Здравейте. преди около 2 месеца колата ми като загрееше палеше трудно на газ и отидох при газаджия. Той ми я регулира и ми каза, че първоначално не ми е пускала газ при паленето. Сега пак прави същите магарии, явно си губи настройките т.е. мембраните са за смяна евентуално, но в неделя заминавам на море, а майстора е на почивка и няма да се върне до тогава. Пробвам колата като я почерпя 2-3 пъти и дам газ от педала пали или без да я почерпвам на второто завъртане пак пали с малко газ от педала. От коя врътка се регулира колко газ да пусне при палене да я бутна малко докато се върна поне да пали като хората, а после ще сменям мембраните ако трябва?
Благодаря.
Това е примерна снимка на изпарителя, моя е електрически, но не виждам разлика. Има Още една връзка на входящата газ - маркуча.
Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при палене
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
Отвиваш около 0,5 - 1 оборот винт 3 и завиваш на 1/4 примерно винт 2.За по-прецизно - газанализатор,но пак не е панацея,щото на място не може дасе симулира натоварване на двигателя.
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
А този на маркуча, който идва до изпарителя до колкото разбирам най просто от него се регулира колко да върви и колко да гори ли?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
Ако ти гори нормално по-добре не го барай тоя на маркуча.
Има и още нещо,ако са ти заминали наистина мембраните по-е вероятно да ти пуска повечко газ и да я дави.След като веднъж си я запалил,после лесно ли пали на газ?Ако да значи отвий както ти каза колегата от бронзовия винт малко,но виж на запален мотор да не ти развали работата на празния ход.
Има и още нещо,ако са ти заминали наистина мембраните по-е вероятно да ти пуска повечко газ и да я дави.След като веднъж си я запалил,после лесно ли пали на газ?Ако да значи отвий както ти каза колегата от бронзовия винт малко,но виж на запален мотор да не ти развали работата на празния ход.
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
Bai Sando написа:Ако ти гори нормално по-добре не го барай тоя на маркуча.
Има и още нещо,ако са ти заминали наистина мембраните по-е вероятно да ти пуска повечко газ и да я дави.След като веднъж си я запалил,после лесно ли пали на газ?Ако да значи отвий както ти каза колегата от бронзовия винт малко,но виж на запален мотор да не ти развали работата на празния ход.
По скоро като не е загряла пали лесно, като загрее вече не - пали на второто завъртане на стартера и с малко газ.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
и вероятноста да се дави от повече газ на празен ход преобладава над тази да не стига газ
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
L&R написа:и вероятноста да се дави от повече газ на празен ход преобладава над тази да не стига газ
Къде да врътна тогава
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
Точно това е синдрома на заминаващите си мембрани.Почва да пуска много газ и дави колата.В такъв случай запали колата на празен ход и пробвай да завиеш металния винт,ако е завит почваш да завиваш пластмасовият на изпарителя докато започне да променя оборотите.Тогава връщаш малко винта докато ги нормализира и пробваш пак как пали на топло.
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
Да взема тогава да сменя мембраните и без това е неизбежно?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
Ами ако ти се занимава... иначе то ще кара и така още дълго само трябва да му завиеш винта да не пуска толкова газ и да я дави.
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
Бих ти препоръчал да не пипаш врътките по изпарителя, а само тези на пластмасовия тройник. Ако вече си го направил, то най добре е да се обърнеш към хора, разбиращи какво правят
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
Завии малко троиника с 1/4 и виж ако гасне го развии и пак пробваи
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
По принцип едни казват да бутам само по изпарителя, по тръбата не. Кой винт имаш в предвид да не пуска много газ № 2 или 3? Всъщност може ли да ми обясни някой кой винт какво регулира, също и този на тръбата исваща към изпарителя?
Благодаря.
Благодаря.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
Мене ако питаш, взимай за 50 пари нещо турско, монтирай и ходи при някой да ти направи настройка колкото да отидеш на море и да се върнеш, тъкмо ще улегнат мембраните и твоя човек ще направи прецизна настройка на анализатора и готово.
Ферони, Торели и так далее марки на съседите са 1:1 с ловато, само надписа на капак им е различен, всички мембрани и простотии вътре са взаимозаменяеми.
Ако смениш мембраните на твоя е хубаво ако са истински италиянски мембрани, само че едва ли тук се продават такива и пак въпреки мембраните вътре в тоя изпарител пружинки, вилки и други подвижни части също са амортизирани и няма гаранция че ще тръгне като хората. Аз изкарах 70 хил.км с оригиналния изпарител, смених мембраните, реглаж и след 20 хиляди км същата греда, смених ги още веднъж но вече нямаше нагласяване и праснах едно ферони и готово. Колкото изкара, 30-40 хил ако са екстра, ако не здраве да е
Ферони, Торели и так далее марки на съседите са 1:1 с ловато, само надписа на капак им е различен, всички мембрани и простотии вътре са взаимозаменяеми.
Ако смениш мембраните на твоя е хубаво ако са истински италиянски мембрани, само че едва ли тук се продават такива и пак въпреки мембраните вътре в тоя изпарител пружинки, вилки и други подвижни части също са амортизирани и няма гаранция че ще тръгне като хората. Аз изкарах 70 хил.км с оригиналния изпарител, смених мембраните, реглаж и след 20 хиляди км същата греда, смених ги още веднъж но вече нямаше нагласяване и праснах едно ферони и готово. Колкото изкара, 30-40 хил ако са екстра, ако не здраве да е
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Насторйка ел изпарител ловато да пуска повече газ при па
На мен ми е интересно как ще накара изпарителя да пуска по-малко газ за да не дави мотора,от тройника към плочката Най-много да я скопи съвсем и да почне да гърми от бедна смес и да не върви.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта