Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
a4tech
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот a4tech » Чет 01 апр 2010 19:53


Здравейте, колеги, значи колата си върви идеално, днес реших да включа климатика след дългата зима, заработи си, духа студено както и по-рано, но ако да кажем съм се засилил на 5-та с около 100 например (3000об/мин) и изключа от скорост оборотите падат до около 2000 или 1800 и стоят там мн дълго време. Ако изключа климатика (в движение по инерция) или спра колата с вкл климатик падат до около 950-1000. Какво може да е това нещо? И на газ и на бензин все тая. 1,8 ми ABS 90 коня, Пасат 3 95г.,газова Ловато, минал съм около 35000 км от както е монтирана чисто нова.




Потребителски аватар
svetlio3911
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 12 авг 2008 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот svetlio3911 » Чет 01 апр 2010 20:01


степен мотор
според мен де :)


a4tech
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот a4tech » Чет 01 апр 2010 20:02


А защо като спра климатика всичко е о'к ???


svilen5
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот svilen5 » Чет 01 апр 2010 21:17


богата смес


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот zfa159 » Чет 01 апр 2010 22:18


Много предварение на запалването,щом го прави и на бензин ;) Имам същия пасат и имаше същия проблем а и се занимавам с климатици ;)
Вижте го на колко градуса му е предварението.


a4tech
Мнения: 32
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот a4tech » Чет 01 апр 2010 23:12


Ми за сместа и аз се съмнявам малко. По принцип съм стигнал до извода, че оборотите на празен ход на газ се променят малко зимата и лятото, може би заради съотношението пропан-бутан.Есента леко донастройвах изпарителя и може би сега пак ще се наложи.
Центровката (предварението) не е променяно от както я имам и откакто дойде от Германия и би трябвало да е като за бензин, стандартно. До колкото знам се определя от компа и не зависи много много от положението на делкото. В началото като я взех само го проверихме и беше около 6 градуса. Май за да се промени трябва да се зададе в компа?
Но защо го прави и на бензин? Може ли да е от някакви грешки при работа на газ? Миналата пролет нямах проблем. И да ви кажа честно до сега за година и половина и над 30 000 км не съм разкачал акумулатора. Малко съм писимист за чистенето на грешки по тоя начин, щото те няма ли да се натрупат пак след няколко дена ако има причина да се появяват?


Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот fill » Съб 03 апр 2010 6:02


Може да има някаква грешка в компютъра, изключи клемите на акумулатора за 5 минути. Ако колата се оправи ходи да ти прочетат грешката. Няма да му стане нищо на компютъра ако го рестартираш.


Потребителски аватар
Nikkolay
Мнения: 1652
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот Nikkolay » Сря 07 апр 2010 22:51


на мен по-същия ми ги задържа на 2000 об/мин около 10-на 15 секунди когато махна педала от газта и после баавно падат на 1000. Това без да включвам климатици и т.н.
Пак за 1,8 АБС на Голф 3 става въпрос


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот titi7707 » Чет 08 апр 2010 18:40


Nikkolay написа:на мен по-същия ми ги задържа на 2000 об/мин около 10-на 15 секунди когато махна педала от газта и после баавно падат на 1000. Това без да включвам климатици и т.н.
Пак за 1,8 АБС на Голф 3 става въпрос

голямо предварение или по вероятно датчика който мери температурата на входящия въздух!имам някакви спомени че трябваше да се премери на 1ви и 4ти пин на буксата която влиза в моното!


Потребителски аватар
passat19911800
Мнения: 166
Регистриран на: Нед 16 авг 2009 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот passat19911800 » Вто 20 апр 2010 18:07


Да се настрои газовата уредба. Проблема е в нея. Настройка с газанализатор и всичко че е тип-топ. Бедна смес -но не съм сигурен, но проблема е в настойките. Имах същия вчера.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Задържа на 2000об/мин при вкл.климатик

Мнениеот zfa159 » Вто 20 апр 2010 22:32


Хъм...казвате,че предварението е добре и че го прави и на бензин.това значи две неща - богата горивна смес на газ и съответно записана грешка в ЕКУ-то заради което се е*ава на бензин.
Чистиш си грешките (или с акумулатора,или със софтуер) и си регулираш газта,за да е като хората и няма да има проблема.
За грешката си напълно прав,че пак ще се появи - проблема ти е в грешката с наименование "Mixture adaptation" ,която се набива при работа на газ,защото комп-а се мучи да си корегира горивната смес,а дефакто не може понеже колата си бачка на газ и той няма никаква роля там.Съответно ще я изчистиш и след известно време,ще се появи пак.Варианта е да си направиш така нареченото ресет реле ако толкова ти пречи грешката :) Иначе след регулиране на газта и рестарт на комп-а,не би трябвало да има ядове. Идеята за рестарта е,че комп-а си променя динамично горивната карта,по която определя и гориво и положение на дросел клапата и празен ход и т.н. и съответно при работа на газ,комп-а с времето си нагажда картата по сигналите от ламбда сондата,ама при работа на газ...и газта като не е Ок,става мазало и на двете горива.
Успех!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта