Ако някой от София има такъв модул би ли бил склонен да го вържем него само за 10 мин, да видя дали ще сработи за да знам къде се крие проблема.
Модела е AEB393H.
Грешни показаня на бензиномер след монтаж на ГИ
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11931
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Грешни показаня на бензиномер след монтаж на ГИ
Клапана за газовата не е ли някъде в коша при мотора, съответно кабела му да е някъде там. Не е същото с клапана на бутилката, до него май има разлика в кабелите. Поне така предполагам че си го вързал към клапана на евросондата на бутилката щом кабела е под колата.
Re: Грешни показаня на бензиномер след монтаж на ГИ
Самият клапан е в коша, но кабелът (плюса) който върви отдолу е същият, мерихме го при различния положения (контакт, запален, на бензин, на газ) и е едно към едно. Образно казано, вързах го на кабела, точно преди да почне да се качва нагоре към двигателя, не исках да пускам толкова дълги кабели да ги навързвам в коша.
Най-странното е че днес сутринта като запалих колата, новомере се беше вдигнал. После отидох и сипах 10 литра бензин, да видя колко ще се качи още, и според мен си отчете коректно (на око около 1/5 покачване на бензиномера, при положение че резервоара е 50 литра). Само не разбрах защо това не се отрази още вчера след въпросните 5 минути, а чак на следващия ден. Съответно не ми стана ясно дали за да сработи трябва да я държа 5 мин в покой на бензин, или качвам се и тръгвам да карам, като колата стандартно си обръща на газ след 1-2 мин, като въпроса е да не я гася мин 5 минути ... Не разбрах, понеже вчера изтествах всички възможни положения...
Както и да е,затворих я. Скоро ми предстои пътуване до Варна и ще е удобен момент за тест. Все пак ако има някой запознат при какви условия сработва емулатора нека да пише. Мисля че инфото ще е от полза и за останалите.
Най-странното е че днес сутринта като запалих колата, новомере се беше вдигнал. После отидох и сипах 10 литра бензин, да видя колко ще се качи още, и според мен си отчете коректно (на око около 1/5 покачване на бензиномера, при положение че резервоара е 50 литра). Само не разбрах защо това не се отрази още вчера след въпросните 5 минути, а чак на следващия ден. Съответно не ми стана ясно дали за да сработи трябва да я държа 5 мин в покой на бензин, или качвам се и тръгвам да карам, като колата стандартно си обръща на газ след 1-2 мин, като въпроса е да не я гася мин 5 минути ... Не разбрах, понеже вчера изтествах всички възможни положения...
Както и да е,затворих я. Скоро ми предстои пътуване до Варна и ще е удобен момент за тест. Все пак ако има някой запознат при какви условия сработва емулатора нека да пише. Мисля че инфото ще е от полза и за останалите.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Грешни показаня на бензиномер след монтаж на ГИ
Здравейте колеги не съм монтирал точно такъв емулатор, но според мен той трябва да работи когато колата е на газ тоест да не позволява на стрелката да пада докато караш на газ а не да възстановява показанието.
Успех и поздрави :)
пс: прочетох инструкцията би трябвало да обновява и показанието.
Успех и поздрави :)
пс: прочетох инструкцията би трябвало да обновява и показанието.
Re: Грешни показаня на бензиномер след монтаж на ГИ
Аз от инструкциите разбирам че всеки път ресетва (нулира) показанието на нивомера в момента в който колата се запали и работи на бензин. В последсвие при работа на газ, ако измина 1000 км стрелката ще отчете спад, но при следващо палене ще се ресетне отново. Така го разбирам аз като начин на работа.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Грешни показаня на бензиномер след монтаж на ГИ
Тогава защо му е притрябвал + газ?
Re: Грешни показаня на бензиномер след монтаж на ГИ
+а от газта според мен контролира устройството, да разпознава кога на какво се кара, съответно кога да е активно, кога да се изключва... не знам
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта