Ъпдейт за разхода. Изминах 180 км с 28л.газ, като половината от тях със стария тройник. Като цяло това прави точно 15.5л/100км. Предполагам се дължи отчасти и на фактът, че доста си я понастъпвах из града, но голяма част от него е дошла само и единствено от това, че вече не е така динамична в любимия ми работен диапазон, понеже ми се налагаше да задържам крака си повечко на газта, за да върви както аз искам.
Като заключение, което подчертавам дебело, че е само мое и не гарантирам, че важи при всички останали автомобили искам да кажа, че определено динамиката при по-стегнат тройник и по-отвит болт на изпарителя ми допадаше повече. Чувах коментари от колеги, че колкото по-отвит тройникът, толкоз по-добре. За съжаление обаче при мен се оказа, че не е съвсем така. Или поне не и с моя стил на каране в градска среда.
Разбира се допускам варианта, че от ЕКО може и да не са ми сипали 28л., понеже от година насам никъде не успяваха да ми заредят повече от 20-21л. в бутилката, а те успяха цели 28
(бутилката ми е 30л.). Ще заредя и от любимият ми Петрол и ще тествам да видя пак резултатът. Ако разходът е подобен, не мисля, че има причина да карам точно с тия настройки
Интересната за мен част тепърва предстои. Сега трябва да съчиня как точно с помощта на клапанчета, реленца и жици да съчетая най-доброто от тези два варианта:
1. Хубави ниски и средни обороти
2. Малко повече сила в оборотите след 4500
3. Приличен разход на гориво - до 13/100 го приемам за нормално в гр.Стара Загора с тоя кошник