Законите за движение в България и Германия са еднакви

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
shotik
Мнения: 349
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
Местоположение: София
Контакти:

Законите за движение в България и Германия са еднакви

Мнениеот shotik » Сря 02 яну 2008 20:02


сряда, 02 януари 2008 - 19:41 Правилникът в Германия и България е един и същ, но…
Или защо нашенецът ще бъде зачислен на психотерапия, ако кара както си знае по немските пътища Или защо нашенецът ще бъде зачислен на психотерапия, ако кара както си знае по немските пътища 16 Октомври 2007
Веселка Василева, Германия


Полицай с радар на пътя е рядка гледка в Германия. Повечето радари са скрити. Снимки: сайт на германската полицейска служба.Мюнстер е един красив, стар град в северната част на Германия. Населяват го главно студенти, добре платени държавни чиновници и… велосипедисти, чийто брой те кара да мислиш, че дори и децата тук се раждат на колела. В Мюнстер е подписан Вестфалският мирен договор, сложил през 17 век края на Тридесетгодишната война.
Според авторитетната анкета на сп. “Виртшафтсвохе” градът е на осмо място сред 50-те водещи града в Германия по икономическа привлекателност, макар в него да живеят едва 280 000 души.

Какво общо имат статистическите данни с темата за шофьорите- камикадзе, би се попитал вече изнервеният читател. За да се изнерви още повече, още една цифра – през 2006 година градската управа на Мюнстер е събрала над 4 милиона евро от глоби за нарушения на правилника за движение по пътищата. Само за сравнение – представете си как би “поправил” бюджета на своя град кметът на Бургас, който по жители и брой на туристи може да се мери с Мюнстер.

Правилата еднакви, глобите различни

По-голямата част от глобите (разпределяни от т. нар. градски парламент за благотворителни и просветни цели) са дошли от 123 218 нарушения на правилата за паркиране по улиците. В този момент читающата публика на “Е-вестник” вече би трябвало да си трие сълзите от смях, опитвайки се да си представи как общински служители кръстосват надлъж и шир София и лепят стикери за глоби по предните стъкла на колите, заели улици, тротоари и спирки. Представата, че тези глоби ще бъдат платени безропотно и навреме, вече води до състояние на шок обикновения българин.

Именно тук е скрит отговорът на въпроса защо при сходни правила за движение по пътищата в едни страни всяко пътуване е като руска рулетка, а в други – не. Просто освен за прекрасни закони и наредби държавата и общините са се погрижили и как те да работят ефективно.

За моя радост и съжаление на редактора, не мога да разкажа как лично аз, като шофьор, съм воювала с немската полиция или с немските политеси (общински служителки и служители, които налагат глобите за неправилно паркиране). Честно си признавам, че не съм била спирана нито веднъж от полицай на пътя – или по-точно съм спирала сама доброволно, тъй като бях свидетел как дете изскочи от пресечка и бе блъснато от каращата пред мен кола. След печалния опит на мой добър познат да спори с политеса, си извадих съответните поуки и зная какво би ми струвал словесният двубой с длъжностно лице. Та този мастит бизнесмен беше спрял, по неговите думи само за 4 минути пред уличен банкомат, за да изтегли пари. На връщане забелязал униформената дама да пише квитанцията и започнал да апелира към нейната състрадателна душа. Тъй като дамата не се отзовала на апелите, той я нарекъл “сухар”. Дамата отговорила, че и за това ще му се наложи да плати. Историята минала и заминала, след 4 месеца маститият бизнесмен получи покана от съда – градската управа го съдеше за обида на служебно лице, глобата – отделно. Въпреки високите хонорари на адвоката, въпреки тръшканията и размахването на швейцарски паспорт, човекът не само плати глобата за неправилно паркиране, плюс глобата за нанасяне на обида, но и остана 4 месеца без книжка “поради непознаване на основни правила за движение вътре в населеното място”.

Подкуп на полицай? Забрави…


На магистралите в Германия има ограничения на скоростта само на определени места и знаци предупреждават, че скоростта се следи с радар. Снимки: сайт на германската полицейска служба.За редовия немски шофьор да се караш с полицията или да се опитваш да я подкупиш е почти в сферата на научната фантастика. Един руснак с немски паспорт неотдавна ми разказа следната история, обяснявайки защо му се налага да ходи пеш:

”Беше миналото лято, на аутобана край Фрайбург (Баден-Вюртемберг - б. а.) Имаше ограничение на скоростта до 100, но кой ти гледа – пътят прав, лъскав, караш и пееш. По едно време пред мен се появи полицейска кола и ми дадоха сигнал да ги следвам. На паркинга идва към мен един с униформа – другият стоеше надалеч. Аз, както си знам от Русия, подпъхнах под талончето една банкнота от 20 евро и му го подадох. Той почервеня. Казвам си, ниско го оцених, и извадих една от 50 евро. Тогава стана страшно…”
В съда срещу Сергей били повдигнати три обвинения: за несъобразена скорост, каране след употреба на алкохол (1,6 промила) и опит за подкуп на служебно лице. Удоволствието му струвало над 3000 евро без разноските за адвоката и по съдебното дело. Книжката му е “замразена” за 2 години, той ходи задължително на психотерапия (лекарят го е освидетелствал като алкохолик) и е подписал договор – в продължение на 8 месеца е готов при телефонно повикване в рамките на 24 часа да даде урина за изследване дали е пил. (Тези сравнително нови тестове могат да докажат по специфичен параметър употребата на алкохол през изминалите 10 дни.) Цената на теста стига 340 евро.

За да получи обратно книжката си, Сергей трябва да се яви на психопроверка в TÜV – специална държавна организация, която отговаря за стандартите, безопасността и обучението на кадри - и естествено да заплати полагащите се такси. Отделно от всичко в досието му във Фленсбург (град в северната част на Германия, където се намира централната картотека на над 35 милиона шофьори в Германия) са вписани съответните наказателни точки. “Приятелите ми казаха, че съм дурак. Най-добре било да си извадя нова книжка в Полша или Прибалтика и с нея да карам пак в Германия. Ако обаче ме хванат в нарушение, изгарям поне за три години, а и застрахователят не плаща нищо”- обяснява Сергей.

Много често съм чувала от граждани на бившите соцстрани, опарили се като шофьори, оплакването, че Германия е “полицейска държава”. Всъщност полицията играе твърде скромна роля на пътя. Системата за подготовка и получаване на книжка изцяло изключва униформените служители на реда. Частни автошколи те подготвят, теоретичният и практическият изпит се провеждат в някое от поделенията на TÜV. Същата организация поема и провинилите се на пътя, тя провежда т.нар. психотестове (medizinisch-psychlogische Untersuchung, наричано от немците най-често Idiotentest). В рамките на два часа психолог преценява дали шофьорът и в бъдеще ще представлява потенциална заплаха за другите участници в движението. Правила съм опити да интервенирам пред психолози за този или онзи – отрязвали са ме в самото начало с два аргумента – кой кого ще “изпитва” се решава всяка сутрин с жребий, освен това протоколът за теста се обсъжда и подписва на съвещание на целия отдел.

Джигитите от Източна Европа

Д-р Оливер Моншау е ръководител на отдела за изпити на шофьори към TÜV Nord и през бюрото му са преминали стотици случаи:”Трудно ми е да отделя клиентите, родени в Германия, от тези, които идват от Източна Европа. Разликата е може би само в манталитета – хората от Изтока твърде лекомислено сядат зад волана след като са пили. Вярвам им, че в техните страни това е прието, но те не карат по полски или български шосета, а в немски градове и на немски аутобани. Въпросът им “не можем ли да се споразумеем” винаги ме е учудвал. Утре могат да убият моето дете на светофара?”

Федералният министър на транспорта Волфганг Тифензее взриви преди седмици медиите с искането за драстично увеличение на глобите за нарушители. Според правителствения проект глобата за каране след употреба на алкохол от 250 евро в момента трябва да стане 500. 680 евро вместо досегашните 425 би трябвало да плащат нарушители, които карат драстично по-бързо от максимално позволената скорост. 400 евро вместо 250 е наказанието, което министърът иска за агресивните шофьори. В разгорялата се дискусия министърът бе обвинен, че провежда наказателни акции.

В момента немската фатална граница за нарушителите на сухия режим зад волана е 0.5 промила – ни повече, ни по-малко от 2-3 бири, изпити от 30-годишен мъж с тегло 80 кг и височина 180 сантиметра. За водачите до 21-годишна възраст от август е въведена нулева толерантност, т. е. забранено им е да карат след употреба на каквито и да било количества алкохол. Ако полицията ви хване за първи път, ще се простите с 250 евро, ще ви друснат 4 черни точки (след 18 се отнема книжката) в досието във Фленсбург и един месец ще ходите пеш. Ако обаче компютърът “изплюе” името ви като стар клиент, глобата вече е между 500 и 750 евро и ходенето пеш става 3 месеца. Нещата са още по-дебели, ако сте причинили някому щета или сте замесени в пътно-транспортно произшествие. Първо, застрахователят ще откаже да плати каквото и да е, тъй като сте пили или сте се дрогирали (за наркотиците няма долна граници и извинения, санкции следват дори за открита трева в колата). Второ, прокуратурата и съдът ще се занимават с вас като рецидивист, а това струва доста пари. Да не говорим, че затворите с лек режим могат да се струват на нашенците като санаториум с фитнес зала, но все пак не е радост да ги опознаваш откъм заключената врата. Между другото досега няма българин, който да ми повярва, когато разказвам, че в такива затвори съм срещала хора, които повече от три пъти са се возили в градския транспорт без билет и не са платили глобата. В 99% от случаите чувам контравъпроса: “Ами техните цигани как се возят?”.

Затварям скобата и продължавам за промилите. Зловещата граница е над 1,7 промила – към присъдата, обикновено до 6 месеца затвор, се прибавя отнемане на правата от 6 месеца до 5 години. Д-р Оливер Моншау познава мнозина, които са били спирани редовно с над 3 промила в кръвта. Един украински “джигит”, заловен при такава проверка с 3,3 промила, обобщава своя опит така: ”Пътувах към 2 часа през нощта в града. Съзнавах, че съм пил доста, спазвах идеално всички знаци и забрани. Въпреки това ме спряха, като отворили вратата на колата, съм се изхлузил на асфалта.” По-късно, пред съда, полицаят, извършил проверката, обяснил, че спрели колата, защото им се видяло подозрително някой посред нощ да кара по безлюдните улици с 40 км/ч и уставно да спазва всички правила.

Рецидивисти зад волана

В повечето случаи рецидивистите зад волана биват определяни от вещите лица-психиатри като болни от алкохолизъм или наркозависими, т. е. налага им се да минат 4 месечна терапия в клиника и 18 месеца амбулаторно. Плюс това един път на 2 – 3 месеца се явяват задължително за кръвна проба, която по чернодробните показатели отчита всеки запой.

Далеч съм от твърдението, че по пътищата на Европа цари мир и съгласие и шофьорите си подаряват букети на всеки светофар. Но все пак ми се струва, че едва ли скоро в български вестник ще прочета история като тази на футболиста Клаудио Писаро, наричан галено “Пица” от феновете на “Байерн”, който за 1,1 промила в кръвта беше осъден през 2006 г. да плати глоба от 150 000 евро и получи забрана да шофира 9 месеца. Такива новини изпълват душата на бюргера с увереност, че законът е еднакво строг към всички. Еднакво строги са също съседите или случайните минувачи, фактор, който кара мнозина да наричат немците предатели. Защо? Ето мнението на 34–годишния Андреас, поляк, работещ в едно от конструкторските бюра на “Фолксваген” във Волфсбург: ”Защо наричам немците така? Бяхме в петък вечерта с приятели на сауна, после се почерпихме с по няколко водки и бира в кафенето отпред. Касиерката – германка ме видяла, че не съм се движел по права линия, като съм тръгнал към колата и позвънила в полицията. Настигнаха ме след една пресечка. За малко да си изгубя работата, тъй като трябваше 9 месеца да пътувам с автобус и влак от работата си – отнеха ми временно правата. Имам познати, за тях са се обаждали съседи, случайни минувачи. На един колега му взеха 125 евро и му вписаха 4 наказателни точки, защото бил минал на червено и някакъв го снимал с джиесема.” Според Андреас, маниакалността на немските закони и тяхното сурово прилагане стигнали до абсурд – през август осъдили негов приятел, защото позволил на друг в пияно състояние да шофира колата и да предизвика катастрофа. Собственикът на колата, въпреки че седял на задната седалка, се лишил временно от книжката и платил глоба.

Страховитите преследвания на нарушители от т. нар. Autobahnpolizei, при които колите летят с над 200 км/ч, засега са главно в серийните филми. Повечето от полицаите се движат цивилни, колите им – също. Проверките, твърдят български шофьори, в Германия са редки. Главната работа вършат т. нар. блиц-машини, които снимат всеки, нарушил ограниченията за скорост. Снимката се получава по пощата с указание къде да се плати съответната глоба.

И тъй като започнах със статистика, нека завърша пак така. Населението на Германия е 82 милиона. През 2006 година при пътно-транспортни произшествия в страната са загинали над 5000 души. Средната възраст на караните леки коли е 8 години, общо броят на регистрираните леки коли е 46,6 милиона. Докато пишех тези цифри, си мислех, че всъщност за Третата световна война страната, която наеме в армията си български шофьори предварително ще си е осигурила победата. Чрез масово прегазване на противника.




Етикет: полиция, глоби, КАТ, Германия


напиши коментар
Стоян
16 Октомври, 2007 в 11:17 am
Хубава статия… но не виждам в скоро време това отношение да се пренесе и тук в БГ. За справка- М. Ставийски

без коментар
16 Октомври, 2007 в 12:58 pm
без коментар!!!!

Веско Генчев
16 Октомври, 2007 в 5:15 pm
Същото е и в Обединеното кралство - като гледаш поляците как карат, все едно имат само два педала, газ и спирачка. Общо взето, културата им на шофиране е на британското ниво отпреди 20-30 години.

Няколко статистики за последната година:

- 11% от шофьорите, изпратени от британските съдилища на рехабилитационен курс за каране в пияно състояние са от Полша, Румъния, Латвия, Литва или Естония (при положение, че броят на шофьорите източно-европейци е по-малък от 10% от общия брой на шофьорите в страната) и 1/4 от въпросните са били с адкохолни промили в кръвта 2.5 пъти над границата;

- източно-европейците масово не застраховат колите си - броят на катастрофи, причинен от незастраховани полски превозни средства се е увеличил от 938 през 2004г. на 3,312 миналата година;

- случаите с незастраховани превозни средства от Литва през миналата година са 745, в сравнение с 232 през 2004г.

- един цитат от застрахователен уебсайт: “young Polish men are a particularly high risk and are classified as one of the three most dangerous groups of motorists in Yorkshire. This means that people who fit this bill may find it difficult to pick up a cheap car insurance deal … immigrant drivers tend to pile a lot of people into one car, drive too fast, go round roundabouts the wrong way and often indulge in drink-driving”… (http://www.yesinsurance.co.uk/insurance ... dents.html).

Не само това, а се и правят, че не разбират езика и да ги учат на правилата, та трябва да им наемат преводачи: “the amount spent by police on interpreters in Dorset had doubled to £200,000 in just two years and Dorset Police is also setting up a driver awareness course for people coming in from Eastern Europe who may not know the rules of the road.” (http://www.salisburyjournal.co.uk/mostp ... opeans.php)

haivazof
16 Октомври, 2007 в 10:54 pm
Нищто ново под слънцето!?
Комуно-Социялизма разсипа тотално няколко поколения а раковите му метастази щте се наблудават в поколения напред.
Колкото и да е развита икономически Germany тя аи оства полицейска страна гестапо е в кръвта на немците.
Не случайно америка е населена с повече немци от колкото англичани на времето.
Швабите деистват с наказание от колкото англо саксонските демокрации стимулират с поущрението

Anonymous
17 Октомври, 2007 в 3:17 am
Нямам време да чета статията, но затова пък прочетох коментара на хайвазов. Както винаги съм напълно съгласен с неговото мнение и дори предлагам да се премахнат комуносоциалистическите червени сфетофари и да се подменят всичките със зелени например. Шофиорите например да носят по една две бутилки ракия например и като видят полицай напук да почнат да се наливат, та да покажат, че са свободни и живеят в цивилизовано демократично общество. А за поущрение, полицайте могат да им подменят изпитите бутилки с нови.

haivazof
17 Октомври, 2007 в 3:58 am
Ано-5
Вземай лексотан или…можеби Московските психотропни са най добри!?Все едно ,важното е ,че исторически болшой банкета с коктели малотов ама никога,никога няма да ви се размине

Анти-Хайвазов
17 Октомври, 2007 в 9:30 am
Хайвазов, с това знаме нали знаеш какво да правиш ?
С дръжката, а после и с платното


До горния
17 Октомври, 2007 в 10:14 am
За Хайвазов не знам, ама ти трябва таман 2 знамена да си навреш отзад - на СССР и на любимата ти путинова Русия.

До #6 и #8
17 Октомври, 2007 в 7:56 pm
Не съм доктор по генетика. Не мога да оправям природни грешки. Съжалявам не мога да ви помогна. Може да пиете каквото си искате едва ли ще ви помогне.

напиши коментарВъведете вашите условия за търсенеПодаване на формуляра за търсене

e-vestnik.bg Web



Последни коментари ли4о 5: интересно!!! руско 4енге от италия(кукуригин) има мнениЮ..
az s1m negov vnuk: gordeq se mnogo s dqdo mi,toi e stra6no dob1r 4ovek...
Д-р Дулитъл: Няма лекарство за махмурлук, каквото и да се говори. КоЮ..
ЛС: ...
P.D.: Имал съм щастието да пътувам с няколко авио компании иЮ..
Анонимен: До прозрението-"Защо трябва да е сложно, като може да е Ю..
до ІВТ - man: Знаеш ли кое е странното? Преди изборите, които царят кЮ..
ІВТ - man: На този свят всичко се плаща, и то от теб самия! Като си ...
АЕЦ АЕЦ-Козлодуй Ал Каида Албания Арктика Афганистан Белгия Биг Брадър Бил Клинтън Блъсков Бойко Б. Буш Буш в България Вальо Топлото Васил Божков Великобритания Германия Грузия Гърция ДНК ДС ЕС Египет Енчо Господинов Израел Интернет Ирак Иран Испания Кадафи Кастро Кирчо Киров Китай Коледа Косово Куба Либия Македония Милена Фучеджиева Муамар Кадафи НАСА НАТО НСО Несебър Нова ТВ Ню Йорк ООН Париж Писмо от Египет Писмо от Лос Анджелис Писмо от Ню Йорк Писмо от Париж Полша Путин Пълна промяна Първанов Родопи Румен Овч Румен Петков Румъния Русия САЩ СПИН СССР Саркози София Сталин Странджа Сърбия Сървайвър Топлофикация Турция Уикипедия Украйна Франция Хари Потър Хилари Клинтън Холивуд Чавес Черноморие Шъ съ оправим авиошоу автомобили актриса актьор алкохол анкета атентат бТВ бедствие българи по света българите български мюсюлмани вестници видео вино война газ глобално затопляне демокрация джамии джиесеми дипломати досиета дрога еко екстремизъм емигранти журналисти звезди избори изкуство измами изобретения имигранти имоти интернет ислямизация канабис катастрофа кино кинофестивал климат книги компютри комунизъм конгрес корупция кражби криза кучета марихуана медии медици мобилни шашми мода музика мюсюлмани награди наркотици наука независимост олигарси парно певица певци песни петрол поезия пожари политика полиция помаци порно президент пристрастяване проститутки протест протести развод разузнаване ракети режисьор режисьори религия роми самолети секс социализъм стачка строителство студентска бригада в САЩ талибани телевизии телевизия телепатия тероризъм технологии тото трева туризъм турист убийство учители филм фотогалерия футбол хазарт цензура цени цици ченгета чужденци в България шашми шоу ядрено оръжие "Труд" "24 часа" F1 Google Made in BG MTV YouTube
Архивите Януари 2008 П В С Ч П С Н
« Дек
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Януари 2008
Декември 2007
Ноември 2007
Октомври 2007
Септември 2007
Август 2007
Юли 2007
Юни 2007
Май 2007
Април 2007
Март 2007



Начало | България | Свят | Мнения & Co | Интервю | Писмо от | Здраве, Наука & Тех | ИStoRии | Малък коментар | Арт & Шоу | Спорт




ЗА АВТОРСКИТЕ ПРАВА В САЙТА

направен 2007® с мерак w.ljube.com




Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Сря 02 яну 2008 20:09


така колега забравяш че германците и всички други народи са КУЛТУРНИ И ВЪЗПИТАНИ и СПАЗВАТ ЗАКОНИТЕ шот те са за тва


Потребителски аватар
shotik
Мнения: 349
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
Местоположение: София
Контакти:

Закон

Мнениеот shotik » Сря 02 яну 2008 20:27


Точно това имам в предвид и ако в скоро време някой го глобят да си помисли не е ли време да спрем да се правим на хитри и да заобикаляме законите.


Потребителски аватар
stoqn_g60
Мнения: 4380
Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
Автомобил: Audi 80
Двигател: ADA
Местоположение: у Софията

Мнениеот stoqn_g60 » Сря 02 яну 2008 21:23


щом имаш ПАРЕТА за тебе нема закони :wink:

Последна промяна от stoqn_g60 на Сря 02 яну 2008 21:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Lambov
Мнения: 93
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Мнениеот Lambov » Сря 02 яну 2008 21:28


stoqn_g60 написа:така колега забравяш че германците и всички други народи са КУЛТУРНИ И ВЪЗПИТАНИ и СПАЗВАТ ЗАКОНИТЕ шот те са за тва


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Сря 02 яну 2008 22:04


Там е работата, че не всички са толкова културни и възпитани и именно тея закони и спазването им безкомпромисно ги държат на ниво. Ако ги пуснеш на нашите условия ще се избият като мастии точно толкова ефективно, както и ние го правим.


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Сря 02 яну 2008 22:07


stoqn_g60 написа:щом имаш ПАРЕТА за тебе нема закони :wink:

Това е главното, за това и тия с лъскавите возила не ги закачат :evil:


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Stuttgart
Контакти:

Мнениеот icoico » Чет 03 яну 2008 0:06


Ние щото всички останали закони стриктно ги спазваме,та до ЗДП чак опря работата mhihi


Потребителски аватар
Sara_Bold
Мнения: 1698
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Sara_Bold » Чет 03 яну 2008 9:37


icoico написа:Ние щото всички останали закони стриктно ги спазваме,та до ЗДП чак опря работата mhihi

Това ни е основният проблем. Имаме си закони и то не малко, но няма кой да го спазва и прилага :?


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Stuttgart
Контакти:

Мнениеот icoico » Чет 03 яну 2008 9:56


Абе то желаещи да ги прилагат бол...ама на чужд гръб :wink: И малкия Хансчо ако свие колата на бащата милионер да се повози оня вика полиция и после му спира глобата от джобните,а у нас кво-купил Гъдьо от Бояна АТВ на малкия посран принц и го гледа умилително как хубаво се е научил да гази бабичките по градинките и те така...отплеснах се май.


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Чет 03 яну 2008 11:20


Може да , еднакви да са но ние нямаме съзнанието им.


Потребителски аватар
icoico
Мнения: 3795
Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Stuttgart
Контакти:

Мнениеот icoico » Съб 05 яну 2008 0:23


Чавдар Янков отново е шофьор. Националът е на седмото небе от радост, след като адвокатът Уве Краузе успя да му отърве кожата в съда. Юристът върна книжката на българина и му спести солена глоба от 15 хиляди евро.
През август халфът на Хановер беше спипан да кара почерпен зад волана. Връщайки се от купон на отбора, Янков минал на червен светофар и моментално бил сгащен от полицията. Дрегерът показал 0,93 промила и Чак, както го наричат германците, моментално се простил с книжката. Прокуратурата настояла бившият славист да отнесе най-солидното наказание за това провинение - лишаване от право да шофира за една година и глоба.
Точно ден преди Хановер да поднови тренировки обаче, се случи чудо и съдът обяви Янков за невинен. "Знаех си, че мога да му помогна. За нас вече всичко е забравено", обяви Краузе пред таблоида "Билд". "След като ми взеха книжката, спадна и формата ми. Този случай повлия зле на психиката ми. Всички говореха за мен. Сега вярвам, че на терена ще дам всичко от себе си", призна Янков за медията.
Националът не се представи на ниво през пролетния дял в Бундеслигата и често бе критикуван за играта си. Халфът изигра едва 8 мача и изкара на терена 276 минути, припомни "Билд".
Това дали е истина??? :shockedЩото ако е НЕАМ ДУМИ ПРОСТО...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgebonev и 208 госта