Golf 4 1.6 sr 2000 ГИ придърпва при обръщане на газ
- Dimitrov_123
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 12:25
- Автомобил: MK IV
- Двигател: APF
Golf 4 1.6 sr 2000 ГИ придърпва при обръщане на газ
Колата е с код на мотора APF сменени са свещи, филтри и е много добре поддържана, проблема е следния: При прехвърляне от бензин на газ (на 35 градуса настроен), при температури по ниски от 2-3 градуса на ОК среда, колата започва много да придърпва. Проблемът се оправя след като загрее до нормални 90 градуса, набедил съм изпарителя който е от най-ниския клас качил съм снимка на него. Нямам кора под картера и възможно ли е студения въздух от там да е проблема, има ли нещо като изолация за изпарител или трябва да търся нов изпарител. Ако е за нов изпарител съм се насочил към Tomasseto alaska At-09. Благодаря!
Re: Golf 4 1.6 sr 2000 ГИ придърпва при обръщане на газ
Проблемите са най-вероятно в замърсена инжекъорна рейка, почистване, евентуално смяна на буталца ще решат проблема. Томасето-то е неудачен избор за изпарител. Ако си се спрял на този тип загледай SHARK 1200 иначе KME Silver е доста добър изпарител. Аз обаче не смятам, че в него е проблема.
- Dimitrov_123
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 12:25
- Автомобил: MK IV
- Двигател: APF
Re: Golf 4 1.6 sr 2000 ГИ придърпва при обръщане на газ
Значи да търся проблема в рейката, ГИ е на 25к км филтрите са сменяни на всеки 10к км аз мога да я отворя за почистване и преглед но после не мога да я калибрирам. При отварянето да сменя ли О-пръстена или само да я почистя?
Re: Golf 4 1.6 sr 2000 ГИ придърпва при обръщане на газ
Ако не можеш да я калибрираш по добре не я пипай. Пробвай LPG CLEAN&PROTECT на PRO-TEC. При две мои коли и няколко клиентски имаше добър резултат.
- Dimitrov_123
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 12:25
- Автомобил: MK IV
- Двигател: APF
Re: Golf 4 1.6 sr 2000 ГИ придърпва при обръщане на газ
Здравейте, пиша по темата защото намерих решението на проблема. Оказа се че при при наличието на коляното от снимката по някакъв начин е намалявало дебита на водата на входа на изпарителя. Премахнах го и сложих малко по дълъг маркуч като по този начин избягвам 90 градусовия участък и намалявам връзката с 2 скоби по малко (което е предпоставка за протичане на антифриз след време).
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта