Има си специална джаджа, която засича такива изтичания на газ, а някои ламери ползват вода със сапун (веро). Колега, щом не разбираш от ГИ, по-добре отиди в сервиз... Да няма тема утре: Колата ми се запали... Реално може да има моментно изтичане от някоя хлабава връзка по маркучите, може да пропуска самият изпарител, може да изпуска от много места.
vlado1 написа:
Иначе в понеделник съм записал час при едни други газаджии да видим те какво ще измислят, но ако е нещо елементарно защо да давам грешни пари пък.
Защото ако се запалиш някъде, 20-30лв за сервиз няма да ти се сторят грешни пари. Играеш си с доста тънка летва, ако стане късо някъде под капака и имаш изпускане на газ...
Цялата работа ни е такава, всеки знае и може всичко и е майстор... има си хора учили, хванали занаят, плащаш си и това е... 20-30лв били грешни, а иначе караме коли и плащаме гориво, но за да идеш при някой дет разбира, 20-30лв ти се виждат грешни пари...
ГИ Romano изпуща газ след рейката
- vlado1
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 16:01
- Автомобил: bmw
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: ГИ Romano изпуща газ след рейката
zografski написа:... Цялата работа ни е такава, всеки знае и може всичко и е майстор... има си хора учили, хванали занаят, плащаш си и това е... 20-30лв били грешни, а иначе караме коли и плащаме гориво, но за да идеш при някой дет разбира, 20-30лв ти се виждат грешни пари...
Не бяха 20 лв, а 80 лв, но важното е, че колата заработи на газ и чудо не мирише, поне засега. Оказа се, че при слагането на инжекторите съм прецакал пинчета на щекерите (нещо ми се запънаха и ги понасилих) и това компа го хвана веднага. При монтажа нямаше скобички на тънките маркучи на инжекторите, а където имаше бяха свински опашки. Преработиха връзките и ... о чудо! Чудото се казва скобичка, ама при монтажа са икономисали 8 скобички, което за малко да ми взриви колата. Та така, скобички на двата края на маркучите от рейката до инжектора. Под инжекторите не сложиха, казаха че нямало нужда там било вакуум. Това е ключа за палатката.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ГИ Romano изпуща газ след рейката
Ам какво няма да ги хване. Компа засича, че колата не работи както трябва и минава на бензин. Да те пита човек как си прецакал пиновете на инжекторите? И къде насилваш без да гледаш? А като не слагат скоби, трябва да ядат шамари. Ако искаш да правиш нещо по колата, което е електроника, не насилваш. Можеш да насилваш ръждясали болтове и то и там е 50/50 дали няма да се скъса. Не букси. Ти гледай пак да не мирише на газ, защото може да има цепнат маркуч. Особено ако са слагали боклучави.
Аз затова кола на сервиз избягвам да карам. Докато всеки отваря сервиз без да има никакъв документ, че е компетентен поне да не те убие - това е. За ел.техник искат кетап, а за автомайстор - всеки си отваря сервиз и айде. Почва да се учи по на хората колите. Аз като се уча на моята и счупя, поне няма да съм дал и пари за това.
Аз затова кола на сервиз избягвам да карам. Докато всеки отваря сервиз без да има никакъв документ, че е компетентен поне да не те убие - това е. За ел.техник искат кетап, а за автомайстор - всеки си отваря сервиз и айде. Почва да се учи по на хората колите. Аз като се уча на моята и счупя, поне няма да съм дал и пари за това.
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Вто 09 дек 2008 18:26
- Автомобил: Jetta
- Двигател: CABD
- Местоположение: София
Re: ГИ Romano изпуща газ след рейката
Колега, поне кажи кой е сервиза да не сме се прецакали и ние?
- vlado1
- Мнения: 55
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 16:01
- Автомобил: bmw
- Двигател: AWT 2001
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: ГИ Romano изпуща газ след рейката
Сервиза е Power Gas в Хладилника до Южния парк. Никак не съм доволен от момчетата. Предупредих ги, че колата е с турбо и четох, че трябвало да се сложи уредба с поне 30-50 к.с. запас, но те ми казаха ти ли ще ни учиш нас. Колко сме слагали като на твоята, и аз ги оставих на мира. Сега когато се напъна да изпреварвам и ми свършва power-а по средата на маневрата. Започва да прихълцва. Карах им я, разгонваха, настройваха цял час по околовръстното и уж се оправи, но за кратко. После пак същата работа и повече не съм ходил при тях.
Не знам как съм прецакал буксичките на инжекторите, те са като на фаровете със силиконови уплътнители. Помня че единия се позапъна и уж го нагласих, но явно не съм уцелил пинчетата. Мислех че уплътнителите дават зор, а то не било така. Ама нищо, за другия път ще зная. Сега я пробвах из града и уж се държи добре, но тук за кратко можеш да вдигнеш до 100 и намаляваш, а тя прави мизерии при продължително разгонване. След седмица ще я опъна към морето и тогава ще се чуе по магистралата.
Не знам как съм прецакал буксичките на инжекторите, те са като на фаровете със силиконови уплътнители. Помня че единия се позапъна и уж го нагласих, но явно не съм уцелил пинчетата. Мислех че уплътнителите дават зор, а то не било така. Ама нищо, за другия път ще зная. Сега я пробвах из града и уж се държи добре, но тук за кратко можеш да вдигнеш до 100 и намаляваш, а тя прави мизерии при продължително разгонване. След седмица ще я опъна към морето и тогава ще се чуе по магистралата.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта