Включи се в кампанията на VWclub.bg "Да помогнем на Вальо - Snejoky"!
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria
Дата и час: Чет 17 Апр 2014 23:44

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Изображение Изображение Изображение



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Автор Съобщение
POST Заглавие: Проблем с газов инжекцион Фаворит 4 -Решено Публикувано на: Сря 16 Сеп 2009 16:47 
Offline
Аватар

Регистриран на: 27.11.2005
Мнения: 322
Местожителство: София
Skype: ugeorge_bg
Здравейте,

Преди няколко месеца колата ми се здоби с това нещо наречено руски ГИ. Причината да не си сложа нещо на БСМ е че в EUROGAS ми казаха че не могат да ми гарантират че ще могат да настроят уредбата понеже карам Голф 2ка с мотор PB който няма ламбда сонда и за това няма да ми поставят ГИ. Имам няколко познати с Фаворит а техните коли си работеха съвсем като на бензин и за това се реших.
Може би е важно да спомена как се настройва тази уредба(направих си кабел и сам я настройвам). Има 2 коефициента, единия е за празен ход а другия е при натоварване. Първоначалните настройки не бяха много добри и след като си направих кабела разцъках и нещата заспаха. Тогава обаче реших да послушам моите приятели с газови уредби и да заредя газ на газстанция RAFA в Люлин(всички бяха много доволни от нея, нисък разход добър вървеж). Та след като заредих минах 170км без никакжи проблеми. Една сутрин отивам на работа и на отиване никакви проблеми в 6 сутринта Люлин - Младост. На връщане обаче като мина на газ почти загасна, започна да мирише на газ и да прекъсва. Понеже изпарителя беше на около 1000км реших че сигурно си е повишил налягането и започва да дави(газовата не мери диференциално налягане и няма корекция). Реших вместо да правя нови настройки да смъкна ръчно налягането от изпарителя и ефекта беше направо никакъв, даже по-зле стана. След което вързах лаптопа цъках и тн и като че ли не се влияеше от настройки, след известни мъки върнах някакви настройки и на бензин отидох до сервиза да я погледнат, оказа се че дюзите са се запушили(при мен са 4 отделни дюзи работещи метал в метал без гумени уплатнения). Майстора сипа газ за осветление в маркуча преди дюзите, аз запалих на бензин задържах 3000 оборота минах на газ и след леко задавяне колата започна да се форсира и на газ (преди не можеше да се форсира плавно). Бях доволен покарах така, но пак се запушиха почти веднага, източих останалата газ и след това сипах от Лукойл, почистих с газ за осветление, карах и нещата се задържаха, като изключим че работеше на обогатена смес и то доста обогатена. Закачих лаптопа и установих че налягането на изпарителя се е повишило много, завъртях в положение на минимално налягане дюзите са на 2ms (бензиновите са на почти3!!!)при работа на празен ход и сместа пак е леко богата. Въпроса ми е какво може да се е объркало като съм въртял изпарителя или от газта която съм заредил че да се вдигне толкова налягането и как да го оправя, не искам да ходя пак в сервиза защоти се опасявам че ще ми сложат жигльори да намалят сечението на инжекторите и няма нищо повече да направят. Освен че разхода е повишен и колата работи малко неравномерно на празен ход и като че ли динамиката се позагуби. Изпарителя е MILANO.
Ще се радвам на всякакви отговори не се стеснявайте.
Кажете има ли смисъл да пробвам да го отворя и почистя.


Последна промяна от Ugeorge на Съб 17 Окт 2009 9:17, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион Фаворит 4 -вероятно изпарител Публикувано на: Пет 18 Сеп 2009 15:57 
Offline
Аватар

Регистриран на: 27.11.2005
Мнения: 322
Местожителство: София
Skype: ugeorge_bg
Нямате ли идеи колеги?


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион Фаворит 4 -вероятно изпарител Публикувано на: Пет 18 Сеп 2009 17:38 
Offline

Регистриран на: 27.06.2007
Мнения: 54
Местожителство: София
Като я пуснеш на авто настройка какво говори програмата ?НИСКО НАЛЯГАНЕ или ВИСОКО НАЛЯГАНЕ ? Би трябвало на ХХ да си 20 единици а на ПХХ около 100 единици !Инжекторите ГАЗОВИТЕ от коя серия са има си номер на Тях !!!! Не би трябвало да се слагат жигльори !!!Редуктора го настрой на средата (ако има 8 врътки от мин до макс то го сложи на 4 и толкоз !


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион Фаворит 4 -вероятно изпарител Публикувано на: Пет 18 Сеп 2009 22:48 
Offline
Аватар

Регистриран на: 27.11.2005
Мнения: 322
Местожителство: София
Skype: ugeorge_bg
Ами преди да се получи запушването го бях настройл на 12 ; 108 и беше перфектно никаква разлика с бензин, Сега каквото и да правя идва в повечко газта. В момента съм на -32 ; 95 и на празен ход има притрисане, при превключване на газ оборотите леко се повишават в първия момент, което говори за по-богата смес. Аз нямам ламбда сонда и автонастройка не може да се направи. А също и не знам къде да видя налягането, до колкото знам този ГИ не мери налягането. Колкото до жигльорите и аз смятам че няма нужда, защото преди случката оборотите на ХХ -15 много ниски(пробвал съм от любопитство) и беше супер бедна сместа на -32 сигурно щеше направо да загасне. Та смятам че нещо се промени не както трябва, ще взема наистина да развъртя редуктора от->до и да го сложа на средата пък ще видя дали ще може да закрепи някакъв празен ход. Като направя всичко пак ще пиша.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион Фаворит 4 -вероятно изпарител Публикувано на: Съб 19 Сеп 2009 9:02 
Offline

Регистриран на: 27.06.2007
Мнения: 54
Местожителство: София
Не ти работят коректно инжекторите има някой различен !!!или си остава отворен


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион Фаворит 4 -вероятно изпарител Публикувано на: Съб 19 Сеп 2009 21:52 
Offline
Аватар

Регистриран на: 27.11.2005
Мнения: 322
Местожителство: София
Skype: ugeorge_bg
injection написа:
Не ти работят коректно инжекторите има някой различен !!!или си остава отворен


И аз си мислех че някой остава отворен, но проблема е че като махна газовия филтър има налягане, което значи че затварят, и 4те са от един и същи вид и преди работеха, ще взема пак да хи почистя поне това е лесно и бързо.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион Фаворит 4 -вероятно изпарител Публикувано на: Чет 01 Окт 2009 8:26 
Offline
Аватар

Регистриран на: 27.11.2005
Мнения: 322
Местожителство: София
Skype: ugeorge_bg
След известно забавяне ми остана време да поцъкам по газовата. Започнах с измерване на налягането на изпарителя, оказа се че минималното налягане което прави моя изпарител е 0.6 бара а максималното нямах нерви да въртя, но стигнах до 1.2 бара и имаше още малко. Налягането измерих като сложих манометър преди газовия филтър на самия маркуч(нямам тройник), паля и след няколко секунди газивя клапан отваря и след още няколко минава на газ и гасне естествено. След като установих изпарителя на 0.6 бара започнах с настройките и на -10 100 нещата са прилични, на празен ход е като на бензин и превключва неусетно, на 3000 и 4000 оборота на место като сменям газ<>бензин оборотите остават същите, надявам се и при повече товар да е все така, още не съм я карал след настройките, но си мисля че е прилично, проблема е че преди да заряда от скапаната газ работеше на доста по-ниско налягане този изпарител. Според документацията която намерих за тази газова се препоръчва налягане 0.3-0.6 бара, аз си мисля че моя изпарител не работи коректно, тъй като под 0.6 не мога да падна. Какво ви е мнението може ли изпарителя да е мръсен и за това да държи по-високо налягане.


Върнете се в началото
 Профил  
 

POST Заглавие: Re: Проблем с газов инжекцион Фаворит 4 -вероятно изпарител Публикувано на: Съб 17 Окт 2009 9:16 
Offline
Аватар

Регистриран на: 27.11.2005
Мнения: 322
Местожителство: София
Skype: ugeorge_bg
Значи след като мерихме налягането на други коли с този ГИ стана ясно че моето налягане макар и настроено към минимума е в нормите. Аз все пак разглобих изпарителя и инжекторите и след като се убедих че са идеално чисти сложих всичко обратно по колата, запалих и разлика нямаше. От тук ми светна да разгледам внимателно настройките. Спомних си че когато ми се запушиха първия път инжекторите пипахме и филтразиите на входните импулси от инжекторите. Преди проблемите бяха на ДА и НЕ а след това ги бях сложил на ДА ДА по съвет на един приятел със същия ГИ. Тогава не усетих никаква промяна, но опитно разбрах че за да се усети разликата трябва да се рестартира газовата от копчето или да се загаси мотора и пак да се запали. Реших да пробвам на ДА НЕ, оп единия начин стана още по-зле, а по другия всичко се върна както беше преди промените. Отново си имам работещ ГАЗОМОБИЛ. :banana


Върнете се в началото
 Профил  
 

Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  

Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
RedLemon marketing
mobile.bg
ODIGY WEB Design