европейско обслужване в автосервиз в България ли???

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Пон 14 яну 2008 23:17


propparo написа:...

Съжалявам, но не мога да ти прочета темата, защото погледа ми се отклонява все в ляво mhihi mhihi mhihi :maaad: :maaad: :maaad:




Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6375
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Пон 14 яну 2008 23:21


Е те за това при назе нама такива мацки който да посрещат ,насрещам са я :twisted: yoda
Ма до сега несъм имал такива проблеми,щото винаги съм бил искрен с хората и никога несъм ги лъгал и несамо аз ми целия сервиз се пак се голямо име :wink:
Колкото до тези требе да ги запалиш :evil:
Иначе за тези в Европа съм 100% сигурен щото така се прави ,защото в такива официални сервизи ,сервиза си дава гаранция на вложените части и извършения труд който е минимум 1г. или 20к километра,така че никой няма да рискува да ти сложи нови бутала и да ти земе маса пари за такъв ремонт и с каква гаранция с това спукано бутало 100% си имал последствие-износване или нещо надиране на блока,поне така смятам,не се знае ако я натовариш колата дали ше издържи,затова и са ти предложили short engine,така се прави,само че малко са се поизхвърлили с цената,но е там някъде 8)
Колкото до маховика така както го виждам според мен найстина е бил за смяна,кат го гледам целия е посинел и може да има леки деформаций,а пък ако е с демфер мое има аксилен луфт,така че според мен мое за това да са го сменили,но немога да кажа 100% да ли е така,защото една снимка незначи нищо :wink:


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 14 яну 2008 23:25


mishu написа:
propparo написа:...

Съжалявам, но не мога да ти прочета темата, защото погледа ми се отклонява все в ляво mhihi mhihi mhihi :maaad: :maaad: :maaad:


и аз закъсах на ляв около 10 минути....


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 16 яну 2008 23:20


В крайна сметка с ремонта на Голфа се зае мой братовчед.
След демонтаж и проверка на турбината,се оказа че е супер читава.
Дебитомера също беше проверен--безпроблемен.
ЕКУ-то---също изрядно.
Помпата в резервоара--идеално състояние.
Тандем помпата към дюзите--също наред.
И познайте какво остана--ДЮЗИТЕ.След проверка с такива от 115 к.с. помпа дюза--колата тръгна да върви,но не на 100 процента,просто дюзите не са на 150 к.с.,нормално.Намерихме дюзи от ARL в Сопот.Благодарение на колега от форума,който ми прати линк към обява в mobile.bg.Ако чете това нека драсне два три реда,че сме му много благодарни.
Та свалихме дюзите от ARL-а.:

Изображение

Изображение

А това представлява самата дюза/в магазина струва 1150 лева това чудо/:

Изображение

С тези дюзи /добре че излязоха читави/,нямате представа как тръгна колата.Просто стана същия самолет,какъвто си беше и преди.

P.S.Между другото тази автоморга в Сопот ни учуди.На външен вид нищо особено,но вътре беше фраш с най-новите двигатели.Човека има пълен комплект двигатели TDI-90 и 110 к.с.,както и почти всички видове помпи-дюзи--от 101 до 150 к.с. със скоростните им кутии,хидравлични и водни помпи,електроника и т.н.Ако някой търси части от горепосочените двигатели да драсне на ЛС ще му дам телефонен номер за свръзка.Имаше дори цял двигател на Touareg TDI V10 заедно със скоростната кутия--такова чудо не бях виждал,над 2 метра е дълъг,заедно със скоростната.

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Сря 16 яну 2008 23:26


В крайна сметка, главоболията които сте преживяли, така като гледам по груба сметка, пак сте ги докарали до 5000 евра :cry: Не е ли било по-правилното решение да заложите на нов двигател в Австрия?

Иначе поне е радстно, че историята има щаслив завършек... Дано да върви поне още 200 000 км колата без проблем, наистина този двигател е самолет :да:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 16 яну 2008 23:27


supер, 4е наи после сте го оправили- то ве4е е ясно какво е подменено-ще им се размине ли?
излиза 4е дюзите на мотора са били от наи слабия мотор

Последна промяна от niks76 на Сря 16 яну 2008 23:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 16 яну 2008 23:31


Ами май за този мой познат си остава студената вода да изпие :cry:
А иначе musura,прав си общата сума с автовози и други ''дребни'' разходи дори надхвърля 5К евро.Но такава щателна проверка на двигател скоро не бях виждал. :lol:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 16 яну 2008 23:40


Колега, дай повечко инфо (ако трябва на ЛС) за моргата... издирвам двигател от Ауди S...


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Сря 16 яну 2008 23:55


niks76 написа:supер, 4е наи после сте го оправили- то ве4е е ясно какво е подменено-ще им се размине ли?
излиза 4е дюзите на мотора са били от наи слабия мотор


Не,не-- ние сложихме дюзи от 115 к.с. просто за да е в движение голфарата.А тези с които го взехме от сервиза бяха пълен кенеф.Ти самия видя и чу колата поне на място,сега няма нищо общо.
И за всички да знаят--дюзите на различните по мощност двигатели помпа-дюза,нямат нищо общо.Тоест,от по-мощна версия могат да се слагат на по-маломощна,деже е по-добре,но от 115 к.с. на 131 или от 131 на 150к.с. не става--колата върви но доколкото и позволяват по-слабите дюзи.


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 17 яну 2008 0:22


На мен ми се наложи едно елементарно повишаване на оборотите с 500 оборота да речем и по стечение на обстоятелствата колата попадна на баш майстора в официалния сервиз на Ауди за Пловдив и тогава стана приказка ..... от 3-те винта за регулиране на помпата , тоя беше барал баш 2-та който никога не се барат !!!


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 17 яну 2008 0:30


Най-общо казано принципа на работа на помпа-дюзата е следния:
С 1 е обозначена пружина с клапан под нея която се управлява от гърбиците на разпределителния вал.С 2 --букса чрез която дюзата се управлява с електрически сигнал от ЕКУ-то.3--впръсквател на дюзата.4--не се вижда на снимката,защото се пада отзад,но горе-долу на това място се намира отвор,през който постъпва нафтата от общата шина /която е нагнетена от общата тандем-помпа,а преди това е с осигурено работно налягане от тази в резервоара/.
,и дотига вътре по тялото на дюзата до впръсквача.

Изображение
Малко преди буталото да започне да слиза надолу,това движение е синхронизирано с гърбица на вала,която чуква управляващата пружина /тези пружини са много проблемни до около средата на 2000г,след това този въпрос е решен/ и дюзата впръсква малко гориво,то попада върху едно рогче на буталото /жалко че нанего не направих добра снимка/,което допълнително помага за завихрянето и равномерното разпределение на горивото в цилиндъра.При движението на буталото нагоре,ЕКУ-то подава вече електрически сигнал,чрез буксата 2 на снимката.Дюзата отново се отваря,с работно налягане към 150 атмосфери,вкарва още гориво,буталото нагнетява всичко това заедно с постъпилия от турбината въздух и от рязкото свиване сместа се възпламенява,връща буталото надолу и т.н.........
Различните дюзи за различните мощности TDI PD,осигуряват различен дебит гориво за единица време.Гърбиците на вала също са различни при различните двигатели.Турбината също работи на различно моментно налягане за различните мощности.Всичко това,заедно със различното софтуерно управление и различни по здравина материали използвани води и до различна изходна мощност.
Това е което на мен ми остана като полезна информация през всичките тези перипетии.
P.S.Ако дюзата се завътри дори с осем десети от милиметъра спрямо отвора на общата шина от която идва нафтата,в нея попада едва една трета от необходимото гориво.Сами виждате колко е важна настройката и в леглото в което се вгражда.



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: freewaynikolay и 140 госта