Здравейте,искам да попитам на какво се дължи това че голфа ми държи високи обороти на свободна.Обичайно се получава обраното,оборотите са нестабилни,ниски и така,а при мен е точно обратно, не падат под 2000.Това доста често се случва сутринта на студен двигател,и несамо.Когато си я карам дълго време и после спирам на някой светофар,оставям на свободна и оборотите не падат веднага,на обичайните 800-900 а остават на 2000 и чак след 1 мин спадат.
Става въпрос за голф 3 1.8моно с БРЦ изпарител
Високи обороти на газ
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- papani
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Франция
Опитах това с да ресетна компа,имаше ефект точно два дена,и днес пак започна да си ги прави тези номера.Направих му една диагностика с ВАГ КОМ и ми дава следните грешки,но понеже не ги разбирам ако някой ги знае ще съм му благодарен
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 1H0 907 311 P
Component: 1,8l R4 MONO 1.2.3 DGC
Coding: PMC 01
3 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00561 - Mixture Adaptation
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer
Controller: 1H0 953 257 B
Component: IMMO VWZ3Z0T1077422 V00
Coding: 09600
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 1H0 907 311 P
Component: 1,8l R4 MONO 1.2.3 DGC
Coding: PMC 01
3 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
03-00 - No Signal
00561 - Mixture Adaptation
09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer
Controller: 1H0 953 257 B
Component: IMMO VWZ3Z0T1077422 V00
Coding: 09600
Shop #: WSC 00000
No fault code found.
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
колега сменяй го този датчик че и при мен е така!дори пуснах тема но по повод чукането на аванса http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=101574!в крайна сметка при рестарт на компа кара към 400км. и пак започват проблемите!този датчик за температурата на входящия въздух не се продава отделно а върви с цялата горна част на моното!в България искат за ново 600лв. аз си купих от моргата за 50лв.!успех!
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Високи обороти на газ
аз имам същия проблем който се появи преди малко
карах на почти загрял мотор няма ядове - но като загря колата на нормалната си температура точно като колегата държи 2К оборота и докато не бутна някоя предавка не падат
не съм пробвал с откачане на клема но утре ако има време ще я закачим на ВАГ-КОМ
ако не покаже грешки кво правим?
мембраните са нови
пробвах с въртене на крана но като го стегна повече от колкото е в момента колата започва да спъва лошо
на бензин нямам ядове от този тип
карах на почти загрял мотор няма ядове - но като загря колата на нормалната си температура точно като колегата държи 2К оборота и докато не бутна някоя предавка не падат
не съм пробвал с откачане на клема но утре ако има време ще я закачим на ВАГ-КОМ
ако не покаже грешки кво правим?
мембраните са нови
пробвах с въртене на крана но като го стегна повече от колкото е в момента колата започва да спъва лошо
на бензин нямам ядове от този тип
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Високи обороти на газ
Много пътя съм се чудел защо 1.8 моното го определят като перфектен за газ, според мен не е! при условие че сондата е изправна ще нашиба грешките още на втория километър. Единствения плюс е че при бедна смес и при проблем в газоразперделението и при проблем в запалителната система няма какво да пръсне. Но пак съм на мнение че не е наи перфектия двигател газ пък ако ще да сте минали и 5 газ анализатора и да имате наи реномирания и качествен изпарител.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Високи обороти на газ
откачиш клемата за няколко часа и за сега е добре както на газ така и на бензин
Re: Високи обороти на газ
Еееееее много стана майсторите, повечето и коли нямат
Да кажа и за останалите да знаят: този проблем е че няма или има но не със точната честота симулатор нещо елементарно което струва 25лв с монтажа, а не компове резетове тем. датчици и др.. простотий на некомпетенти хора.
Признаци: на бензин на празен ход богата смес (черен пушак отзад)
на празен ход високи обороти над 2000 от една до две минути и повече
натрупване на грешка бедна смес съоветно влиза в авариен режим
в авариен режим висок разход газ или бензин лоша работа на двигатялят
Да кажа и за останалите да знаят: този проблем е че няма или има но не със точната честота симулатор нещо елементарно което струва 25лв с монтажа, а не компове резетове тем. датчици и др.. простотий на некомпетенти хора.
Признаци: на бензин на празен ход богата смес (черен пушак отзад)
на празен ход високи обороти над 2000 от една до две минути и повече
натрупване на грешка бедна смес съоветно влиза в авариен режим
в авариен режим висок разход газ или бензин лоша работа на двигатялят
- passat19911800
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Високи обороти на газ
Регулиране на газовата уредба. Обикновенно е от обеднена смес и изисква пререгулиране. Аз го правя отвреме на време на двигател АБС 1.8. Скоро я регулирах и започна да държи 2к при изключена скорост, когато е студена, но като загрее няма проблем. Проблема го решавам в движение с леко отвиване на пластмасовия винт за празния ход, който се намира на изпарителя и евентуално на на двата винта на тройника. Не е съществен проблем и според мен се решава с настройка на газовата уредба. Убедих се, че при завити кранчета, оборотите се държат около 2к и на газ и на бензин и с лека промяна положението на тези винтове, проблема се отстранява. Мисля, че това даже е добре, защото те насочва, че вече е време да си регулираш системата. Така мисля аз.
Re: Високи обороти на газ
stefan_gb1 написа:Много пътя съм се чудел защо 1.8 моното го определят като перфектен за газ, според мен не е! при условие че сондата е изправна ще нашиба грешките още на втория километър.
Не си прав. На моя като му изтрия грешките с компа, след една седмица или 250км продължава да няма грешки. Не знам как става и кога почва да ги трупа, но е факт. Мисля, че сондата ми е изгоряла, но не съм сигурен, тия дни ще го чистя пак от грешки.
Бах тоз датчик, то да се рециклира турбина е по-евтино. От коя верига магазини така тънко?България искат за ново 600лв. аз си купих от моргата за 50лв.!успех!
колега сменяй го този датчик че и при мен е така!дори пуснах тема но по повод чукането на аванса http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=101574!в крайна сметка при рестарт на компа кара към 400км. и пак започват проблемите!този датчик за температурата на входящия въздух не се продава отделно а върви с цялата горна част на моното!в България искат за ново 600лв. аз си купих от моргата за 50лв.!успех!
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: Високи обороти на газ
velinsl написа:stefan_gb1 написа:Много пътя съм се чудел защо 1.8 моното го определят като перфектен за газ, според мен не е! при условие че сондата е изправна ще нашиба грешките още на втория километър.
Не си прав. На моя като му изтрия грешките с компа, след една седмица или 250км продължава да няма грешки. Не знам как става и кога почва да ги трупа, но е факт. Мисля, че сондата ми е изгоряла, но не съм сигурен, тия дни ще го чистя пак от грешки.
Напротив прав съм и то над сто процента, един гол изпарител каквато и марка да е и както да е настроен няма как да докара сместа и в трите режима /празен ход, средни обороти и максимално натоварване/ да е добра във всеки един момент. И ако сондата е изправна няма как да не засече или богата или бедната смес породена от несъвършенството на изарителя както и от неговата инертност. Моното според мен дори се държи доста по зле от някои други системи на Bosch. Не напразно форума е пълен с въпроси от типа " защо оборотите са високи, какъв симулатор на ламбда сондата , ресет релета , разкачания на клема 30 и тем подобни.
Колега и още нещо - ако си запознат през колко микросекунди се мени сместа от богата към бедна и обратната при работа на бензин и при изправна сонда нямаше да говориш така защото това с изпарител няма как по никакъв начин да се постигне и естествено ако системата е изправна грешката ще е налице както ти казах дори преди втория километър.Та затова смятам че моното не е толкова благоприятно за газ и малко го прехваляват в това отношение.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта