Кой кабел трябва да прекъсна ?
Кой кабел трябва да прекъсна ?
Моля ако някой колега знае кой кабел на инжектора трябва да се прекъсне при монтаж на газова уредба. Колата е Голф 3 1.6 моно 75к.с. На буксата има 4-ри кабела. Благодаря.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Кой кабел трябва да прекъсна ?
В autodata пише че са средните две - 2 и 3 пин
Прекъсваш един от двата
Прекъсваш един от двата
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Кой кабел трябва да прекъсна ?
Зависи от мотора, пък и в аутодата има доста грешки...
Вземи един мултицет и премери на загряла кола съпротивлението между всеки две крачета - единте две са ти температура входящ въздух и при 10 градуса трябва да имаш около 6 кома съпротивление, което с покачване на температурата пада. При около 90 градуся мисля трябваше да е около 200 ома (това при изрядни кабели - често им се прекъсват вътре в пластмасовия корпус...
На инжектора съпротивлението беше в рамките на 10-на ома, който и от двата кабела да му прекъснеш - все тая... обикновено е лилав с бяло.
Успех
Вземи един мултицет и премери на загряла кола съпротивлението между всеки две крачета - единте две са ти температура входящ въздух и при 10 градуса трябва да имаш около 6 кома съпротивление, което с покачване на температурата пада. При около 90 градуся мисля трябваше да е около 200 ома (това при изрядни кабели - често им се прекъсват вътре в пластмасовия корпус...
На инжектора съпротивлението беше в рамките на 10-на ома, който и от двата кабела да му прекъснеш - все тая... обикновено е лилав с бяло.
Успех
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта