Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
Сега съм се зачел за MegaSqirt, но на газ. Накой да знае VW III-ка в БГ на такава система ?
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
Stoi написа:capri_80 написа:Защо да се скапе?! Газта се впръсква колкото е необходимо и когато е необходимо като количество!
В смисъл, че изходящите газове са богати на сяра който от своя страна скапват ламбдата.
В бензина има в пъти повече сяра отколкото в газта. Няма да имаш ядове с ламбдата на газ. Аз на предната кола не помня дали врътнах 100 000 на газ и нямах проблеми с ламбдата. Сега съм с ГИ на 1.8т и вече врътнах 50 000 на газ. Пак нямам ядове с ламбдата.
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
Карам кола с такъв двигател и обикновена газова.
За няма и една година и 40к ми е "гърмяла" два пъти.
Има си клапан и се спасява положението.
Единия път ходих до газаджия за настройка-взе ми 10 лева,спомена че не меша горивата и ...те така
Взех я с дебитомер,на който са изтъркани пистите и работи неравномерно понякога на празен ход.
Понеже знам че карам повечко се бях замислил и аз за ГИ,но уви.
За емулатори,симулатори,стабилизатори идея си нямам.
Нещо обаче се увеличи с 2 литра градско и отидох на 14,5/100
Винаги паля на бензин,карам 2-3 километра и тогава превключвам на газ.
За тази цена от 400 лева въобще не се замисляй
За няма и една година и 40к ми е "гърмяла" два пъти.
Има си клапан и се спасява положението.
Единия път ходих до газаджия за настройка-взе ми 10 лева,спомена че не меша горивата и ...те така
Взех я с дебитомер,на който са изтъркани пистите и работи неравномерно понякога на празен ход.
Понеже знам че карам повечко се бях замислил и аз за ГИ,но уви.
За емулатори,симулатори,стабилизатори идея си нямам.
Нещо обаче се увеличи с 2 литра градско и отидох на 14,5/100
Винаги паля на бензин,карам 2-3 километра и тогава превключвам на газ.
За тази цена от 400 лева въобще не се замисляй
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
Карам 2Е с ГИ Stefanelli. Газта я слагах преди 2 години. Преди това я карах 3 години на бензин. Още преди това карах друга кола на газ (демек имам опит ).
Газовия комп. взема данни от бензиновия и си ги "преправя" за газ - т.е. всичко в колата си работи както си е проектирано.
Разхода си е почти като на бензин (с около литър повече). Превключва автоматично, няма загуба на мощност, не мерише на разваленио яйца - изобщо нямаш грижи. Газовото обаче трябва да поддържа фул-груп, иначе не става за 2Е.
Обикновенна уредба не бих сложил. Имам познати с "кихалки" - гадна работа, мерише след колата, значи не изгаря добре. Като гръмне, дори и да не ти прецака нещо, слизаш да го наместваш щото колата гасне, ако се случи лошо време или голямо движение - голям кеф. И забравяш за двигателя като спирачка.
Ако искаш евтина газова, вземи си кола с карбуратор.
Газовия комп. взема данни от бензиновия и си ги "преправя" за газ - т.е. всичко в колата си работи както си е проектирано.
Разхода си е почти като на бензин (с около литър повече). Превключва автоматично, няма загуба на мощност, не мерише на разваленио яйца - изобщо нямаш грижи. Газовото обаче трябва да поддържа фул-груп, иначе не става за 2Е.
Обикновенна уредба не бих сложил. Имам познати с "кихалки" - гадна работа, мерише след колата, значи не изгаря добре. Като гръмне, дори и да не ти прецака нещо, слизаш да го наместваш щото колата гасне, ако се случи лошо време или голямо движение - голям кеф. И забравяш за двигателя като спирачка.
Ако искаш евтина газова, вземи си кола с карбуратор.
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
.
Това винаги съм се чудел защо е така?
По-добре(икономично)да пускам на неутрална с цел икономия.
Не че го правя,не го и препоръчвам,но така излиза.
Има и още нещо-за ГИ ти трябва ламбада сонда,докато при мен е без.
Ела тогава да видиш разход градско.
На дълъг път не е зле.
kbot написа: И забравяш за двигателя като спирачка.
Това винаги съм се чудел защо е така?
По-добре(икономично)да пускам на неутрална с цел икономия.
Не че го правя,не го и препоръчвам,но така излиза.
Има и още нещо-за ГИ ти трябва ламбада сонда,докато при мен е без.
Ела тогава да видиш разход градско.
На дълъг път не е зле.
- PusheVW
- Мнения: 41
- Регистриран на: Пон 20 юли 2009 18:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas,VW Golf III GTIEdition ADY,SEAT Cordoba Vario AFT
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
Щом имаш възможност да сложиш ГИ за 400 лв. защо въобще се замисляш за обикновнно.Аз преди малко взех колата от майстора и му оставих 1200 лв. без да се замисля.Макар че моторът ми е АФТ(това е моторът на другата муи кола Сеат Кордоба) и има възможност да се сложи обикновенно,но после са големи ядовете.То е гърмене през тея плукалки,може да ти гръмне кутията за въздушния филтър абе ядове само.
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
Петре написа:.kbot написа: И забравяш за двигателя като спирачка.
По-добре(икономично)да пускам на неутрална с цел икономия.
Грешка: На неутрална двигателя работи на празен ход - гори гориво (каквото и да е то);
На принудителен празен ход (спускане по инерция, на скорост) - електрониката прекъсва подаването на гориво - няма разход;
Освен това при голямо спускане (например Русе - Плевен има такива ) на неутрална или палиш спирачките или се пребиваш. (поне моята се опитва да фръкне, при вас не знам как е).
А пък обикновената газова не спира да подава гориво, и то се събира, събира ... и като подадеш газ прави "пуф" и ти задейства кихалките (ако имаш) ...
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: Пет 21 дек 2007 22:01
- Автомобил: Golf II
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
В никакъв случай на дълго спускане!
Няма да пълним една друга тема
Бул.България например,но там има едни вредни лъчи -пекат над 90км/ч.
Единствено ми е "кихала",когато от място я изфорсирам,за да (се)мина на газ
Няма да пълним една друга тема
Бул.България например,но там има едни вредни лъчи -пекат над 90км/ч.
Единствено ми е "кихала",когато от място я изфорсирам,за да (се)мина на газ
- vankoni
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 16:46
- Автомобил: VW passat B3 B5.5
- Двигател: PF1991 ALT2003
- Местоположение: Хисар London
- Контакти:
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
Тук има доста инфо по темата; http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=51505
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
До колегата Stoi,
ами защо не си вземеш като компромис ГИ втора употреба, има доста оферти, и цените се въртят около 500лв.
А колкото до ful grupa Ваското май се беше борил с този проблем, най-добре коментирай с него , че май има някаква особенност около тоя Фуул груп.
ами защо не си вземеш като компромис ГИ втора употреба, има доста оферти, и цените се въртят около 500лв.
А колкото до ful grupa Ваското май се беше борил с този проблем, най-добре коментирай с него , че май има някаква особенност около тоя Фуул груп.
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
Здравейте колеги. Пред мен стои подобна дилема.
Карам Г3 с АГг двигател, но цената на бензина взе да става непосилна за мене.
Да кажем, че има кой да инвестира в газова уредба. Въпроса е Газов инжекцион ли да бъде или обикновенна газова.
До колкото съм наясно моят мотор е различен от към впръскване на горивото спряме 2Е. С метални колектори е и доста хора ме убеждават да е обикновенна газова.
Но недай си боже да гръмне веднъж и да ми замине дебитомера цената ще стане колкото един газов инжекцион.
Притеснява ме , че газовият инжекцион обръща на газ при опр температура, а аз искам да става при определени обороти, защото когато го карам в града да може да си го карам на газ, а не на бензин и да превключи на газ когато вече съм достигнал до дестинацията си.
Обикновенната газова пък има ред други проблеми, които няма да изброявам.
За газов инжекцион са 2 офертите - Power jet и АГ Зенит.
Поздрави.
Карам Г3 с АГг двигател, но цената на бензина взе да става непосилна за мене.
Да кажем, че има кой да инвестира в газова уредба. Въпроса е Газов инжекцион ли да бъде или обикновенна газова.
До колкото съм наясно моят мотор е различен от към впръскване на горивото спряме 2Е. С метални колектори е и доста хора ме убеждават да е обикновенна газова.
Но недай си боже да гръмне веднъж и да ми замине дебитомера цената ще стане колкото един газов инжекцион.
Притеснява ме , че газовият инжекцион обръща на газ при опр температура, а аз искам да става при определени обороти, защото когато го карам в града да може да си го карам на газ, а не на бензин и да превключи на газ когато вече съм достигнал до дестинацията си.
Обикновенната газова пък има ред други проблеми, които няма да изброявам.
За газов инжекцион са 2 офертите - Power jet и АГ Зенит.
Поздрави.
- capri_80
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 10:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven/Sofia
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
zdravko_dimitrov1986 написа:Здравейте колеги. Пред мен стои подобна дилема.
Карам Г3 с АГг двигател, но цената на бензина взе да става непосилна за мене.
Да кажем, че има кой да инвестира в газова уредба. Въпроса е Газов инжекцион ли да бъде или обикновенна газова.
До колкото съм наясно моят мотор е различен от към впръскване на горивото спряме 2Е. С метални колектори е и доста хора ме убеждават да е обикновенна газова.
Но недай си боже да гръмне веднъж и да ми замине дебитомера цената ще стане колкото един газов инжекцион.
Притеснява ме , че газовият инжекцион обръща на газ при опр температура, а аз искам да става при определени обороти, защото когато го карам в града да може да си го карам на газ, а не на бензин и да превключи на газ когато вече съм достигнал до дестинацията си.Обикновенната газова пък има ред други проблеми, които няма да изброявам.
За газов инжекцион са 2 офертите - Power jet и АГ Зенит.
Поздрави.
Обръщането на газ става след около 500метра/+/-/, когато достига 30-40 градуса и разхода ти за бензин на месец няма да е повече от 10-15 лв! което според мен не е кой знае какъв харч!
А вървежа на колата с газов инжекцион е доста приличен!
- penev75
- Мнения: 131
- Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
Газовите инжекциони Фобос поддържат ли тоя фул-груп за който става дума в тази тема?
- Stoi
- Вечен БАН
- Мнения: 2115
- Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
- Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
- Двигател:
- Местоположение: Кричим
- Контакти:
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
penev75 написа:Газовите инжекциони Фобос поддържат ли тоя фул-груп за който става дума в тази тема?
Да, така казват Днес ще ми монтират точно ФОБОС Ще напиша отзиви.
Re: Газ на 2Е 2.0 115 ! Обикновена vs газов инжекцион ?
При условие, че и двете ще са на една цена не виждам място за чудене ГИ и това е.
Според мен не е случайно, че при други условия са по-скъпи.
Според мен не е случайно, че при други условия са по-скъпи.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта