Та значи колеги с тази тема не целя да настроя някой,срещу някого или да петня името на даден сервиз.Просто споделям тъжния опит на близък мой познат с българското отношение към клиента в сервиз в Пловдив.
Човекът за когото ще разкажа кара/или поне караше доскоро/ Голф 4 TDI ARL 2001г.-150 к.с.Наистина чудесна машина,с чудесни показатели и чудесен разход.На път за България в Австрия както си кара с около 120км/ч колата губи мощност и започват странни шумове откъм двигателя.След автовоз/платен разбира се,въпреки че колата е с пълно каксо тук в BG,но компанията отказва да поеме разхода за автовоза/ във Виена в сервиз на VW-Porsche става ясно че е пукнато бутало на трети цилиндър.От сервиза казват че такива неща там не се отремонтират,а целия двигател се сменя за ''скромните'' 5000 евро.Естествено този мой познат се разболява като чува цифрата и решава да оправя колата тук в BG.Отново автовоз и след доста чудене къде да се остави автомобила и разпитвания оставя колата в Автосервиз ПЕНЕВ на Кукленско шосе в Пловдив.
Това се случва някъде около 14-15 декември миналата година--датата на която колата е оставена там.Отиваме вече заедно с него след около седмица!!!!От разговорите и по телефона и там на място става ясно че наистина третото бутало е пукнато и са сменени всичките четири,защото трябва да са еднакви по тегло и трябва да са от една и съща марка,от там и смяната на всичките.Цената е около 280 лева на бутало със сегменти.От сервиза обясняват че и маховика е сменен ,защото имало някакъв шум откъм него--около 1000 лева и там.Също така е сменен и ангренажния комплект--500 лева още.Гарнитури още,някои и други ''дребни'' неща и с труда моя познат плати 4500 лева за този ''ремонт''.
Преспиваме значи една нощ на хотел в Пловдив защото от сервиза им трябвало ''Още малко време за довършителни работи''.Та довършителните работи отнемат целия ден и целия следващ,като сме висяли от 13 часа до към 16ч докато уж сглобят всичко.По думи в сервиза правена е профилактика и на турборо,махнат е катализатора,изчистени са грешки и т.н.......
Изкарват колата навън и се прави пробно кръгче--все пак да се види каква са я свършили.Моя познат вече тръпне да се качи в любимата си машина.Колата обаче върви като мъртвец.От 150-те коня са останали 50-60 някъде.Никаква мощност,турбината се чува да върти като бъркалка на миксер на място а разхода е двойно по-голям от нормалното.Обяснение от сервиза--НЯМА.Уж само за смяна на бутала е оставена колата,сменени са а ефект НУЛЕВ.А са платени 4500 лева все пак,сервиза е уж ''марков'',вътре имаше няколко X5 оставени за ремонт,A6 от по-новите,абе все неща които вдъхват доверие.''Ами незнаем момчета,не сме сигурни,ще трябва и дюзите да свалим да видим,но идват коледни и новогодишни празници,колата ще трябва да остане тук още десетина дни.....'' това чуваме от управителя ли кой беше там.естествено моя познат е супер ядосан--толкова пари на вятъра,без кола по празниците--супер тъпо.И решава да си я вземе в това състояние,все пак върви някак си колата.
Свързахме се с колегата от форума niks76,за късмет беше в BG за няколко дни и се вдигнахме и до Варна при него.Въпреки късния час,момчето ни обърна внимание за което още ведъж големи благодарности.След негова намеса се оказа че тези в Пловдив не са зацепили ремъка правилно,той го опраави.Тръбата към интеркулера не беше свързана правилно,оправи и нея.Направи и диагностика с VAG COM-а и там имаще пропуски от ония ''разбирачи в Пловдив''.Колата тръгна видимо по-добре,но все пак не на максимума на възможностите.Освен това в сервиза в Пловдив казаха че ако се окажели дюзите можело да ги намерят за около 250 лева всяка,което е супер ниска цена.
Та след всичко това ние си мислим че просто в сервиза ПЕНЕВ са си взели оригиналните дюзи и сега се мъчат да окъпят моя познат с още някой друг лев /тоест поне още 2000 лева с труда му там и всичкото/.Просто няма логика да се остави един добре работещ двигател до преди случката с буталото,да се сменят всичките ,да се обслужи автомобила напълно и да не върви както трябва.
Та мислълта ми е след всичко написано досега ДОКОГА В БЪЛГАРИЯ ВСЕКИ ЩЕ ГЛЕДА ДА ТЕ ГЪРБИ С ПАРИ И ДА НЕ СИ СВЪРШИ РАБОТАТА.ПИСНАЛО МИ Е ОТ ТАРИКАТИ И МОШЕННИЦИ.ЕВРОПА ЛИ---И СРЕЩУ НЕЯ ДА БЯГАМЕ ПАК НЯМА ДА Я СТИГНЕМ.
Ето снимки на буталата и маховика сменени в Автосервиз ПЕНЕВ на Кукленско шосе,който се интересува или не вярва по-късно мога да приложа и снимки на фактурите от там.
P.S. колата все още не е оправена.Просто вече да се чуди човек къде да я остави.Колеги ще сме благодарни някой да препоръча наистина читав сервиз,няма значение в кой град на България.[/img]
mod edit: brabus
европейско обслужване в автосервиз в България ли???
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- emdless4
- Мнения: 638
- Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: диана
Re: европейско обслужване в автосервиз в България ли???
А вие в кой град сте? Не бих се наел да препоръчвам сервизи за да не се приеме като реклама, но във форума има немалко теми за добрите ФВ сервизи:
http://forum.vwclub.bg/viewforum.php?f=13
прочетохте ли там?
http://forum.vwclub.bg/viewforum.php?f=13
прочетохте ли там?
- sashoskiora
- Мнения: 449
- Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Божков
- Мнения: 270
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Моето мнение е, че в сервид дето има Х5 по-добре да не си оставяш колата. Освен ако не струва 100 хил и не отидеш с 10 души охрана за да знаят, че не трябва да се ебават. А в случая май просто са се изгаврили - рекли са - къв е тоя, я да му разкажем играта. За мен присъствието на скъпи коли не означава голям професионализъм или поне е по-вероятно да получиш снизходително отношение. По-добре иди при някой полу-занаятчия дето ще се старае да се докаже и при такива суми насреща наистина няма да тръгне да те мами.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
По-добре иди при някой полу-занаятчия дето ще се старае да се докаже и при такива суми насреща наистина няма да тръгне да те мами.
а бе лошото е , че такива занаячии не могат да оправят млади коли ...на тях им дай нещо по дърто и без много компири .... а относно грешките - колеги , в момента в БГ има силен проблем с липсата на кадърни млади кадри , които да искат да учат и работят ТУК .... освен това високите цени не са гаранция ,че съответните "мастори " получават полагащото им се възнаграждение и те даже и да могат , не си дават особен зор ......и съответно , като се събере с гореказаното каква качествена услуга можеш да чакаш ?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
колега ,още тогава ви казах 4е турбината е зле-докато не се ремонтира или смени голфа няма да тръгне да върви и едва след това ще се търси има ли още проблеми(няма да се у4удя)съжелявам но това е положението-мога да си заложа преспокоино репутацията относно турбината,на място е зле ,а в движение още пове4е
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Най-лошото е че досега са дадени маса пари,а занапред ще трябва да се дават и още така като гледам.
А наистина е недоказуемо дали са сменили дюзите,защото си имат едни номера,но те показват за кой вид двигател са само,а не от кой от даден вид.
И вече как да вярвам на добре изглеждащ сервиз със съвременна сграда и хубава млада мацка която посреща на входа?????
За саморазправа и на нас ни е минавало през ума но само така,едва ли ще направим нещо съществено с това,няма смисъл.Между другото като поразпитахме малко повечко за сервиза научихме че преди време някакъв едричък клиент налитал да ги бие,защото му окипазили нещо VW Tоuareg-а който карал.Незнам до какво решение са стигнали на неговия проблем и с какви методи.
А наистина е недоказуемо дали са сменили дюзите,защото си имат едни номера,но те показват за кой вид двигател са само,а не от кой от даден вид.
И вече как да вярвам на добре изглеждащ сервиз със съвременна сграда и хубава млада мацка която посреща на входа?????
За саморазправа и на нас ни е минавало през ума но само така,едва ли ще направим нещо съществено с това,няма смисъл.Между другото като поразпитахме малко повечко за сервиза научихме че преди време някакъв едричък клиент налитал да ги бие,защото му окипазили нещо VW Tоuareg-а който карал.Незнам до какво решение са стигнали на неговия проблем и с какви методи.
- Green_Madness
- Мнения: 847
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Божков написа:Моето мнение е, че в сервид дето има Х5 по-добре да не си оставяш колата. Освен ако не струва 100 хил и не отидеш с 10 души охрана за да знаят, че не трябва да се ебават. А в случая май просто са се изгаврили - рекли са - къв е тоя, я да му разкажем играта. За мен присъствието на скъпи коли не означава голям професионализъм или поне е по-вероятно да получиш снизходително отношение. По-добре иди при някой полу-занаятчия дето ще се старае да се докаже и при такива суми насреща наистина няма да тръгне да те мами.
Тук съм напълно съгласен с колегата!!! Малко след като си купих колата отидох на диагностика в "официален сервиз" на АУДИ. (писал съм за тези изверги и в друга тема). Вътре имаше две S8 и две А6, отвън пак такъв калибър машини - абе сериозна беше работата. И аз си викам - леле, сега тука ще ме посрещнат като цар - взимат скъпо, правят скъпи машини, значи са професионалисти на 100%. В момента, в който онзи гърбавия и кривогледия, със зацапания гащеризон, ми каза, че ремонта трябва да започне от блока на двигателя а може и да стигнем до нов двигател, имаше два варианта - или да скоча върху предния капак и да му смачкам неговия блок на двигателя или да го вържа за теглича и да тръгвам. Намерих трети вариант - смених си дроселовата клапа - не е евтино, но по-добре от нов двигател! Смених я в официалния на VW в Бургас - скъпо, но поне направиха нещо. Там също ме направиха сам да си говоря за още 100 неща, но поне дадоха гаранция и като цяло парите се оправдаха.
Мисълта ми е, че "реномирани" и рекламирани сервизи, хич не са това, за което ги представят... Пък и ме е яд, като четох темата - такъв прекрасен VW Голф... и как са се гаврили с колата...
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта