проблем голф 4 -газов инжекцион
проблем голф 4 -газов инжекцион
колата: голф 4 1.8AGN с газово STEFANELLI В какво се състои проблема след около 1/2 час градско каране кадето ве4е е префарлила от бензин на гас при добре загряла кола при пускане на колата по инерция или на свободна скорост казано.Колата сама си префарля пак на газ,при пална ботилкоа с газ.Идругото което забелязвам на последак изравнен разход на гориво градско изжънградско.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
Колега как колата втори път ще прехвърли на газ?Половин час е много време за да преминеш на газ,едно време датчиците по изпарителите след 35 градуса сменяха горивото от бензин на газ.За големия разход въздушния филтър е виновен,като начало.
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
прехжарлянето стажа като я пусна по инерция от же4е префарлила на газ се вра6та на бензин тожа е проблема но при подалго пускане по инерция (2-5мин)
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
Колега тоя изпарител заради нещо "изстива" при карането по инерция.Нивото на антифриза къде е?Парно колата има ли когато стане проблема?Дай модел на газовата и ключа.Дано не е водна помпа .И други бели като липса на ток до компонент,лоша свръзка,мръсни филтри.Гадая защото не знам каква е уредбата.
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
попринцим проблем с охлаждане или с загряване нямам иначе антифриза е на средата мейду макс и мин
ме6то да не е варзано както трябва освен но тожа го не го напражи ведга след като я сложих ами след половин година и повече
ме6то да не е варзано както трябва освен но тожа го не го напражи ведга след като я сложих ами след половин година и повече
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
Някой газов инжектор изпуска.
При по-продължително спускане газта в рейката просто изчезва и като ритнеш газта налягането при рейката е ниско и колата връща на бензин...
При по-продължително спускане газта в рейката просто изчезва и като ритнеш газта налягането при рейката е ниско и колата връща на бензин...
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
Ако колата е с газов инжекцион има управление и сензори с различни функции,всеки от тях може да прави беля.Затова те помолих да дадеш модел на системата.Първото което се иска от теб е като направи дивотията е да изтърчиш до изпарителя и да видиш студен ли е.
Ако твоята система е ТАЗИ или подобна трудно ще се справиш сам.
Той не казва че му претриса или че се "отракторява" преди да върне на бензин.Явно става много бързо-с газта си на ти,дай жокер за филтри,профилактика.Преди момчето да стигне до голямото копаене.
Ако твоята система е ТАЗИ или подобна трудно ще се справиш сам.
The_Machine написа:Някой газов инжектор изпуска.
Той не казва че му претриса или че се "отракторява" преди да върне на бензин.Явно става много бързо-с газта си на ти,дай жокер за филтри,профилактика.Преди момчето да стигне до голямото копаене.
Последна промяна от bobocamaro на Сря 07 апр 2010 21:53, променено общо 1 път.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
Що трябва да претриса?
Някой цилиндър просто ще гори квото има, защото запалването не спира при ппх, но няма да има и притрисане, най-много леко да ускорява, но това човека няма да го усети ако спуска на скорост...
ако спускането не е на скорост вече ще говорим за други проблеми...
Някой цилиндър просто ще гори квото има, защото запалването не спира при ппх, но няма да има и притрисане, най-много леко да ускорява, но това човека няма да го усети ако спуска на скорост...
ако спускането не е на скорост вече ще говорим за други проблеми...
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
The_Machine написа:Що трябва да претриса?
Някой цилиндър просто ще гори квото има, защото запалването не спира при ппх
Тогава трябва да има гърмежи в горещите ауспуси като на WRC кола.Сещаш се кои гърмежи,от богата смес при ППХ,върнат педал и спускане на скорост.Как системата спира газта-от инжекторите,от клапана на изпарителя или и двете накуп?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
Само инжекторите, но при затворен дросел вакуума се повишава в колектора и самия изпарител понижава налягането...
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
Колеги да не би дебита на преминаваща антифриз да е малко и за това да ми прави така.И да ви попитам през кои кръг на антифриза тябва да е варзана защото моята не е направена на кръга на кадето отива за парното и имали значение кои краг се използЗа стопляне на изпарителя.
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
на гаранционата ми карта пише 4е е газов инвекцион секуент с дюзи което не ми гожори нищо
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
Хм... сикуент са модел на БРЦ по принцип... стефанелитата са със SiS мисля...
Откъде ти е взето подгряването?
Масления охладител?
Откъде ти е взето подгряването?
Масления охладител?
Re: проблем голф 4 -газов инжекцион
затоплянето на охладителя става от от един троиник кадето има и датчик за темп. и един по малак изход които отива кам разшерителния съд
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта