Здравейте колеги, предлагам тук да обменяме информация за настройка и др. тънкости на газовите инжекциони на FOBOS.
Пускам снимки на моята настройка която съм си правил сам на VW SHARAN ADY - ГИ FOBOS1.Инжекторите ми са Апаче 1,5 ОМ. Дюзите са ми на 2,3мм изпарител ТОМАСЕТО Moже да я коментирате защото не съм профисионалист, търпя критики
За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
Хубава тема колега И аз съм с ФОБОС! Снимай колко ти е бензиновото време при работа на бензин и след това го сравни пак с бензиновото време при работа на газ! При добра настройка двете бензинови времена трябва да са бъдат колкото е възможно по-близки! Пусни и снимки на настройките ти за прехвърляне от бензин на газ и обратното! ПОЗДРАВИ
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
Веднага си личи че неразбираш от настройки, никой не настройва Фобос с графика, графиката е по-неточна от таблицата и е създадена за колеги които са свикнали да работят с полски ГИ където се настройва предимно така.
Според инжинерите на Фобос с графика можеш да получиш съвсем непретенциозна настройка, без възможност за фини корекции каквито предлага една таблица, иначе горе-долу си се справил от това което се вижда.
Според инжинерите на Фобос с графика можеш да получиш съвсем непретенциозна настройка, без възможност за фини корекции каквито предлага една таблица, иначе горе-долу си се справил от това което се вижда.
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пет 06 мар 2009 11:21
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1997
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
eurogas написа:Веднага си личи че неразбираш от настройки, никой не настройва Фобос с графика, графиката е по-неточна от таблицата и е създадена за колеги които са свикнали да работят с полски ГИ където се настройва предимно така.
Според инжинерите на Фобос с графика можеш да получиш съвсем непретенциозна настройка, без възможност за фини корекции каквито предлага една таблица, иначе горе-долу си се справил от това което се вижда.
Колега, снимал съм графиката за да се видят инжекторните времена, не съм настройвал по графика, аз съм аматьор и за първи път правя настройка на ГИ. Ако си вътре в нещата подскажи малко... къде мога да доизпипам системата. поздрави...
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
Няма как да дам идея дистанционно, трябва в движение да се гледа какво се случва с параметрите, аз минавам ппо десетина километра в режим настройка, ако можеше на място щеше да е много по-лесно но нестава, иначе така от снимките мога да коментирам само моментните стойности които са добри, защо нямаш сигнал от ламбда сондата, не си го свързал или не си го активирал.
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
И аз съм с фобос като цяло темата е интересна незнаех, че има софтуера за настройка в нета ако знаете колко съм чакал да ми настроят газовата и то не един път. Ако знаех нямаше да чакам щях да се пробвам сам. Газовите инжекциони на фобос като цяло не са лоши, но мойта я бяха сложили страшно некадарно и от там най малко 10 пати ходих за рекламация. Няма такъв некъдарен монтаж бяха ми вързали изпаяритела през дросела и той беше все студен, а колата се скъсва да прекасва и от 3-4 посещеня като всеки път им повтарях, че изпаритела е студен се сетиха къде са збаркали. А ако видите жиците как са вързани ще се хванете за главата все едно паяк е плел паужина също така имах 3-4 посещения за лош контакт по връзките. Целия тоя цирк се разиграваше във сервиза на фобос в София до лукойл Богров. По интересното, е как след карането със почти студен изпарител го скапа, но точно когато ми изтече гаранцията. Нямам думи как да опиша мизертията.
Ако някой знае от къде да си вземна мембрани за изпарителя да пише той е TOMASETO.
Ако някой знае от къде да си вземна мембрани за изпарителя да пише той е TOMASETO.
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
Здравейте Колеги!
Имаме Поло 6 н1 с фобос 4.
По невнимание се разкачиха кабелите към буксата на бутона за превключване газ/ бензин и нивомера.
Може ли да ми кажете как да ги наредя пиновете към буксата?
Мерси
Имаме Поло 6 н1 с фобос 4.
По невнимание се разкачиха кабелите към буксата на бутона за превключване газ/ бензин и нивомера.
Може ли да ми кажете как да ги наредя пиновете към буксата?
Мерси
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
записвам се за темата , че и аз чопля по моя мегаджет и до тук постигнах много по-добри разултати от първоначалните и като разход и като поведение на автомобила. Но е голяма изграчка и доста време отнема ако правиш всичко на принципа проба грешка, четене във форумите и донагласяне реално :)
Колегата eurogas ми е помогнал доста "дистанционно" без да го знае , просто съм чел много негови мнения в други форуми и смея да твърдя, че каквото съм научил го знам от него, за което благодаря
Колегата eurogas ми е помогнал доста "дистанционно" без да го знае , просто съм чел много негови мнения в други форуми и смея да твърдя, че каквото съм научил го знам от него, за което благодаря
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
salik написа:Здравейте Колеги!
Имаме Поло 6 н1 с фобос 4.
По невнимание се разкачиха кабелите към буксата на бутона за превключване газ/ бензин и нивомера.
Може ли да ми кажете как да ги наредя пиновете към буксата?
Мерси
Мисля че помогнах по телефона днес, но за всеки случай ще го напиша и тук, за да остане в нета като полезна информация.
Като завъртиш ключето и погледнеш зад него, буксата е вертикална, най долу е белия кабел, над него е зелен, над него жълт, и най-отгоре е кафявия, не може да сбъркаш.
Успех !
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
eurogas написа:salik написа:Здравейте Колеги!
Имаме Поло 6 н1 с фобос 4.
По невнимание се разкачиха кабелите към буксата на бутона за превключване газ/ бензин и нивомера.
Може ли да ми кажете как да ги наредя пиновете към буксата?
Мерси
Мисля че помогнах по телефона днес, но за всеки случай ще го напиша и тук, за да остане в нета като полезна информация.
Като завъртиш ключето и погледнеш зад него, буксата е вертикална, най долу е белия кабел, над него е зелен, над него жълт, и най-отгоре е кафявия, не може да сбъркаш.
Успех !
имам един въпрос колега, не знам защо но нямам право да ти пиша лично съобщение.
Имам проблем с виене в моторния сектор, което ме мъчи отдавна, и вчера установих, че е от газовата уредба. Вие само при подаване на газ. При отнемане спира, при даване на още газ спира. Получава се някакъв резонанс, заради, който смених виското, защото го прави само като е загряла на работна температура. Проблема не изчезна. Скоро установих, че при преминаване на бензин моментално спира и изобщо не вие. Мина ли на газ почва веднага.
Четох в друг форум, за такъв проблем, при който са закарали колата на газаджията монтирал уредбата и той казал, че е често срещан проблем, натегна някаква пружинка на изпарителя и всичко се оправило.
Аз съм с такъв изпарител, тази месинговата част ли да затегна малко която е със шестограм 5мм ?
Благодаря предварително
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
До колкото виждам на снимката - въпросната месингова част е регулатора за работното налягане на изпарителя. Аз не бих пипал там, ако не разполагам с всичко нужно за повторна настройка на ГИ...
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
значи добре че попитах, какво друго бих могъл малко да затегна, иначе имам всичко нужно за нови настройки, но механично не ми е ясен редуктора изобщо
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
Трябва да преправиш твърдото захващане на изпарителя към купето, и да го захванеш без твърда връзка, използвай две планки с гумени тампони между тях, за едната планка стягаш изпарителя, а другата се стяга към купето, такива тампони с резба от двата края идват в комплект с всяка рейка, само така ще изчезне виенето, то се предава като вибрация към купето.
Re: За колеги с ГИ FOBOS - мнения и съвети
eurogas написа:Трябва да преправиш твърдото захващане на изпарителя към купето, и да го захванеш без твърда връзка, използвай две планки с гумени тампони между тях, за едната планка стягаш изпарителя, а другата се стяга към купето, такива тампони с резба от двата края идват в комплект с всяка рейка, само така ще изчезне виенето, то се предава като вибрация към купето.
закарах я в сервиза в събота и направо ми смениха по гаранция целия редуктор (изпарител), както и газовия филтър. Не ми обяснявахе много , но съм доволен, вече не Вие
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта