Съвети за метанова уредба
- nitsodar
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 16 май 2008 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Съвети за метанова уредба
Здравейте!Бих искал да ви попитам за метановите уредби(особено тези,които вечи са с такива). Колата е VW Passat 1991 MI 90 HP .Ако реша да си сложа метанова уредба нужно ли е да се сменят пружините или да се слагат някакви планки? Попрочетох каквото намерих във форума,но това са нещата,които ме интересуват. Ако някой наскоро си е слагал може ли да ми каже ориентировъчни цени ? Мерси
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Съвети за метанова уредба
От 2.5 години съм на метан 3 бутилки в багажника (54 кг) + 8кг метан , отделно си запазих и газовата уредба във формата на резервна гума. няма нужда от нищо допълнително, метана е чудесно гориво - родих се с него и икономисах над 10000 лева за 2.5 години, не се чуди ами слагай. Само един път се видях в приключение като трябваше да сменям бенз помпа - махах сам бутилките за метана от багажника, че повечето 'майстори' не са наясно с метана ама хич
- nitsodar
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пет 16 май 2008 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Съвети за метанова уредба
Голямо благодаря за отговорчето
- chakarov
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Re: Съвети за метанова уредба
Преди 2 месеца сложих на Пасатора метанов инжекцион Бартолини (BSM). BSM е българска фирма - Bulgarian Sound Machines. Аз лично съм много доволен. Самият инжекцион е доста по-евтин от разните италиански такива. На мен ми струваше 1200лв с поставянето. Отделно си купуваш бутилката (бутилките). Моят съвет е добре да премислиш какви разстояния ще изминаваш, за да подбереш бутилката. Според мен, ако пътуваш на по-далечни разстояния, купи си най-голямата бутилка - 15кг (или някъде там). Удобствата са няколко:
1.Не си толкова зависим от разположението на метан станциите
2.По-рядко отваряш предния капак за зареждане. Преди имах Пежо на метан и отварях капака почти всеки ден. От това капакът започна да се отваря и по време на движение и се налагаше често да го притягам.
3.Всяко зареждане крие все пак някакви рискове, а като си с голяма бутилка ще зареждаш по-рядко.
4.Една голяма бутилка заема по-малко място от две по-малки бутилки.
Недостатъци:
1.Бутилката, за която писах, тежи около 90кг, което, заедно с метана в нея, ще означава, че возиш още един едър мъж отзад в багажника. Винаги трябва да се съобразяваш с това.
2.Голямата бутилка е и по-скъпа, така че внимавай и чети добре крайната дата на годност на бутилката, която е набита (инкрустирана) върху самата бутилка.
Иначе, както каза колегата по-горе, метанът си е супер гориво. Особено, когато си с инжекцион (ако можеш да си го позволиш). Всичко зависи от изминатите километри. Ако изминаваш повече от 15 000км годишно, според мен има смисъл. Иначе по-добре е на бензин.
1.Не си толкова зависим от разположението на метан станциите
2.По-рядко отваряш предния капак за зареждане. Преди имах Пежо на метан и отварях капака почти всеки ден. От това капакът започна да се отваря и по време на движение и се налагаше често да го притягам.
3.Всяко зареждане крие все пак някакви рискове, а като си с голяма бутилка ще зареждаш по-рядко.
4.Една голяма бутилка заема по-малко място от две по-малки бутилки.
Недостатъци:
1.Бутилката, за която писах, тежи около 90кг, което, заедно с метана в нея, ще означава, че возиш още един едър мъж отзад в багажника. Винаги трябва да се съобразяваш с това.
2.Голямата бутилка е и по-скъпа, така че внимавай и чети добре крайната дата на годност на бутилката, която е набита (инкрустирана) върху самата бутилка.
Иначе, както каза колегата по-горе, метанът си е супер гориво. Особено, когато си с инжекцион (ако можеш да си го позволиш). Всичко зависи от изминатите километри. Ако изминаваш повече от 15 000км годишно, според мен има смисъл. Иначе по-добре е на бензин.
- gogomoto_rs
- Мнения: 115
- Регистриран на: Нед 18 яну 2009 20:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Съвети за метанова уредба
Метана е голяма работа но важно е човека които го слага да знае какво прави !!! Моя пасат е 1.8-90 коня и няма разлика във вървежа от бензин и метан (даже на Метан е по добре)
голямата ботулка е по добрия варянт от 2 или 3 малки !!!
голямата ботулка е по добрия варянт от 2 или 3 малки !!!
Re: Съвети за метанова уредба
Аз бих те посъветвал да си сложиш инжекцион . Малко е по скъпо но не губиш много от мощноста . Също така преди да направиш тази стъпка е редно да провериш наличието на метан станции по обичаините ти маршрути , зада може да прецениш дали ще можеш да презареждаш !
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта