подесетвайки написаното
#3 е за регулиране на притока на газта т.е. вдигане и сваляне на оборотите.
завърти го с половин оборот в някоя от посоките и после форсирай мотора.
ще видиш изменение на празен ход.
така ще определиш коя посока е за "+" и коя за "-".
задължително се прави на загрял в работна температура двигател.
#4 е пробката за източване на мизерията събрала се в изпарителя/конденз,масло и пр./
развърта се на угасен двигател. - и на задължително спрени кранове на газта!!!
mod edit: vasstop
другите две врътки не те интересуват.
Настройка на електрически изпарител BRC
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
golfer не написа:#4 е пробката за източване на мизерията събрала се в изпарителя/конденз,масло и пр./
развърта се на угасен двигател. - и на задължително спрени кранове на газта!!!
mod edit: vasstop
Не е задължително за са спрени крановете на газта, имаш два газови клапана преди това... Задължително е само колата да е изгасена...
Последна промяна от zmej на Чет 30 мар 2006 13:03, променено общо 1 път.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Благодаря колеги!Днес ще връткам врътка номер 3 за да вдигна малко оборотите, т. като един майстор от сервиза в който ходя най-редовно ми каза че са ниски и за това се появяват някакви гадни вибрации. В момента оборотите са някъде на 800, ще ги направя на 900-950. Сега разбрах защо след като врътках врътка номер 3, не се променяше нищо - защото е трябвало след това да извфорсирам мотора. Иначе ми е много интересно, как преди година след като оборотите си бяха пак 800, ги нямаше тези вибрации, а сега ги има , при положение че майстора твърди че всички тампони са наред, особено тези на двигателя. На вас как ви се струват тези 800 оборота - малко или нормално?!
Momcho, благодаря за линка, обаче там, отново, за мое съжаление, упътванията за BRC са на някакви други езици и доста подробни.
В крайна сметка някой ще ми каже ли врътки 1 и 2 за какво са, защото въртях преди седмица номер 2?По принцип се старах да върна положението и такова каквото беше преди това, но ...
Momcho, благодаря за линка, обаче там, отново, за мое съжаление, упътванията за BRC са на някакви други езици и доста подробни.
В крайна сметка някой ще ми каже ли врътки 1 и 2 за какво са, защото въртях преди седмица номер 2?По принцип се старах да върна положението и такова каквото беше преди това, но ...
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Според PDF-a за конструкцият на БРЦ АТ-90 това, което си означил с '3' е 'idle speed screw' - демек винта за регулиране на празния ход, а едно от двете (или '1', или '2') е 'sensitivity screw' - винт за регулиране на количеството газ, което ти пуска изпарителя в зависимост от подналягането от всмукателните колектори.
Малко е стара темата, но ме интересува какви са точно двата винта със шестограма. Обозначеният с номер 1 на снимката от първа страница е за чувстрвителността.
Въпросът ми е за какво е номер 2, каква фукция изпълнява? На изпаритяля при мен е завит до края. Какъв е смисъла от него ако е така?
Аз ръчках настройката на изпаритела и винта за празен ход беше също затегнат до края. Аз си мисля, че "маисторите" ако могат изобщо да се нарекат такива нямат никаква представа.
Ако карам например с 3000 оборота и изключа от скорост оборотите падат до 200/300 и понякога гасне, ако не угасне се вдигат след около секунда до нормалните на празен ход. Проблема не се премахва ако си играя с винта за празен ход. Така беше и след като "специалистите" са я настроивали на анализатор.Направо ме вкарва в шах тоя изпарител.
Вече си мисля, че може и да е от ламбда сондата, но на бензин не го прави. Предишния голф 1,8 90 к.с. беше с ловато и нямаше такиви проблеми и максималния разход беше 10,7 на 100км гадско при еднакав тип на каране. Сега с това АБУ гардско е минимум 12 и нагоре...Май се на...а баща ми с това БРЦ. А и са ми го оставя и взима пасата и трябва да се мъча няколко месеца с него.
Моля ако някой има представа как фукционира тая "чикия" БРЦ за малко помощ!
Въпросът ми е за какво е номер 2, каква фукция изпълнява? На изпаритяля при мен е завит до края. Какъв е смисъла от него ако е така?
Аз ръчках настройката на изпаритела и винта за празен ход беше също затегнат до края. Аз си мисля, че "маисторите" ако могат изобщо да се нарекат такива нямат никаква представа.
Ако карам например с 3000 оборота и изключа от скорост оборотите падат до 200/300 и понякога гасне, ако не угасне се вдигат след около секунда до нормалните на празен ход. Проблема не се премахва ако си играя с винта за празен ход. Така беше и след като "специалистите" са я настроивали на анализатор.Направо ме вкарва в шах тоя изпарител.
Вече си мисля, че може и да е от ламбда сондата, но на бензин не го прави. Предишния голф 1,8 90 к.с. беше с ловато и нямаше такиви проблеми и максималния разход беше 10,7 на 100км гадско при еднакав тип на каране. Сега с това АБУ гардско е минимум 12 и нагоре...Май се на...а баща ми с това БРЦ. А и са ми го оставя и взима пасата и трябва да се мъча няколко месеца с него.
Моля ако някой има представа как фукционира тая "чикия" БРЦ за малко помощ!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:Това, навитото докрай е просто тапа - отвий го и ще видиш, че отзад няма нищо... може да се развива в случай, че се задръсти изпарителя - оттам газта ще си издуха боклуците самичка
Най-вероятно трябва да си почистиш стъпковия мотор на двигателя и проблема ще ти изчезне!
Много благодаря за информацията
- ZdrawkoBojilo
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 09 окт 2018 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Настройка на електрически изпарител BRC
Здравей те колеги .видях,че колегата има проблем с настроиките на БРС изпаритела ,Виждам качена снимка на изпарител с цифри 1 2 и 3.Иглата с ном 2 е за фининастройки на ниските и високите обороти .откачи плюсовия кабел с обувката на клапана на газта на негово место сложи др кабел с обувка ,кото може да ти стига до плюса на акумолатора, извади маркуча от изпаритела който захранва карбуратора Като допреш новия пуснат кабел на плюса клапана ще отвори много е важно какво ще се чува хуууу или сссссс .когато чуеш хуууу иглата с ном 3 е навита много Желателно е да се чува леко съскане .с иглата ном 3 се прави корекцията
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Настройка на електрически изпарител BRC
А видя ли, че темата е отпреди 10 години?
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Настройка на електрически изпарител BRC
А освен че е стара темата,това което е написал не е вярно!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта