Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Здравейте колеги! Изпарителя ми е за смяна и съм пред дилема. Да си взема нов турски Волтран или Мимгаз за 50-60лв., или да си рециклирам стария Ланди Ренцо. Ако някой може да даде съвет или да препоръча някой друг изпарител в рамките на тези пари. Благодаря предварително
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Моя мимгаз замина за около 1 година....ако си доволен от твоя, дай некой лев за хубав ремонтен комплект
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Мислех си го колега, но проблема е, че се притеснявам че иглата с пружинката (за празния ход)е със счупен връх и да не се окаже напразен ремонта.... иначе и мембраните са си заминали на изпарителчето.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Разглоби го и виж дали има изядени и износени части, които да обезсмислят ремонта му, пък тогава го мисли.
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
vucata написа:Моя мимгаз замина за около 1 година....ако си доволен от твоя, дай некой лев за хубав ремонтен комплект
Толкова ли са зле тия Мимгаз ? Таман мислех да слагам такъв......
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
ами аз оня ден сложих на полото мимгаз вакуумен и за 4-5 дена нямам оплаквания,пали добре,държи обороти на празен ход,сега чакам да свърши газта в бутилката да засеча разхода,предния беше волтран също доволен от него ама му дойде времето.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Без проблеми си карат по 2-3 години.Мимгаз или ферони,което е едно и също нещо са по-добри от волтрана.
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
5 месеца с мимгаз,работи перфектно и пали отраз в студа.С една настройка при монтажа,повече не е пипан
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
То 5 месеца не са никакъв критерии за качество.Аз съм карал 7 години с изпарител,зиме и лете и не мръдна,както и по висок разход от 9 не видях с него .Италиански някакъв беше а колата Опел.
Едно BRC пък на една Тойота Старлет,взето втора ръка,ми даваше разход до София и обратно 4,5...Зимата палех само на газ.А сега почти на бензин карам
Сега в момента ще сменям новия Волтран.При вчерашното зареждане ме остави в пълен потрес,та вече не се издържа.Но въпросът е какъв да си взема.Бях се ориентирал към Ловато,и изчетох доста по форуми.И тая марка вече не е това което е била,и при цена от 110 лева срещу 50 за Мимгаз,би трябвало да е безапелационна.Обаче тя не е такава,доста оплаквания има.
От друга страна не ми се дават 80 лева (50+30 монтажа) на всеки една две години за турски.
Та затова все още събирам мнения.
Това което мога да кажа е :хора,НЕ СИ ВЗЕМАЙТЕ Волтрон,особено от типа с раминаващите се болтове.Ще си хвърлите парите на вятъра.Не си залужава дори и без пари да ви го дават.Вие ще ги загубите от разхода след това....
Иначе с Волтрона колата върви.Почти неразличима разлика в динамика,ускорение и скорост с бензина.Равномерни обороти.
Обаче всичко това се обезсмисля от високия разход.
Едно BRC пък на една Тойота Старлет,взето втора ръка,ми даваше разход до София и обратно 4,5...Зимата палех само на газ.А сега почти на бензин карам
Сега в момента ще сменям новия Волтран.При вчерашното зареждане ме остави в пълен потрес,та вече не се издържа.Но въпросът е какъв да си взема.Бях се ориентирал към Ловато,и изчетох доста по форуми.И тая марка вече не е това което е била,и при цена от 110 лева срещу 50 за Мимгаз,би трябвало да е безапелационна.Обаче тя не е такава,доста оплаквания има.
От друга страна не ми се дават 80 лева (50+30 монтажа) на всеки една две години за турски.
Та затова все още събирам мнения.
Това което мога да кажа е :хора,НЕ СИ ВЗЕМАЙТЕ Волтрон,особено от типа с раминаващите се болтове.Ще си хвърлите парите на вятъра.Не си залужава дори и без пари да ви го дават.Вие ще ги загубите от разхода след това....
Иначе с Волтрона колата върви.Почти неразличима разлика в динамика,ускорение и скорост с бензина.Равномерни обороти.
Обаче всичко това се обезсмисля от високия разход.
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Здравейте колеги. Бях прегледал изпарителя Ланди Ренцо и имаше поизядено от метала, свързах се с предишния собственик на колата (понеже я купих преди половин година) и ми каза, че вече 2 пъти е сменял мембраните на изпарителя ( а и е на 12 години от монтажа на АГУ) и се отказах да му сменям каквото и да е. Накрая реших да отделя 60лв. за турски Мимгаз, монтирах си го и за учудване много стабилни обороти си държи, а и сам си правих настройката, като я засека може да споделя за разхода и как я настроих, а пък в крайна сметка колкото изкара. А относно самият изпарител Мимгаз продавача в магазина ми каза, че този, АТИКЕР, ВОЛТРАН, ФЕРОНИ, ФЕМА, ХЕДЕФ са абсолютно идентични и ги правят във военния завод на Турция в Истанбул и на поточната линия върви едно и също, само накрая слагат различни капаци с различните марки. Колко е вярно не смея да твърдя.
- Golf_Gogo
- Мнения: 147
- Регистриран на: Съб 05 юли 2014 14:41
- Автомобил: Passat Alltrack B8 + Golf 4
- Двигател: 2_0 TDI DFCA + 1_6 16V BCB
- Местоположение: гр. София
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Джета '91, същият мотор (RP) й навъртях над 300 000 километра на газ с изпарител Lovato без никакви проблеми. Дори мембрани не съм сменял, но пък винаги обръщам на газ след загряване на двигателя (~ 1км. зимно време). Разхода ми беше доста добър - градско 10 газ като си вървеше на пушка.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Електрическо ловато го карах 2.5 години без никакви проблеми.Даваше ми нормален разход,държеше перфектни обороти и не ми е правил никога проблеми,даже си палеше на газ.Мимгаз е копие на ловато,но при него се появяват проблеми макар и рядко.Иначе като сложих инжекциона,ловатото отиде на друга кола и продължава да работи без проблемно.И все пак ферони или мимгаз са по-сполучливи от волтрОна
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Ако и с ловатото продължава космическия ти разход,направо на пролет я ориентирай към първия сайт за продажби
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Съвет за изпарител Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
преди бях с ренцо...отрови ми живота от нов....не си правих труда даже да го отварям....сега съм с ловато-родих се...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта