Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
gumba
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 май 2014 14:31
Автомобил: Jetta 1.8mi
Двигател: RP 1991

Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот gumba » Чет 27 ное 2014 14:21


Здравейте колеги! Изпарителя ми е за смяна и съм пред дилема. Да си взема нов турски Волтран или Мимгаз за 50-60лв., или да си рециклирам стария Ланди Ренцо. Ако някой може да даде съвет или да препоръча някой друг изпарител в рамките на тези пари. Благодаря предварително :wink




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот vucata » Чет 27 ное 2014 14:48


Моя мимгаз замина за около 1 година....ако си доволен от твоя, дай некой лев за хубав ремонтен комплект :th_up


gumba
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 май 2014 14:31
Автомобил: Jetta 1.8mi
Двигател: RP 1991

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот gumba » Чет 27 ное 2014 14:57


Мислех си го колега, но проблема е, че се притеснявам че иглата с пружинката (за празния ход)е със счупен връх и да не се окаже напразен ремонта.... иначе и мембраните са си заминали на изпарителчето.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот stefan4o » Чет 04 дек 2014 20:44


Разглоби го и виж дали има изядени и износени части, които да обезсмислят ремонта му, пък тогава го мисли.


Росен2
Мнения: 408
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 19:58
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1996

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот Росен2 » Чет 04 дек 2014 20:57


vucata написа:Моя мимгаз замина за около 1 година....ако си доволен от твоя, дай некой лев за хубав ремонтен комплект :th_up

Толкова ли са зле тия Мимгаз ? Таман мислех да слагам такъв...... :icon_sad


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот moimoimoi » Чет 04 дек 2014 21:49


ами аз оня ден сложих на полото мимгаз вакуумен и за 4-5 дена нямам оплаквания,пали добре,държи обороти на празен ход,сега чакам да свърши газта в бутилката да засеча разхода,предния беше волтран също доволен от него ама му дойде времето.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот Bai Sando » Чет 04 дек 2014 21:57


Без проблеми си карат по 2-3 години.Мимгаз или ферони,което е едно и също нещо са по-добри от волтрана.


Carfan
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 19 юни 2009 15:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот Carfan » Чет 04 дек 2014 22:35


5 месеца с мимгаз,работи перфектно и пали отраз в студа.С една настройка при монтажа,повече не е пипан :beer


Росен2
Мнения: 408
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 19:58
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1996

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот Росен2 » Пет 05 дек 2014 7:47


То 5 месеца не са никакъв критерии за качество.Аз съм карал 7 години с изпарител,зиме и лете и не мръдна,както и по висок разход от 9 не видях с него .Италиански някакъв беше а колата Опел.
Едно BRC пък на една Тойота Старлет,взето втора ръка,ми даваше разход до София и обратно 4,5...Зимата палех само на газ.А сега почти на бензин карам
Сега в момента ще сменям новия Волтран.При вчерашното зареждане ме остави в пълен потрес,та вече не се издържа.Но въпросът е какъв да си взема.Бях се ориентирал към Ловато,и изчетох доста по форуми.И тая марка вече не е това което е била,и при цена от 110 лева срещу 50 за Мимгаз,би трябвало да е безапелационна.Обаче тя не е такава,доста оплаквания има.
От друга страна не ми се дават 80 лева (50+30 монтажа) на всеки една две години за турски.
Та затова все още събирам мнения.
Това което мога да кажа е :хора,НЕ СИ ВЗЕМАЙТЕ Волтрон,особено от типа с раминаващите се болтове.Ще си хвърлите парите на вятъра.Не си залужава дори и без пари да ви го дават.Вие ще ги загубите от разхода след това....
Иначе с Волтрона колата върви.Почти неразличима разлика в динамика,ускорение и скорост с бензина.Равномерни обороти.
Обаче всичко това се обезсмисля от високия разход.


gumba
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 май 2014 14:31
Автомобил: Jetta 1.8mi
Двигател: RP 1991

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот gumba » Пет 05 дек 2014 10:05


Здравейте колеги. Бях прегледал изпарителя Ланди Ренцо и имаше поизядено от метала, свързах се с предишния собственик на колата (понеже я купих преди половин година) и ми каза, че вече 2 пъти е сменял мембраните на изпарителя ( а и е на 12 години от монтажа на АГУ) и се отказах да му сменям каквото и да е. Накрая реших да отделя 60лв. за турски Мимгаз, монтирах си го и за учудване много стабилни обороти си държи, а и сам си правих настройката, като я засека може да споделя за разхода и как я настроих, а пък в крайна сметка колкото изкара. А относно самият изпарител Мимгаз продавача в магазина ми каза, че този, АТИКЕР, ВОЛТРАН, ФЕРОНИ, ФЕМА, ХЕДЕФ са абсолютно идентични и ги правят във военния завод на Турция в Истанбул и на поточната линия върви едно и също, само накрая слагат различни капаци с различните марки. Колко е вярно не смея да твърдя.


Потребителски аватар
Golf_Gogo
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 05 юли 2014 14:41
Автомобил: Passat Alltrack B8 + Golf 4
Двигател: 2_0 TDI DFCA + 1_6 16V BCB
Местоположение: гр. София

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот Golf_Gogo » Пет 05 дек 2014 10:10


Джета '91, същият мотор (RP) й навъртях над 300 000 километра на газ с изпарител Lovato без никакви проблеми. Дори мембрани не съм сменял, но пък винаги обръщам на газ след загряване на двигателя (~ 1км. зимно време). Разхода ми беше доста добър - градско 10 газ като си вървеше на пушка.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот Bai Sando » Пет 05 дек 2014 18:03


Електрическо ловато го карах 2.5 години без никакви проблеми.Даваше ми нормален разход,държеше перфектни обороти и не ми е правил никога проблеми,даже си палеше на газ.Мимгаз е копие на ловато,но при него се появяват проблеми макар и рядко.Иначе като сложих инжекциона,ловатото отиде на друга кола и продължава да работи без проблемно.И все пак ферони или мимгаз са по-сполучливи от волтрОна :th_up


Росен2
Мнения: 408
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 19:58
Автомобил: Golf III
Двигател: AAM 1996

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот Росен2 » Пет 05 дек 2014 19:04


Ясно.Ще се взема Ловато


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот Bai Sando » Пет 05 дек 2014 19:19


Ако и с ловатото продължава космическия ти разход,направо на пролет я ориентирай към първия сайт за продажби :wink


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi

Мнениеот silent » Нед 07 дек 2014 9:21


преди бях с ренцо...отрови ми живота от нов....не си правих труда даже да го отварям....сега съм с ловато-родих се...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта