Пускам темата, защото няма такава специално за мнения за сервиза.
Аз лично искам да изкажа огромно си възхищение и благодарност на диагноститика там за проблем, който в други сервизи изглеждаше нерешим.
Проблема: трудно палене, игра на оборотите, гаснене.
Предположения в другите сервизи: бензинова помпа, дюзи, ламбда сонда, бъгясало ЕКУ, температурен датчик(сменени 3 бр. ) и т.н. - сами разбирате колко би ми струвало пробата.
Решението: оказа се, че 2 жички на idle position ала бала на дросела са дават на късо и по неведоми пътища шашкат температурния датчик и той показва безумни стойности. Освен това ми гърмеше бушона на бензиновата помпа, който е и на ламбдата. Естествено едно презапояване реши всичко за 10 мин.
Това, което ми направи впечатление е ситематизираната и логична работа на майстора там. Нямаше "Ми сега т'ва тука ... ми онова ... колата не струва ...".
Три коли с проблеми съм карал там и винаги съм оставал доволен.
Това е моето мнение
Мнения за сервиз ЮВЕ - аз лично никога вече
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Мнения за сервиз ЮВЕ - аз лично никога вече
Последна промяна от group® на Чет 11 дек 2008 22:39, променено общо 1 път.
-
ходил съм преди да се преместят в А2 разбират си от работата.
ако не се лъжа има колега който работи там
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... e&u=104435
ако не се лъжа има колега който работи там
http://vwclub.bg/forum/profile.php?mode ... e&u=104435
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Пет 14 дек 2007 10:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Дайте името на този сервиз и адрес
Дайте ми името на този сервиз и адрес. До А2 не сам виждал да има такав сервиз.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Ирония е, че точно аз пуснах темата и ви препоръчах този сервиз, а сега трябва да опиша как ми разбиха мотора и трябва да правя ремонт за ХХХ(Х) лв. :
Всичко започна, когато колата загасна и я вкарах в сервиза.
Установи се, че причината е разбита шпонка на зъбното колело на коляновия вал. Имах късмет и нямаше удар на клапани. Смениха колелото (лично си го купих от една от най-големите вериги магазини за авточасти).
Колата работеше перфектно за около 7-8км.
Изведнъж се чу тракане и когато отворих капака видях, че се къса пистовия ремък, а демпферната шайба играе.
Това се случи на около 5км от сервиза и близо до магазин за авточасти. Купих един пистов ремък колкото да отида до сервиза и го смених на близката бензиностанция.
Отидох в сервиза, където свалиха въпросната демпферна шайба и ми обясниха, че е разбита (не мога да кажа, че беше очевидно).
Тогава видяха, че болта на колянович вал е развит!!! Притегнаха го на ръка (без да слагат трет лок и без нужните инструменти)
Пуснаха ме да си ходя и да търся демпферна шайба (струва 650лв нова). Колата междувременно не я карах.
Намерих такава шайба (от 2Е) и я сложиха на друго място (съвсем близо до сервиза ЮВЕ).
Веднага се видя, че шайбата играе и изнася леко ремъка (около 1 мм). Но по-важното е, че болта беше отново развит. Пристегнаха го колкото да стигна до сервиза ЮВЕ.
Отидох там, като карах така около 1-2 км. Притесни ме, че болта се е развил пак.
Колата седя в сервиза им 3 дни, докато не ми се обадиха да отида.
Казаха, че демпферната шайба е друга и изнася с 1-2мм и това било причината ангренажния ремък да прескочи с 2 зъба.
Това не ме притесни и казах да сменят ангренажния ремък, да сложат пак старата демпферна шайба за да мога да си прибера колата и търся шайбата.
Да ама след малко ми се обаждат и казват, че са свалили зъбното колело и шпонката пак е разбита и по-лошото - канала на коляновия вал също е разбит.
Естествено запитах как така нещо, което те са сменяли се е развалило и е довело до такива големи щети. Версиите им бяха няколко - коя от коя по безумна. Стреляха на посоки:
Причина 1 - зъбното колело било много меко и това е разбило канала. Абсурдно нали
Причина 2 - когато са ми сменяли демпферната шайба са развили болта. Да ама не - тогава го стегнаха. А и болта беше развит и преди, когато ходих там и никой не беше пипал. А и колата беше карана 1-2км ...
Но е много удобно да кажеш - друг ти го е развил, аз от къде да знам, че сам не си го направил ...
Все пак истинската причина е това - неправилно завит болт. Само че те не са го направили ...
Причина 3: Сменената демпферна шайба не отговаря и изнася пистовия ремък. Това води до напрежение и т.н. Това било разбило шпонковия канал
Пълно безумие!!! Колата е карана 1-2км така. А и принципно е невъзможно (това го казват и от технотест).
И т.н. ...
Консултирал съм се с Технотест и тяхното мнение е, че причината е е в зъбното колело и по-точно неправилния му монтаж.
Може и да не докажа нищо (все пак не се знае), но и те си знаят много добре, че вината е в тях. Личеше си. Просто не искат да поемат отговорност ...
Винаги съм твърдял, че всеки може да сбърка. Не ме е яд, че са сбъркали. Яд ме е, че не поемат отговорност, не си признават и дори не се опитват да поправят нещата ... Просто виждат пролука да се измъкнат и го правят.
... и не само това, а се опитват да ме убедят, че аз сам съм си развивал болта и съответно сам съм целял да си разбия колата, която всички знаете на какво гледане е подложена.
Най-весело ще е когато се окаже, че демпферната шайба е здрава и не играе. Тогава ще се окаже, че още в началото играта е била предизвикана от зъбното колело и незавития болт ...
п.с. от сервиза имат право на отговор, за което съм ги уведомил с e-mail
Всичко започна, когато колата загасна и я вкарах в сервиза.
Установи се, че причината е разбита шпонка на зъбното колело на коляновия вал. Имах късмет и нямаше удар на клапани. Смениха колелото (лично си го купих от една от най-големите вериги магазини за авточасти).
Колата работеше перфектно за около 7-8км.
Изведнъж се чу тракане и когато отворих капака видях, че се къса пистовия ремък, а демпферната шайба играе.
Това се случи на около 5км от сервиза и близо до магазин за авточасти. Купих един пистов ремък колкото да отида до сервиза и го смених на близката бензиностанция.
Отидох в сервиза, където свалиха въпросната демпферна шайба и ми обясниха, че е разбита (не мога да кажа, че беше очевидно).
Тогава видяха, че болта на колянович вал е развит!!! Притегнаха го на ръка (без да слагат трет лок и без нужните инструменти)
Пуснаха ме да си ходя и да търся демпферна шайба (струва 650лв нова). Колата междувременно не я карах.
Намерих такава шайба (от 2Е) и я сложиха на друго място (съвсем близо до сервиза ЮВЕ).
Веднага се видя, че шайбата играе и изнася леко ремъка (около 1 мм). Но по-важното е, че болта беше отново развит. Пристегнаха го колкото да стигна до сервиза ЮВЕ.
Отидох там, като карах така около 1-2 км. Притесни ме, че болта се е развил пак.
Колата седя в сервиза им 3 дни, докато не ми се обадиха да отида.
Казаха, че демпферната шайба е друга и изнася с 1-2мм и това било причината ангренажния ремък да прескочи с 2 зъба.
Това не ме притесни и казах да сменят ангренажния ремък, да сложат пак старата демпферна шайба за да мога да си прибера колата и търся шайбата.
Да ама след малко ми се обаждат и казват, че са свалили зъбното колело и шпонката пак е разбита и по-лошото - канала на коляновия вал също е разбит.
Естествено запитах как така нещо, което те са сменяли се е развалило и е довело до такива големи щети. Версиите им бяха няколко - коя от коя по безумна. Стреляха на посоки:
Причина 1 - зъбното колело било много меко и това е разбило канала. Абсурдно нали
Причина 2 - когато са ми сменяли демпферната шайба са развили болта. Да ама не - тогава го стегнаха. А и болта беше развит и преди, когато ходих там и никой не беше пипал. А и колата беше карана 1-2км ...
Но е много удобно да кажеш - друг ти го е развил, аз от къде да знам, че сам не си го направил ...
Все пак истинската причина е това - неправилно завит болт. Само че те не са го направили ...
Причина 3: Сменената демпферна шайба не отговаря и изнася пистовия ремък. Това води до напрежение и т.н. Това било разбило шпонковия канал
Пълно безумие!!! Колата е карана 1-2км така. А и принципно е невъзможно (това го казват и от технотест).
И т.н. ...
Консултирал съм се с Технотест и тяхното мнение е, че причината е е в зъбното колело и по-точно неправилния му монтаж.
Може и да не докажа нищо (все пак не се знае), но и те си знаят много добре, че вината е в тях. Личеше си. Просто не искат да поемат отговорност ...
Винаги съм твърдял, че всеки може да сбърка. Не ме е яд, че са сбъркали. Яд ме е, че не поемат отговорност, не си признават и дори не се опитват да поправят нещата ... Просто виждат пролука да се измъкнат и го правят.
... и не само това, а се опитват да ме убедят, че аз сам съм си развивал болта и съответно сам съм целял да си разбия колата, която всички знаете на какво гледане е подложена.
Най-весело ще е когато се окаже, че демпферната шайба е здрава и не играе. Тогава ще се окаже, че още в началото играта е била предизвикана от зъбното колело и незавития болт ...
п.с. от сервиза имат право на отговор, за което съм ги уведомил с e-mail
- Gal
- Мнения: 1458
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
- Автомобил: МК7
- Двигател: DCYA 2018
- Местоположение: София
и аз се бях консултирала със СБА, че колата ми е изправна и с правилна геометрия, като имах ядове с едни гуми...
обаче думата ти само нищо не струва
искай документ, експертиза, с подпис и печат-за да издържи пред евентуален съд
като се е повредила трябаше да им се обадиш да дойдат да си я вземат,за да нямат претенции
тъпото е,че в тази държава никой не поема отговорност за нищо
обаче думата ти само нищо не струва
искай документ, експертиза, с подпис и печат-за да издържи пред евентуален съд
като се е повредила трябаше да им се обадиш да дойдат да си я вземат,за да нямат претенции
тъпото е,че в тази държава никой не поема отговорност за нищо
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Колата е отново "на крака" - http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=116872&start=15
Поздравявам сервиза - измъкнахте се безнаказано!!!
Въпреки от Технотест да казват, че причината може да се дължи само на неправилен монтаж, все пак за да си понесат отговорността ЮВЕ, трябват дела и т.н. разправии. Естествено не трябва да си оправям и колата за да могат да се направят всички експертизи.
Та равносметката за мен е - над 800лв. за ремонт + оставените в техния сервиз 200лв. + нерви, телефони, гориво и т.н.
Да те са за моя сметка, но със сигурност те също ще ги загубят: пропуснати ползи от мен(трите ми коли), всичките ми приятели, дори клиентите на фирмата ми и разбира се - всички, които влизат тук
Та какво ислиза:
По-добре да си понесеш отговорността и да имаш име на наистина сериозен сервиз, отколкото да се навреш в мишата дупка след гафовете си!
Успех!
Поздравявам сервиза - измъкнахте се безнаказано!!!
Въпреки от Технотест да казват, че причината може да се дължи само на неправилен монтаж, все пак за да си понесат отговорността ЮВЕ, трябват дела и т.н. разправии. Естествено не трябва да си оправям и колата за да могат да се направят всички експертизи.
Та равносметката за мен е - над 800лв. за ремонт + оставените в техния сервиз 200лв. + нерви, телефони, гориво и т.н.
Да те са за моя сметка, но със сигурност те също ще ги загубят: пропуснати ползи от мен(трите ми коли), всичките ми приятели, дори клиентите на фирмата ми и разбира се - всички, които влизат тук
Та какво ислиза:
По-добре да си понесеш отговорността и да имаш име на наистина сериозен сервиз, отколкото да се навреш в мишата дупка след гафовете си!
Успех!
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Мнения за сервиз ЮВЕ - аз лично никога вече
Колегата беше пуснал нова тема и затова добавям във вече съществуващата:
п.с. иначе мерси за информацията - сега поне ще знам, къде да ги намеря, ако реша да ги запаля
Тъпанари, сега пак се присетих какви са мишки
rkm83 написа:здравейте колеги,незнаех каде да напиша една малка информация за сервиз Юве симеоновско шосе,така имах проблем с двигателчето на моята каляска,отивам направо към сервиза,хм... гледам баш майсторите ги няма,напуснали,аз поне имам телефона на един от тях и му звъннах..... били се преместили на ново място,така че който е бил клиент и е доволен от тях,може да ги намери в винзавода на хладилника Мартин
п.с. иначе мерси за информацията - сега поне ще знам, къде да ги намеря, ако реша да ги запаля
Тъпанари, сега пак се присетих какви са мишки
Re: Мнения за сервиз ЮВЕ - аз лично никога вече
предполагам,че не точно тези са ти правили ремонта,защото те неправят ремонти на двигатели,те Юве са си на същото място
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Мнения за сервиз ЮВЕ - аз лично никога вече
Колега, колко Юве-та има?
Още повече на Симеоновско?
Още повече на Симеоновско?
Re: Мнения за сервиз ЮВЕ - аз лично никога вече
имам предвид че едвали е това човека който е работил в Юве и ти е направил проблема за който става по горе,защото той не се занимава с такива ремонти по двигатела
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта