни защото наистина има както доволни клиенти които например казват че в АУДИ не са успяли да им оправят аудитата но при нас е било безпроблемно,така и много недоволни! Нека да започнем с майсторите...не искам да обиждам колеги но шанса да попадне колата ви в ръцете на някое момче което вчера е завършило "Хенри Форд" а днес вече работи при нас е голям,но нека се радваме че все още има и колеги които наистина разбират нещата и с ръка на сърцето мога да кажа че работят съвестно...не че се хваля но аз съм един от тях,всичко е до човек наистина,но тук вече идва един друг фактор..МОТИВАЦИЯТА или така наречената заплата и колкото и да не ви се вярва (то направо не е за вярване) аз взимам заплата ДО 700 лева а редовно поправям и разглобявам (и по интериора) AUDI S8,VW PHAETON и всички други модели които се сещате на двете марки...е кажете ми,какви хора ще работят и как ще работят за това заплащане,мога спокойно да заявя че това е най-ниско платения официален сервиз в цяла софия и мога и да ви кажа защо е така...Господин Иван Иванов big boss...собственика на фирмата демек строи още незнам си колко сервиза в цялата страна (говориме за неофициални сервизи) и те хич не са малко,можете да си направите извод къде отиват парите за заплатите...но не всички заплати са такива,в нашия "прекрасен" сервиз в който се хвърлиха уникални суми за коледна украса тези дни някои хора които са костюми и длъжности които малко хора знаят точно какви са взимат тройно и четворно повече от нас...ние които изкарваме най-голямата част от приходите на фирмата,много добри колеги естествено напуснаха и вече мисля че знаете защо,а тези които останаха и разбират от работата си са на път да напуснат,както вече ви казах местата им след това се заемат от новоизлюпени тинейджъри от Хенри Форд (то фирмата си ги привиква щото няма кой да бачка вече),същото е положението и в каросерийни ремонти...общо взето положението е военно в момента,ако не утре то другата седмица се очаква поредното събрание а темата е ясна...ЗАПЛАТИ,постоянно цари хаос и напрежение,работниците се карат с приемчиците,просто е ужасно и за това ще ви помоля ако един ден отново омажат работата с колата ви в нашата прекрасна фирма..вдигнете един грандиозен скандал и попитайте колко взима човека поправял автомобила ви Благодаря ви !!!
Последна промяна от Beretta на Пет 31 юли 2009 13:43, променено общо 1 път.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re:
Beretta написа:Това да правиш коли за по 300 бона и да взимаш 700 лева е откачена работа
Това което каза колегата по-горе е вярно, преди време имах близък в тези супер
официални сервизи и не работи там точно по описанието на колегата..
МИЗЕРИЯ
Re: Коледна приказка за САКАР "планина" и Европа
Вече има промяна в парите )) Вече мога да се похваля че взимам 300-400 лв. ...не и повече.ако се задържа догодина очаквам да съм на 200лв. заплата...а след още една година да поискат пари от мен за това че работя там
- filipov
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 12 мар 2008 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Коледна приказка за САКАР "планина" и Европа
За това в jobs -a има доста обяви за работа от там. Явно на много хора им е писнало от 400 лв. заплата
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта