Кой кабел трябва да прекъсна ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
l1qu1d
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 05 ное 2008 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кой кабел трябва да прекъсна ?

Мнениеот l1qu1d » Пет 12 мар 2010 9:54


Моля ако някой колега знае кой кабел на инжектора трябва да се прекъсне при монтаж на газова уредба. Колата е Голф 3 1.6 моно 75к.с. На буксата има 4-ри кабела. Благодаря.




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Кой кабел трябва да прекъсна ?

Мнениеот Winner25 » Пет 12 мар 2010 11:48


В autodata пише че са средните две - 2 и 3 пин :)
Прекъсваш един от двата :wink:


l1qu1d
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 05 ное 2008 10:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой кабел трябва да прекъсна ?

Мнениеот l1qu1d » Пет 12 мар 2010 12:59


Мерси колега :beer


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кой кабел трябва да прекъсна ?

Мнениеот The_Machine » Съб 13 мар 2010 2:55


Зависи от мотора, пък и в аутодата има доста грешки...
Вземи един мултицет и премери на загряла кола съпротивлението между всеки две крачета - единте две са ти температура входящ въздух и при 10 градуса трябва да имаш около 6 кома съпротивление, което с покачване на температурата пада. При около 90 градуся мисля трябваше да е около 200 ома (това при изрядни кабели - често им се прекъсват вътре в пластмасовия корпус...

На инжектора съпротивлението беше в рамките на 10-на ома, който и от двата кабела да му прекъснеш - все тая... обикновено е лилав с бяло.

Успех ;)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта